pondelok 27. septembra 2010

It smells so gooood

Myslim, ze k tomuto prispevku netreba moc slov. 



Mojou takmer prvou vonavkou kupenou v parfumerii, bola prave C-Thru Emerald.
Moj priatel ju na mne zboznuje (dovolim si to tvrdit) a je prenho na mne uz charakteristicka. Je dostatocne vyrazna a zaroven jemna. Nevyprcha rychlo, co je jej dlasie plus. Pokial mate moznost skuste ju aspon ovonat, mozno si ziska prave Vas.
Dokonca sa ma raz pytala kadernicka, aku vonu pouzivam, ze je velmi prijemna.
 Davidoff Cool Water Woman nie je u mna zrovna dlho. Ma dodavat telu energiu, vitalitu. A isto aj flakon vo Vas evokuje, ze tato vona ma byt inspirovana najkrasnejsimi ukazmi sveta, ved pokial si pamatate chodila aj reklama na tuto vonu. 
Hlavu tvoria citrusy, ananas, cierne ribezle, kdoule, melon, lotosovy kvet, vodna lalia
Srdce je tvorene majovou ruzou, jazminom a konvalinkami
Zaklad vytvara kosatec, broskyna, morusa, vetiver, ambra
Tuto vonu pouzivam skor na jesen, v lete by som v nej nevydrzala, mam rada jemnejsie vone. Tato taka je, no niekedy mam pocit akoby bola mierne obtazujuca.
 Glow J.Lo Povedzme si narrovinu, ze Jennifer Lopez nie je skareda zena. A flakon tejto vone tiez nie je skaredy:D. Po tejto voni som tuzila asi hadam aj dva roky, mozno menej mozno viac. Az sa mi moj sen splnil, vtedy som si ju setrila. Skoro som sa nou ani nevonala. Velmi jemna vonu, mne evokuje troska "mydielkovu"- co vo vas vzbuduje cistotu:D
Hlava zlozena pomarancovymi kvietkami, grepfruitom
Srdce tvori ruza, jazmin, vanilka
Zaklad je snatalove drevo a pizmo
 C-Thru Pearl Garden dalsia z dielne C- Thru. Tuto som si doniesla z Cypru, kedze tu som ju objavila az neskor. Podla nazvu uz asi tusite, ze bude mat nieco do cinenia s kvetmi. Dokonca je troska nasladla. Ale aj napriek tomu pre mna prijemna:)


Versace Bright Crystal o tejto voni som ani len netusila. Az pokym som nebola na jednej chate. A kamoska ju tam nemala. Ovonala som ju a bola to laska na prvy "nuch alebo skor ovonanie". Takze pri najblizsej moznej chvili a najblizsom zlacnenii bola moja a nasla som si ju pod stromcekom. Presne podla nazvu vo mne vyvolava nieco ciste a zaroven elegantne. Je to samozrejme lahsia vona.
Hlava je vytvorena z ladoveho akordu, granatoveho jablka, yuzu
Srdce sa sklada z magnolie, pivonky, lotosoveho kvetu
Zaklad zase rastlinna ambra, pizmo, drevo akasu. 
Strasne krasna vona:)))Moja favoritka. Navyse jeden spoluziak na nu tiez reagoval, ze kto tu tak pekne vonia:D
Versus Versace najnovsi ulovok, o ktory sa delim spolu s mamou. Je vyrazne citronova, opat lahka. Pouzivam ju vsak kratko, takze okolie na nu zatial moc nereagovalo. 
Hlava: kumkvat, badyan, citrusove plody
Srdce: kvety pomarancovnika, jazmin z Madagaskaru, ruza Centifolia 
Zaklad: ambretove semienka, paculi, pizmo

Co vy, ake pouzivate parfemy, aky je Vas oblubeny?
Mate radi lahke alebo skor tazsie prip. koreniste  vone?
Volakedy bola sutaz o najkrasi flakon, ktory by vyhral podla Vas?

2 komentáre:

  1. Znám akorát vůni toho růžového Versace (mám pár věcí z té řady) a Davidoff, ale ten mě moc nenadchl:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)