sobota 25. decembra 2010

Nature cosmetic


Aj keď zvyčajne kozmetiku v Lidli nekupujem, tentoraz ma zlákala. Popravde tentoraz sa to stalo asi prvýkrát, čo som si tam nejakú kúpila. 


Z výberu som zvolila telové maslo, krém na nohy a telový krém.


Jedná sa o prírodnú kozmetiku so značkou Suhada Nature.


Z toho, čo som sa dočítala na obale som sa dozvedela, že:
- je bez umelých farieb a vôní (parfémov), na živočísnom základe (možno chápať ako prírodný?)
- neobsahujú silikóny, parafíny alebo iné produkty ropne- založené produkty
- použité sú len ekologické zložky, ak je to možné
- certifikovaná prírodná kozmetika, vyrábaná podľa prísnych požiadaviek BDIH  a Natrue štandardov. Dermatologicky testovaná.

Telové mlieko je s vôňou papáje a zeleného čaju. Presvedčilo ma to, že mama si zrovna tejto vône kúpila deodorant a ten po privoňaní bol celkom fajn. Na mňa toto mliečko pôsobí trošku lepkavo hlavne hneď po nanesení, keď sa vstrebe je to ok, bez problémov. Vôňa - no ako to napísať, nie je chemická, ale na mňa pôsobí tak neurčito. Konzistencia je redšia, napriek tomu dostatočne hydratuje. Dávkuje sa s  pumpičkou, na jej kúsku môžte vidieť už spomínané drevo.


Body butter inými slovami telové maslo na mňa spravilo asi najhorší dojem. Aj keď má byť prírodné na mňa vôňa pôsobí moc chemicky, pri veľkej predstavivosti a keď si prečítam, že má byť s vôňou manga - možno vtedy  pocítim záblesk tejto vône. Inak by som povedala, že mi skôr smrdí.  Je hutné. Hydratuje. Je určené na suchú a normálnu pokožku.










Posledným v poradí je Foot balm, krém na nohy  s vôňou granátového jablka s bambuckým maslom. Vôňa mi tu prekáža asi najmenej, kedže ho používam na nohy. Hydratuje. Vrchnáčík má akoby ďalší vrchnáčik z dreva.

Zaujal ma dizajn, odpudila vôňa ( sú aj iné prírodné kozmetiky, ktoré majú omnoho príjemnejšiu). Príjemné je, že produkty skutočne hydratujú. Na Lidl sa mi však zdajú celkom drahé. Druhýkrát si ju už nekúpim.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)