pondelok 6. decembra 2010

Glove special

     Vonku nám prituhlo, i keď aktuálna situácia ukazuje jemné oteplenie.  A viete, čo by malo byť Vašou neoddeliteľnou súčasťou, pri pohybe vonku? 


Sú to RUKAVICE.


   Neustále sa nám otvárajú nové možnosti nosenia, či typov, ktoré obzvláštňujú bežný deň. 


Pre mňa sú najideálnejšie univerzálne farby. Nepotrpím si na vytŕčanie z radu. Hlavne nech hrejú.

Tento rok som objavila nový luxusný kúsok u Baťu. Sú to koženkové rukavice, ktoré pôsobia štýlovo a nezvyčajne a zároveň Vám umožňujú vykonávať úkony, pri ktorých potrebujete cit v prstíkoch. Nemusíte si ich pritom skladať z rúk a nielen, že je Vám teplejšie, ale ušetríte aj úkon navyše:).
 Ďalším variantou sú typovo veľmi podobné, líšiace len vo farbe a materiáli. Tieto sa dajú nosiť tak aj tak + majú srdiečko na zapínanie, pokiaľ potrebujete mať prsty k dispozícií.:), aby Vám časť nezavadzala a bezcielne neplandala:). Kúpené v Topshope.
 Čierne klasické palčiaky sú obzvláštnené rovnakým " nástavcom" ako hnedé. A ako bonus aj krytku na palec. Keby ste súrne potrebovali písať sms, mms, mail, či iné na svojom mobilnom telefóne + kopec iných využití. Heslo: A ruka je vždy v teple,...(teda v rámci možností). Aj teta na trhu nám tú krytku na palec vysvetlila akože sms-ky sa musia písať. Funny:) Napadlo by Vás to:D??? Kúpené na trhu v New yorku.
Fotky som mala predstavu nafotiť trošku iným spôsobom, nie sú však možnosti, musíte sa preto spokojiť s touto verziou.:)

2 komentáre:

  1. už několik let jsem nejvíc spokojená s tou variantou obojího od Roxy :) supr vynález!

    http://jollburrfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som doteraz nosila klasicke, ale tento rok som podlahla tymto:), tebe sa aj hodia, ked budes mat ten novy mobil:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)