utorok 4. januára 2011

Adaptable Lancôme


   ...už dlhšiu dobu chcem uverejniť tento post...
Teda to viaceré len akosi nie je čas a bude ho ešte menej. 
Nezdržujme sa však zbytočnými rečami. 
Poviem Vám niečo o veľmi príjemnom kozmetickom produkte. Je síce z tých drahších, ale stojí za to. Patrí k mojím obľúbeným.
Je ním hydratačný tónovací krém pre maximálne ukľudnenie z dielne firmy Lancôme.
Je vhodný pre všetky typy pleti vrátane citlivej s SPF 15. Odtieň 02 Sable. Vyrába sa myslím ešte v tmavšom odtieni 03, ktorý je tmavší.

   Používam ho najmä vtedy, keď chcem pleť trošku odľahčiť od častého nosenia make-upu. Je veľmi príjemný, dobre sa vstrebe a úžasne sa prispôsobí tónu vašej pleti. Pokiaľ teda nemáte výrazne defekty tváre resp. nechcete ich maskovať (napr. akné) je toto pre Vás to pravé.


Z lacnejších mi pripomína Niveu tónovací krém Be beautiful. No aj napriek obľúbenosti a vychválenosti Nivei, asi som s ňou nevedela narábať, lebo pleť som mala fľakatú. Nezjednotenú. Bohužiaľ. Aj keď si myslím, že to nie je zlý produkt. Ale mne nesadol.


Vrátim sa však k Lancômu. Príjemne vonia a pleť zanecháva hebkú, príjemnú. A fakt, príjemne vyrovnanú a rozjasnenú. Pokiaľ by som nemala akné, používam len tento krémik, namiesto make-upu. Môžete ho použiť aj ako podkladový krém aj ako denný. Je to len na Vás.

Roztretý krémik v červenom krúžku, naľavo originál.Krásne sa dá roztreť, prirodzene.
Čo sa dozviete z obalu?
   V dôsledku stresu je pleť dehydrovaná, stáva sa citlivejšou, stráca jas a tón pleti je nejednotný. Lancome vyvinul Hydra Zen Teinté Neutrocalm, prvú ukľudnujúcu hydratačnú tónovaciu starostlivosť, ktorá ukľudňuje pleť a rozjasňuje ju. Jej textúra sa ľahko vstrebáva do pokožky a dodáva jej intenzívnu, okamžitú hydratáciu, ktorá trvá počas 12 hodín. Obohatená o komplex Neutrocalm (Francúzska ruža, Mu Dan Pi, Moringa) zmierňuje pocity pnutia. Pleť je jemnejšia, pružná a je akoby oslobodená od stresu. Zafarbené minerálne mikro-pigmenty zjednocujú odtieň pleti a vytvárajú na pleti neviditeľný závoj, čím navracajú jej prirodzený vzhľad. 
Výsledok: pleť je rozjasnená a svieža.


4 komentáre:

  1. Vypadá dobře ) ...já mám svůj dream satin liguid a jsem taktéž spokojená )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto je skor tonujuci krem nez make-up:).Ale na dream satin som pocula tiez pozitivne ohlasy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nenosím makeupy, takže tento tonující krém je pro mě super, mám 03, je po něm krásně hebká a sjednocená pleť, nevysušuje, doporučuji :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)