sobota 16. júla 2011

Spontánnosť

Zdravím...
Viete kedy býva všetko najlepšie? Keď je to neplánované a absolútne spontánne:)
Sem-tam sú síce výnimky, ale uznáte, že niečo na tom pravdy je.
Tento týždeň som tak absolvovala stretko s kamoškou, ktorú som nevidela celú večnosť. A prekecali sme celý čas, čo sme boli spolu. Baby majú vždy veľa rečí:D. 
Možno aj preto, že si užívam voľno a teplé letné dni neobjavujú sa tu články tak často...
A dnes som sa takto spontánne dostala na nákupy, ktoré sa niesli v duchu klasiky.
Po balerínkach v neutrálnej farbe som pozerala už dlho..
Photobucket


Tmavomodrý blejzer som si skúšala už dávnejšie. Bolo to tak dávno až som na to zabudla. Ale včera som náhodne pozerala fotky v mobile. Našla som tam aj JEHO fotku. To mi pripomenulo, že nebol najhorší:)
A na béžový som narazila náhodou. Dokonca mi pani predavačka povedala, že síce ešte nie je precenený, ale je zlacnený. A potom, že nechaj ho tam:D. Navyše sa krásne hodí k novým balerínkam.
Photobucket

Niekedy si poviem, že som už blbá. Vždy mám niečo v ruke a nakoniec to položím späť. Tak to bolo aj s touto retiazkou. No počkala si na mňa v Žiline:).
Photobucket
S nákupmi som mimoriadne spokojná. Dovolím si ich nazvať nadčasovými kúskami, ktoré sa mi budú hodiť aj o pár rokov.

A čo Vy, čím ste si v poslednej dobe spravili v čase, keď na Vás pozerajú z každého výklady nápisy "zľavy, výpredaje, sales,..." radosť?

Pekný večer kočky!

10 komentárov:

  1. balerinky jsou krasny
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lovely items! :)

    Thank you so much for dropping by my blog and your super lovely comment! :)



    adelightfuldream.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto presne robím aj ja, že mám niečo v ruke a položím to späť, no a potom ma to s*rie! :)

    no a ja som si radosť urobila v H&Mku, keď mali akciu 2+1 zadarmo- skončila som so sukňou, topom, šortkami a korzetom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Balerínky jsou krásně! To stejné blazer! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super úlovky..ty saka jsou fakt nádherný..já nejdřív myslela, že je to jen jedno, taky by to vypadalo dobře.)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hlavne originálne :) to ako tie šaty v tej reklame na ten deodorant čierna a biela

      Odstrániť
  6. dolcezuzka: super, ze v tom nie som sama:D, si si spravila riadnu radost:)

    Nikol: no ono to bol tak trosku zamer:), aby nebola nuda a nedala som tolko fotiek zlucila om ich do jednej a dakujem:)

    Thanks for your nice comments:)

    Baby ste super ďakujem za každý jeden komentár!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty saka jsou perfektní. Nikdy jsem saka nenosila, pak jsem si jedno náhodou koupila a teď se jich nemůžu nabažit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. také balerínky som mala z Deichmanna :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)