sobota 7. mája 2011

Pure&natural

Už nejakú doby v obchodoch môžte vidieť novšiu radu značky Nivea: 
Pure & natural.
Kedže som ju v čase jej uvádzania na trh videla za nižšiu cenu, povedala som si, že za skúšku nič nedám.
Táto rada obsahuje údajne 95% prírodného pôvodu. V zložení tiež nájdete arganový olej a aloe vera, ktoré sú ekologicky pestované. A kedže sa prírodné výrobky tešia čoraz väčšej obľube, je tiež bez parabénov, bez silikónov, bez farbív a bez minerálnych olejov.
 Svoju poličku v kúpeľni môžete obohatiť kompletným sortimentom od odličovania až po staroslivosť.
Ja som si na skúšku vybrala 2 výrobky, a to:
- "klasické" Labello, ktoré sa hodí vždy,
- odličovacie mlieko, moja pleť túžila po odličovacom mliečku:)
ODLIČOVACIE MLIEKO
Po prečítaní viet typu:
Sila prírody, ktorá ošetruje vašu pleť
sa dozviete, že toto mliečko nielen, že odstraňuje všetky nečistoty, ale podporuje aj prirodzenú rovnováhu hydratácie pleti. Pleť máte čistú, sviežu, vláčnu.
 Zloženie vidíte nižšie:

 LABELLO
Toto Labello má zloženie inšpirované prírodou, aj preto obsahuje olivový olej a výťažky z citróna. Vaše pery ocenia aj organické bambucké maslo a prírodný jojobový olej. Neobsahuje konzervačné látky.
Má poskytovať suchým perám hydratáciu.
S oboma výrobkami som spokojná. No akosi sa mi viac pozdáva odličovacie mlieko, Labellu asi ostanem verná tomu klasickému modrému. A pokiaľ by ste mali strach z vône tohto Labella, tak ako ja, ubezpečujem Vás, že je veľmi prijemná citróniková. Nie je tam vôbec nejaký zápach olivového oleja:D

Máte nejaké výrobky z tejto rady, alebo sa snáď na ňu chystáte?

Prajem Vám krásny sobotný podvečer-večer:)

7 komentárov:

  1. ja mám z tejto rady telové mlieko a úplne ho zbožňujem... skvelé vonia, skvelé hydratuje a pocit hydratácie vydrží celý deň, rovnako ako aj vôňa, takže ja určite skúsim aj iné výrobky z tejto rady...a to Labello vyzerá skvelé :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám to Labello a přesně jak píšeš - bála jsem se, že z něj budu cítit něco ošklivého olivového (nemám olivy ráda). Ale je moc příjemné, oblíbila jsem si ho :-) Mléko mi na odličování nevyhovuje, mám raději vodu, takže to nejspíš zkoušet nebudu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. labello mam tiez, skvelo vonia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no, ja mám skvelé skúsenosti s Lóreal odličovačom 3 v 1, tak ostávam verná tomu :)
    čakala by som, že aj trošku chladí, nechladí? myslím vďaka aloe vera?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ivqua: to som zabududla napisat, ze aj toto odlicovacie mlieko prijemne vonia:)

    viennettka: ked som citala, ze Labello obsahuje olivovy olej uplne sa mi vybavil pach olivoveho oleja-co ma moc nenadchynalo, ale dobre to dopadlo, ja zase striedam, niekedy mam potrebu odlicit sa mliekom, ale striedam to samozrejme, ze odlicujem aj zbytky z mliecka:D

    DeerOhMyDear: :)

    dolcezuzka:teraz si ani nevybavujem loreal 3 v 1, no po minulom preslape loreal triple action som trosku zanevrela na loreal odlicovace, akosi mi nesadol, mama raz mala take mlieko od loreal a uplne perfektne bolo, bohuzial uz neni dostat kupit, a nepozorovala by som, ze by chladilo:), ked sa priznam myslim, ze som to necitila ani pri jednom vyrobku, ktory by obsahoval aloe.Ty taky mas?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. řadu Pure and Natural mám moc ráda, velice mi voní a líbí se mi, že je prostě přírodní, ačkoliv na sto procent bych tomu nevěřila :) ale líbí se mi vůně a složení. mám doma pleťov krém, tělové mléko a krém a ruce. i love it!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na tu řadu se už nějakou dobu chystám, ale k nám všechna nová kosmetika přijde opožděně. Líbí se mně hlavně to tělové mléko.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)