nedeľa 26. decembra 2010

Christmas red


   Je ešte stále 2. sviatok vianočný, a tak som si dovolila aj v názve použiť "vianočný" , aj keď už máme po  Štedrom dni. Stále sú ešte sviatky vianočné.


S Vianocami sa nám úzko spája červená farba, či už ozdobami na vianočnom stromčeku, červenými svetrami, odevom Santa Clausa (trošku americké),....a iné.
Preto som sa rozhodla, že aj moje nechty dostanú "fresh red christmas look":).
Dopracovala som sa k nemu jednoducho lakom Astor Fash´n Studio číslo 1. Povaľoval sa nám tu už dlhšie, a tak som mu dala šancu. Rýchlo schne a stačí už jedna vrstva. 
A viete čo?
Som nadšená!!! Keď sa pozriem na ruky, úplne ma tá červená farba nabíja energiou. A hneď mi stúplo sebavedomie:DDD
Že ešte nemáte červené nechty? Tak šup do toho!

5 komentárov:

  1. děkuji :-) ted jsem některý dárky pofotila, dneska ještě budou stopro na blogu... moc krásnej lak, hrozně moc ti sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám červený lak na nechtoch už od štredrého dňa, od miss sporty, a musím sa pochváliť stále drží ;)

    mysunnybubble.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásná červeň! jako moje nejoblíbenější rtěnka!:)


    www.jollburrfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dakujem za komentare:), mala som podobny lak od maybelline a ten mi aj nadpriek vrchnej vrstve zanechaval na bielom mobile cervene ciarocky, najprv som nevedela z coho to je, ale ked som raz nahodou nechtom presla po papieri uz som vedela skade...:D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)