pondelok 20. decembra 2010

Do you want really falsies?


   Konečne sa Vám môžem takpovediac naplno venovať. Skúška je za mnou a nastal aspoň menší odpočinok, než sa bude pokračovať. 
  
  Je čas nasávať vianočnú atmosféru, radovať sa z drobných radostí a vyhýbať sa starostiam.
Domácnosti rozvoniavajú samými dobrotami, obchody sa plnia ľudmi, ktorý si robia zásoby na zimu, možno trošku ako škrečkovia.


Ozaj viete, čo sa mi dnes stalo?



Bola som vo viacerých drogériach (ako inak neodišla som naprázdno), a v každej bola nejaká banda chalanov, ktorí vyberali nejaký parfém, zväčša pre seba, no počula som, že jeden kupoval aj pre dievča (za 25 eur, ale aj to sa mu nepáčilo nejak moc):))


Tak nasali sme vianočnú atmosféru, a hŕrr sa do opisu tejto super riasenky. 
Nebudem sa tajiť, že ma nadchla. Je z dielne Lancôme. Bola drahšia, ale zatúžila som obdarovať sa niečím pekným. Darčekové balenie je už len plusom. V balení sa nachádza aj zmenšenina očného odličovača, a čierna ceruzka na oči.


Ceruzku ako jedinú som zatiaľ zo setíku nevyužila. Akosi som pozabudla na fotku, kde by som ju použila, aby ste aspoň videli ako píše. Vytvára však ostrú líniu, len sa mi zdá trošku málo pigmentovaná.


Pri riasenke som najskôr mala pri testery obavy, z tvarovaného kartáčika. Tie sa však rýchlo rozplynuli, keď vyčarila neočakavaný pohľad. A priateľ povedal, že pri tejto zbadal asi najväčšiu zmenu.:)


Najprv som sa nevedela rozhodnúť, či si ju rozbrať, chcela som najskôr kúpiť obľúbenú Clinique. No potom som sa akosi prepracovala až k pultíku tejto značky a ďalej už viete...
Na prvýkrát však do košíka neputovala, vyšla som pred obchod...tápala a potom sa po ňu vrátila.:)))


    Fúha, nejak som sa tu rozpísala, nuž asi ste mi chýbali:D
Na nižšom obrázku už vidíte prvý výsledný efekt sa možno zdá efektom zlepených mihalníc, ale mňa to ohromilo. Nemám však foto pred, ale už zo starších príspevkov viete, že až takéto mihalnice nemám. Takže svoje meno Drama nemá skutočne pre nič za nič:). Vytvorí objem a pridá aj na dĺžke. 

 Krásne vonia
    Po mesiaci používania sme si s kefkou už skamarátili, naučila som sa s ňou narábať a páči sa mi, že vykreslí aj menšie mihalnice. Priam "anatomicky tvarovaná".:))A dostanem sa aj blízko kútika oka. Spodné mihalnice si nemaľujem, oko zvýrazním len ceruzkou. Isto mi dáte za pravdu, že tu už mihalnice nepôsobia zlepeným dojmom, ba naopak vytvárajú prirodzený efekt:)
 Menší manuál odličovania s priloženým odličovačom: je dvojfázový takže nejaká tekutina + olejová zložka, pred použitím treba pretrepať. Zhodnotím to asi tak, že mi nevyhovuje a stále zostávam verná Bioderme:). Po pôsobení na tampóniku sa mi pôsobením olejovej zložky začali zlupovať priam kúsky špirály. Hádam viete, čo tým myslí. A to ja moc teda nemusím. Mám radšej, keď sa rozpustí a dá sa zotrieť, takto som mala kúsky aj po lícach...takže nie...
 Aspoň tu môžte pozorovať efekt s/bez špirály: ľavá strana odlíčená/ pravá ešte nie.

 Efekt nalíčených očí s riasenkou:D
 Detail kefky

   A nakoniec Vám neodopriem radosť z tejto dobroty, nízkokalorická a strašne chutná. Olúpete pomaranč - s týmto ovocím sa mi spája vianočné obdobie:), Activia ( ale môže byť aj biely jogurt, aj keď si myslím, že Activiu nič nenahradí:), skoro ako z reklamy-pre dobré zažívanie, a škorica - vianočné korenie:), tú milujem, a môžem ju na strašne veľké množstvá.:)))Dokážem si vysypať priam polku balíčka do jedného téglika Activie:))) 
 S bleskom
Bez blesku

Maskara Lancôme Drama má u mňa plný počet bodov!!!


Teším sa na Vaše komentáre:)

4 komentáre:

  1. Skvele, zrovna hledam novou rasneku, taxe inspiruju:)

    Dekuju taky za mily komentar. Uz mas noveho followera.) Udelala bys mi strasne velkou radost, kdybys me pridala do sledovanych i ty.)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš perfektné mihalnice škoda, že som nenašla ten článok skôr dnes som si už objednala novú špirálu no nič a ďakujem za tvoj komentár na blogu dúfam, že sa ešte vrátiš

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak ta řasenka vypadá dobře.. moje už mi pomalu dochází, takže to vidím taky na nějakou pěknou novou.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cherry Llegar: ďakujem za kompliment, takýto mi ešte teda nikto nedal.

    All: stršne moc ďakujem za milé komentáre.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)