štvrtok 8. decembra 2011

Cheeeese, baby:)

Tak dievčatá, asi už fakt v severnejších častiach Slovenska nastala zima. U "nás" nie, u "nás" len prší..
A ako je u Vás?
Minule som Vám zabudla pribaliť ďalší tip na raňajky.
Môžete si ho kúpiť hotový, alebo spraviť doma. Hrozienkový sladký tvaroh. Mňam!
A ako sa píše na balení "Ideálny na raňajky".
Photobucket
Máte radi tvaroh? Na aký spôsob?

Btw. Trošku mi vznikli poťiaže s PC. Asi sa rozhádal s nabíjačkou a odmieta "papkať" energiu. Osud príspevkov v nasledujúcich dňoch je ohrozený. Aj keď verím, že máte na práci aj lepšie veci ako sedeť pri pc a čítať moje myšlienky.

Užite si nadchádzajúci víkend,ktorý už počujem klopkať na dvere. Dávajte si na seba pozor!
A nezabudnite sa mať úžasne!
A keďže sme vo "FOOD" poste, "ukuchtite" si niečo famózne;)

11 komentárov:

  1. u nás také někdy prší a sněží. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U nás už i sněžilo, ale dneska bylo nádherně, výstavně, jako na jaře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já bych to už přeskočila rovnou na jaro :') ..tohle počasí my vůbec nevyhovuje ..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. akurat som presne ten isty tvaroh dojedla. ale radsej mam ten orechovoy, aj ked ten maju malokedy, vacsinou su tam len tie orechove

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňam, dobrý nápad, dúfam, že v najbližšej dobe si na ňom pochutím :)
    btw, zajtra "kuchtím" Stella cake, tak drž prsty, nech sa podarí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teresa Starling: no aj to by mohlo byt:)

    Bellatrix: ten orechovy som este nemala:), no a ja som uz v jednom Lidli videla aj taky bez hrozienok do kolačov, u nas ho nikdy nemali a chutnal skoro ako termix:)

    dolcezuzka: fiha o tom som este nepocula, tak isto daj obrazok na blog! a jasnacka ze drzim palce!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zatiaľ som mala len orechový tvaroh.. je výborný :) miešala som si ho do ovocného šalátu :) mňam

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ano videla som aj ten, ale ten som este neskusala. a inak pomylila som sa, vacsinou maju len ananasove a medzi nim sem tam tento co mas na fotke, alebo orechovy

    OdpovedaťOdstrániť
  9. U nás fúka!!! A ja nechcem vietor!
    Inak tvaroh nemám rada :/.
    Ale pekná blog! ♥.

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tvaroh s cukrem a nakrájenýmy jablky :)) Mnááááááám.
    --
    zvu tě na mou giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tenhle tvaroh miluju! <3

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)