štvrtok 5. apríla 2012

PYN

 Ak sa čudujete, kde som prišla na taký názov príspevku, hneď Vám to objasním. Na očí som použila farby:

  • Purple - fialovú,
  • Yellow - žltú,
  • Navy - modrú.
Na počítačovo-zručnejšie mám jednu prosbičku: Neviete ako odstránim tie dva spojené obdĺžniky, ktoré mi na stránke ukazuje aj cez obrázky príspevkov?
 Použité farbičky a pomôcky:
Plánovala som si sem prinajmenšom nachystať viac príspevkov, dnes som bola však moc zaneprázdnená a tak som rada, že stíham aspoň tento post. Uvidím, či sa mi sem podarí niečo prihodiť aj cez sviatky, ale asi sa zahrám na "lenivú". To viete, že si robím srandu:).
Užite si voľno, odpočívajte a prežite krásne sviatky!

16 komentárov:

  1. Ta modrá ve vnejsim je prekrásná!...ta by se mi tez libila...M*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta fialová v kouknu vypadá moc dobře! :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem ti za povzbudzujúci komentárik ! :) Vďaka môjmu odhodlaniu som založila blog, tak uvidím či sa mi bude dariť ! :)
    Páčia sa mi farby, ktoré si použila a som tvoj nový sledovateľ ! :)
    Peknú veľkú noc prajem :)

    http://lamodetoujoursavecnous.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne očká- máš na to skvelý vkus :)
    nechápem, aké obdĺžniky myslíš?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásný post, máš ho úžasně dotažený dokonce, moc krásné líčení! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super nápad :) môžem sa opýtať ako si spokojná s tými modrými mono tieňmi od Maybelline? Zvažujem kúpu tak budem rada, keď povieš čo si o nich myslíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zaujímavá farebná kombinácia, ale vkusná. páči sa mi to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veeľmi pekné :) ja som tiež chcela pripraviť niečo na články, ale ... práca, upratovanie, učenie, veľká noc.... ach jaj

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pretty make up. I love it.
    Kisses and follow you :)

    http://vernasunhas.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hi I came to thank your visit and your comment, I follow and I love your blog
    bye thank you
    http://ladonnabambola.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. dakujem Vam za krasne komentare, kočky!

    thank you!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)