pondelok 14. novembra 2011

GOSH green eyes

Photobucket

Aj keď sa to na prvý pohľad nezdá skutočne mám zelenkavo-metalízový tieň. Neviem ten odtieň presne pomenovať, vôbec ma ani nenapadá k čomu ho prirovnať. Takže šanca pre Vás, pomôžte mi:)!
Našla som ho medzi svojou zbierkou očných tieňov. Kedysi som ho používala celkom pravidelne, no potom ma celkom omrzel a založila som ho. Stáva sa aj Vám, že Vás niečo omrzí a po čase sa Vám to náramne hodí:)?
Photobucket
Na krabičke je napísaný asi odtieň TAFFETA (podľa prekladu taft). Bol prelepený nálepkou, takže ruku do ohňa by som za to nedala. Ale asi to tak bude.
Na obrázku vyzerá ako žltkasto-zelený, v skutočnosti je to taká metalicko - lesná zelená s prímesou trblietok. Skoro ako uniformy:). Veľmi pekná! A vhodná aj na deň, nebojte nebudete ako disko guľa.
Je to vlastne pigment, ktorý sa však dobre nanáša, s podkladovkou dobre drží, nepráši sa (ale len pokiaľ nedávate moc veľkú vrstvu). Má super pigmentáciu. A po dnešnom znovo-použití už plánujem doplniť zbierku aj o iný odtieň. Mali ste niekedy pigment od Goshu, alebo čokoľvek? A boli ste spokojné?

K líčeniu na celé viečko pigment a tmavý (šedo-čierny) tieň do vonkajšieho kútika oka a na spodné viečko. Na zjednotnotenie prechodu telový bledší tieň (patrí hore a bo bokoch pri tieni).

Detailnejšia fotka: Škoda len, že nie je vidno ten krásny odtieň:(.
Photobucket

Klasika - vzorka na ruke: (zase je farba skreslená)
Photobucket

Obočie som zvýraznila setíkom na obočie od ELF. Doteraz som používala ceruzku na obočie GOSH, ale zažiadalo sa mi zmeny. Na zmenu som sa dôkladne pripravila a poobzerala som sa po lepšom štetčeku, kedže ten dodávaný v balení je dosť krátky. Tento je síce na linky, ale to vôbec nevadí. Úspešne zvládol dnešnú premiéru a je na túto prácičku ideálny. Čo poviete na moje dnešné obočie?:)
Photobucket

Do práce som v posledných dňoch zapriahla aj trio od NARS-u. Poctivo zatiaľ testujem, takže sa môžete tešiť na recenziu. Obsahuje kultové výrobky od NARS-u rozjasňovač Albatross, bronzer Laguna a lícenku Orgasm. Po prvom vyskúšaní som bola trošku na vážkach. Hovorila som si, že to nie je až tak parádny produkt, no časom pomaly mením názor. Aj keď ešte stále čaká na vysúšanie Albatross.
Photobucket

A kedže očká pôsobili tmavšie, celkový vzhľad som dotvorila prirodzeným leskom Essence XXXL nudes vo farbe s výpovedným názvom 01 PURE BEAUTY.
Photobucket
Takmer som zabudla na riasenku: Stále pretrváva Hypnose od Lancôme.

Dúfam, že ste mali pekný deň. Majte sa krásne!

4 komentáre:

  1. great blog. :) thanks for visiting my blog. have a lovely day.

    jas
    http://adamalexmommy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. práve som našla takýto založený tien, tiež gosh tiež toto prevedenie len zlatohnedy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiež sa mi stáva, že ma niečo omrzí, no a potom sa mi to náramne hodí... napríklad to platí pre Miss Dior Cherie, liezla mi dlho na nervy, ale teraz som ju nejako začala používať...
    sranda, ako tie tiene na fotkách úplne vyzerajú ako zlaté :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takuto farbu milujem, akurat pred par dnami som obzerala podobny tien v obchode. Len som si nie ista, ci by sa mi hodil.. Inak to s tymi zalozenymi vecami sa stava aj mne :)) zda sa, ze clovek z casu na cas meni aj "kozmeticke" chute :D Stava sa mi aj to, ze niektore veci ktore by som este pred par mesiacmi/rokmi vysmiala a nebola ochotna pouzit, dnes pouzivam s laskou a naopak tie ktore som dennodenne pouzivala, zasluzene odpocivaju a cakaju kym zas pride ich cas :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)