štvrtok 4. novembra 2010

It wasn´t a good choice

Keďže cez leto som svoju pleť dosť vyšťavovala (či skôr sušila) na slnku , chcela som jej ulahodiť aspoň teraz hydratačným krémom.
Netajím sa svojou náklonnosťou k značke Loréal. Takže, keď som tento krém uvidela na jednom letisku, prečo by som ho tam mala nechať. Šup s ním do košíka.

Možno to bude už otrepané, ale znova upresním aspoň zhruba môj typ pokožky. Problematická, zmiešaná? Myslím, že taká je. Preto som siahla po verzii na normálnu a zmiešanú pokožku.


Konzistencia: Je gélová, presne taká sa odporúča na problematickú kožu. Obohatená o kalcium, magnézium, vitamín C, E, B5. Asi toľko, že vitamín E je proti starnutiu pleti a vráskam.:). Keď si to tak spätne pozriem myslím, že tento krém je podľa obsahu látok vhodný skôr na zrelú pokožku aj, keď obal pôsobí mladistvo. Kedže kalcium je zase vhodný pre veľmi vyzretú kožu, konkrétne súdržnosť buniek. No, niekedy sa pomýlime.

Obal láka vetami typu, že pleť každý deň stráca hydratáciu, minerály a esenciálne minerály. Týmito stratami vyzerá unavenejšia a menej pružná. Stráca jas, je suchá a drsná. ( to mi pripomína reklamu na krém na ruky z Neutrogeny:)))
Krém má uzatvárať hydratáciu 24 hodín denne. Výsledkom má byť svieža, hydratovaná pleť a utešená:))) (neviem ako v tomto kontexte mám preložiť slovo comfotable). Asi to bude niečo ako oživená.

Moje stanovisko: Možno ste sa už podľa nadpisu dovtípili. Nevyhovuje mi, a ako som sa dočítala asi ešte nie som stará na jeho používanie. Napriek tomu, že mám presne takú pokožku, na akú je určený, po použití sa mi spravili zapále boľáky (vyrážky) Také ako keď sa Vám upchajú póry?. Červené fľaky. Nie po celej tvári, nie je to alergická reakcia, ale skrátka vyrážka, ktorá by možno po pár dňoch zmizla mala s týmto krémom hotovú živnú pôdu. Upresnenie, vyrážky mám aj normálne, ale v kľudnejšej forme. Gélová konzistencia mi nerobila problém, pekne vonia.  Má bledo zelenú farbu, ktorú však na fotke nie je dobre vidieť. Používala som ho na krk a tvár. A dosť dlho tvalo, kým pôsobil vstrebane. Takže v rannom zhone by som si ho pod make-up isto nestihla dať. A aby som nezabudla treba sa vyhnúť očnému okoliu - varovanie z obalu. Práve ma napadlo, že možno bezprostredne po nakrémovaní sa mi objavilo jemné sčervenanie resp. fľakatosť, ktorej som však nepripisovala význam. Niekedy sa moja pokožka tvári ako citlivá a chová sa tak aj po bežnom kréme, s ktorým inak nemám problém.
Odporučila by som ho skôr na tú vyzretú pokožku, prípadne dokonca na suchú.


Názov dnešného výrobku bol: Loréal Hydrafresh active day creme (ultra hydrating)

P.s. Podobne reagovala moja koža aj na krémy na problematickú pleť od Vichy. Táto značka donedávna pôsobila dosť nedostupne a luxusne. Už k nej však nemám dôveru, myslím, že to už nie je to, čo to bývalo.

5 komentárov:

  1. Ja používam La Roche-Posay a som nadmieru spokojná. ;) Treba vyskúšať.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ktorý konkrétne? Tento som nejak v záchvate schmatla. :)), ale možno vyskúšam tip, ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No, používam prípravky z radu Effaclar. Veľmi dobrý je napríklad Effaclar H mousse. Je gélovej textúry a je určený na používanie s prístrojom na čistenie pleti. Skvele pení. Síce to nie sú zrovna najlacnejšie položky ale treba vyskúšať. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. videla som tuto znacku v lekarni tak sa jej blizsie pozriem na zubok:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já používám Cleanance od Avene, taky z lékárny, a nemůžu si ho vynachválit.. zkoušela jsem i kdysi Biodermu, Vichy i La Roche Posay, ale Avene se mi osvědčilo nejvíce :-) na něj nedám dopustit :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)