pondelok 20. septembra 2010

Perfect mousse

Po lete som mala vlasy uz dost vyblednute zo slniecka a zdali sa mi akesi bez zivota.
Rozhodla som sa preto, ze je cas. Cas pouzit farbu.
Zbehla som do obchodu a aj ked som rozmyslala nad samponom, nakoniec som zbadala tuto novinku od firmy Schwarzkopf.
Predstavuje novy inovativny sposob nanasania v podobe peny.
Farbiaci gel len nalejete do aplikacnej flasticky, uzavriete specialnym uzaverom, ktory vytvara penu. Raz pretocite dole hlavou. Pozor je tu upozornenie netrepat! Len raz pretocit.
A mozte farbit.

+ pre mna predstavuje fakt, ze uz nemusim žobrat, aby mi vlasy nafarbila mama. Cele farbenie som zvladla sama! A som na to hrda:))))
+ narobi vam to fakt dostatok peny. Ja mam dlhe vlasy a v pohode mi to vystacilo na celu hlavu.
+ je bez amoniaku. Vonia, kde su tie casy, ked Vas pri farbeni zadusalo od zapachu.
+ pribaleny je aj balzam na osetrenie po farbeni. Takztiez dobre vonia:)
+ dalsou radostnou spravou pre mna bolo, ze pokial som vysla z linie vlasov dokazala som si chybicku hned utriet, a nemam teda ziadne flaky pomimo, ako sa mi to stavalo pri predchadzajucich.
p.s. uvidim ako rychlo sa bude vymyvat, verim, ze vydrzi. Farba chyta dobre.
Posobenie je 30 minut.

Inymi slovami som nadsena!!!!
Cena: cca 3,99 eura

2 komentáre:

  1. Tyjo, škoda, že jsem sem nejukla dříve. ASi před dvěma dny, jsem si šla vybrat barvu. Po téhle jsem pokukovala. Ale byla jsem nedůvěřivá, protože to je novinka, že.. Nakonec jsem sáhla po staré Palette. Musím se přiznat, že i kvůli ceně :( Ale příště tedy zkusím toto !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hm, vidis skoda ja pouzivam tiez palette, ale teraz som si povedala, ze vyskusam nieco ine, aj ked by som mozno uvitala vacsi vyber farieb, kedze som si kupila nejaku cokoladovo-nieco a mam to troska,ze to hadze odtiene do cervena a to moc nemusim.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)