pondelok 26. júla 2010

Tematin

Na toto miesto sme sa vybrali po druhykrat, pretoze na prvy nam to nevyslo. Aj to som myslela, ze sa tam nakoniec ani nedopracujeme, ale osud k nam bol vludny a doprial nam tento zazitok. Inak bolo dost teplo, riadna "streka", ale bolo fajn:)
Trochu prirody na zaciatok...



Nedokazete si predstavit aka som bola stastna, ked sme po 6 kilakoch, kedy sme ani nevedeli kam mame ist zbadali tuto hromadu kamenia:) a este k tomu tak pekne naukladanu. Dostali sme sa najprv na razcestie,mali sme ist po zltej, no my sme prisli z modrej znacky a teraz doprava, alebo dolava, tak sme zapli gps, bohuzial vzhladom na malo info, sme sa nevedeli ani tak dopracovat k zaveru. Nakoniec sme rozhodli a sli ukazala sa nam pila, co bolo dobre znamenie a potom len zase slapat ..slapat...slapat....a potom odmena=>

Nech sa paci, mozte opekat...


Uzasny vyhlad na Tematinske vrche, teda apon myslim, ze su to Tematinske:D


Trochu romantiky


Moja malickost. Musim podotknut, ze vstup do tohto objektu bol na vlastne nebezpecenstvo...
(na sebe mam najnovsi prirastok do mojej skrine:))

Vitajte u mna doma:D


A cesta spat..nastastie sa zdala byt kratsia uz aj preto, lebo sme vedeli kadial mame ist...sice dostipany od komarov...vyzyvala som, kde mam nejaky prostriedok proti komarom...

Tak sa s vami lucime...

Husky gagotajky ..to som uz vedela, ze sme skoro spat pri aute:D


Nejaky kostol v Horke nad Vahom...

Detail na novy ulovok:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)