streda 16. februára 2011

First outfit post

Vždy, keď premýšľam, čo napíšem do postu napadnú ma pre mňa užasné slovné spojenia (myslím vety:) ). No keď sa konečne dostanem k pc, všetko je preč. Asi by som si to mala začať zapisovať. 
 V čase, keď zima ešte len začínala bola veľká éra "camel coat". Mňa to akosi nechytilo. Až keď som u jednej blogerky zbadala takýto kabát a dokonca s kapucou ( s kapucou veci ja môôôžem - ale snažím sa to obmedziť:)) ), strašne sa mi zapáčil. Ale ako sa k nemu dostať? Blízko tento obchod nemám. Takže som sa v Amerike vrhla hneď do prvého vyššie menovaného obchodu. ALE ...! Síce mali, ale len v iných farbách. Síce čierny kabát mám, ale je to univerzálna farba preto som rozmýšľala práve nad touto farbou. No nakoniec som ho zavrhla, nepáčilo sa mi spracovanie, a už vôbec nie cena. Pomaly som naň zabúdala.
Tak pred mesiacom ma to však zase chytilo. Nech sa môj čierny kabát neurazí, ale už som mala dosť čiernej. Túžila som po zmene. A aj po tom, aby mi vlasy s kabátom nezanikali.:) Zvláštna požiadavka:D.
Akosi som sa dostala na oficiálne stránky Zary. Kabát bol vo výpredaji. Písala som mail po týždni mi odpovedali, a skoro nič som sa nedozvedela. Prešla som stránky hádam všetkých krajín. Bol len čierny v M-ku. Už som mala plán, že mi ho kúpi priateľov známy cez net v Írsku a pošle. No stále som váhala. Nedúfala som, že by mali "ťaví" na SR, ale predsa len akosi som sa dostala po číslo. Volali sme. Nemali. A pred 2 týždňami som šla s našimi do Ba. Samozrejme som navštívila aj tento obchod. Nie úmyselne. A už keď som šla k pokladni, moje oči (alebo mamine???) zahliadli kabáty. A kto tam na mňa čakal??? Neverila som. Bol to on síce v L-ku:))), ale to nevadí:D..
Predstavujem Vám môj nedávny prírastok do skrine. A čo je na ňom ešte krajšie je za 1/4 pôvodnej ceny:)
Som zvedavá na ohlasy na tento článok. Pokiaľ by mal úspech pouvažujem možno nad ďalším podobným:)
Dúfam, že sa nezľaknete a nie ste sklamané, že to nie je kozmetický postík. 



Prajem všetkým prázdninujúcim krásnu stredu.:) a snáď som Vás tým úvodom neunudila:)

13 komentárov:

  1. Krásny je kabátik
    čakáme na viacej takýchto článkov

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děkuji za komentář :D no Barbie je prostě svá!
    A opravdu nádherný kabátek a kabelka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten kabát ti pristane, dobre že si si zvolila túto farbu :)a čakám na viac takýchto outfit príspevkov ;))

    mysunnybubble.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujem za krásne komentáre, skvelé ste baby:);)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásnej!! miluju dvouřadý a tenhle je zvlášť povedenej ;) i tvoje taška se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten kabátek je fakt nádherný a tobě sluší ;)

    ...a děkuji ti za milý komentář u mě na blogu ;)

    Luciana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vím, že tu máš už ten příspěvek delší dobu, ale musim k němu napsat komentář, protože ten kabátek mi úplně dostal:)...strašně ti to sluší:) a moc děkuju za krásný komentáře u mě na blogu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. koupila jsi ho za 1/4 původní ceny?? to je kabát ze zary že jo.... chtěla jsem ho ale ve slevách byl pořád za 1999 a pak najednou už nebyl...

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)