streda 2. marca 2011

Sweet snacking

Marec začneme niečím sladkým:
Orechové rezy

Potrebujete:


250 g masla
300 g práškového cukru
6 vajec
2,5 dcl mlieka
500 g polohrubej múky
1 kypriaci prášok
50 g nasekaných orechov
120 g mliečnej čokolády
2 lyžičky nescafé
2 vanilínové cukry
2 lyžičky kakaa (zabudla som ho dať do cesta:)))  hlava deravá)


Poleva z bielkov
4 bielky, 200 g krupicového cukru, 200 g pomletých orechov

Postup: Maslo vymiešame s práškovým cukrom, vanilínovým cukrom a so 4 žĺtkami. Pridáme mlieko, polohrubú múku a 2 celé vajcia, nescafé a kypriaci prášok. Vmiešame nasekanú čokoládu, preosiate kakao, nasekané orechy a pridáme vyšlahaný tuhý sneh z bielkov. Cesto dáme na vymastený a vysypaný plech a vo vyhriatej rúre upečieme. Keď vychladne pokvapkáme ho tuzemským umom (použila sme rumovú esenciu:) ), natrieme bielkovou polovou, ktorú pri miernej teplote v rúre zasušíme.

Poleva z bielkov: Bielky vyšlaháme dotuha. Pridáme cukor a znova vyšľaháme douha. Zľahka vmiešame pomleté orechy.


 Mimochodom ja som robila na túto malú okrúhlu formu len polovičnú dávku! Čiže z každej suroviny len 1/2 množstva.

A keby sa Vám zdalo, že nejako často pečiem, tak sladké toľko nemusím, ale moje okolie hej:))). Tento koláč som však ochutnala a chutnal fakt dobre.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)