nedeľa 17. júna 2012

Night strass

Krásny večer, kočky!
Don´t stress, súťaž stále nie je vyhodnotená. Ale už na tom usilovne pracujem. Predtým som Vám sem chcela "vopchať" ešte tento príspevok. Ak si pamätáte, nedávno som intenzívne pátrala po tmavomodrej linke. Vtedy som si povedala, že sa dá spraviť aj s tieňom a pátrala aj po niečom takom.
Našla som ho náhodou, keď som sa motala pri pultíku Lancôme
Po tomto krátkom príhovore už môžete obdivovať krásy: Night strass.

Photobucket
Nebudem Vás nudiť tým, ako som nanášala tiene. Prezradím Vám len, že záhyb som "bledovala" so šedým tieňom (ono foťák si robí čo sa mu za chce a ja plne chápem, že na tom obrázku to moc ako šedá ani nevyzerá).
A pre krajší pohľad (hustejší a zvodnejši) umelé mihalnice (Eylure).  

Akú farbičku okrem neutrálnych prírodných používate pre dodanie iskry vašim očiam Vy?

p.s. Ja som zistila, že mojim očiam táto modrá až tak nepristane:(. Tomu sa hovorí "pech". Ale možno ich ešte prehovorím;).
Photobucket
Prajem Vám super začiatok týždňa!

Kvalita = fotené mobilom:)!

9 komentárov:

  1. pekná fotka! :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/ giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasne licenie..s tym fotakom to mam podobne :)
    Dievcata pozyvam vas na giveaway o kozmeticku tasku od Benefit:

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/06/giveaway-o-kozmeticku-tasku-od-benefit.html

    Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vau! podla mna ti to pristane :) teda neviem ako k celej tvari ale takto na fotkach je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Och, tak toto si si krasne spravila!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. babeny, dakujem za krasne komentare, viete ako dobre sa to pocuva:DD;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow! To jsou očka! Kéž bych to taky tak zvládala nalíčit!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Evie, len nedavno som narazila na tvoj blog a kedze som sem len parkrat nakukla a zakazdym sa mi pacilo, co si napisala, alebo uverejnila, rozhodla som sa, ze si ta dnes pridam do odberu :) len tak dalej!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)