štvrtok 9. decembra 2010

QUEEN HELENE shampoo

   Musím sa s Vami podeliť o ďalší výrobok z dielne Queen Helene, ktorý na mňa spravil veľmi dobrý dojem. Alebo by som skôr mala napísať na moje vlasy:D?
Queen Helene opäť boduje aj tak by mohol znieť nadpis dnešného príspevku....


Celý názov dnešného produktu:


Queen Helene Placenta (acid-balanced conditioning) shampoo


Ale k veci, čas je drahý:)...
O čo ide? O placentový šampón s panthenolom, že je s "pearlescent formula" som sa dozvedela až teraz..ale má viditeľný perlový lesk...
Je určený na viditeľne poškodené a zničené vlasy, či už farbeným alebo inými chemickými zákrokmi...
Obsahuje samé dobré veci ako už zmienenú placentu, pantenol (provitamíny a proteíny), ktoré efektívne regenerujú vlasy a dodávajú vitalitu. Po použití Vám majú vlasy žiariť, pôsobiť zdravým dojmom.

Pokiaľ by Vám nevyhoval na vlasy môžte ho vypoužívať ako sprcháč. Čítala som pár názorov, že pri používaní ako sprcháč bola pokožka veľmi hebká a príjemná na dotyk.
Používa sa klasicky nanesiete na vlasy a masírujete. Opláchnete a podľa potreby prípadne opakujete.


Môj názor? Som maximálne spokojná a nielen ja. Mama sa po dlhšej dobe odhodlala ho použiť, a bola ohromená. Dokonca rozmýšľa nad tým, že si po minutí kúpi ďalší...Hneď ako si umyla vlasy došla s tým, že akoby ten šampón do vlasov vsiakol a vlasy jej pripadali hneď vitálnejšie, živšie a lesklejšie.
Podľa mňa super...vlasy nezaťaži a aj ja som pocítila niečo také akoby sa vlasy toho šampónu napili resp. nejakých tých zložiek a pôsobili živšie. Veľmi príjemný. Vôňa mi troška pripomína detské šampóny, alebo produkty s prídavkom včelieho vosku, ak viete čo myslím. Ak by Vás zaujímalo - šampón pení. A príjemne sa nanáša má troška tekutejšiu textúru, no a množstvo podľa potreby.
Vlasy sú hebké a príjemné na dotyk.
Takže, ak máte zničené, jemné, suché vlásky, šup na nete ho zoženiete. Ja som ho kupovala na mimibazare.sk.


Za seba odporúčam.


objednané z:
http://www.vlasy-kosmetika.cz/QUEEN-HELENE/
predáva to pani Silvia, ktorá má účet na slovenskom aj českom Mimibazáre.

3 komentáre:

  1. že bych ho mamce pořídila k Vánocům? :) díky a radu!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mm.. ten by se mi hodil :D kdyztak se podivej na muj blog, jsem tady nová, můžeš se stát pravidelným čtenářem ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)