streda 5. septembra 2012

Empties (August)

Pokračujeme spotrebovanými produktami. 
Musím sa pochváliť, že som ani nečakala, koľko toho dominiem. Mám zo seba dobrý pocit.:)
Niekedy s klesajúcou hladinou kozmetického produktu zažívam až euforické pocity, buď preto, lebo som sa danej veci nasýtila, alebo preto, lebo sa teším, že vyskúšam niečo nové. Málokedy sa stane, že mám po sebe dve rovnaké balenia. Zvyčajne aj pri obľúbenom produkte mávam pauzu s nejakým iným, kým sa vrátim do starých koľají. 

1. Cien Spa balzám na nohy som ospevovala už TU. Stále som spokojná, aj keď najnovšie ma láka vyskúšať krém na nohy Balea (mal by byť za zhruba rovnakú cenu, ale dostupný celoročne. Pri Cien-e je nevýhodou, že je v Lidli len počas SPA týždňa, alebo počas výpredaja, ak nejaké zvyšky ostanú).

2. Manhattan (rúžový očný tieň) práve toto bolo jedna z vecí, ktorých som sa presýtila. Mojim očiam ružová nejde, tak som ho míňala ako lícenku. Odtieň som si obľúbila natoľko, že som jednu dobu pomýšlaľa, že by som si nejaký podobný aj zriadila. Ružová však nie je úplne môj odtieň a musela by som s ním opatrne, aby som nebola ako novodobá Barbie. O aký odtieň ide si môžete pozrieť v staršom poste TU (ten jediný ružový).

3. Ziaja jemný odličovač očí sa stal prepadákom za mesiac júl. Písala som o tom TU. Chcela som ho spotrebovať aspoň na čistenie pokožky na krku, ale nevyhovoval mi ani tam. Dokonca by som povedala, že sa mi po ňom krk začal "vyhadzovať".  

4. C-trhru Emerald deodorant, o ktorom som písala už dávno TU a ktorý som si šetrila. Kedže som si však kúpila presne taký istý, uľahčilo mi to spotrebovanie tohto. Btw. vôňa obsahuje citrusy, čierne ríbezle, černice, lotosový kvet, ružu, fialku, ľaliu, mošus, santalové drevo a céder.

5. Adidas Fresh escape som objavila nedávno a ako to už býva, stihla som si kúpiť len jedno náhradné balenie, kým navždy zmizol z pultov predajní. 

6. Happy hippy "sprcháč" som používala ako šampón, lebo som videla krásne Sabčine vlasy. Vonia po citrusoch, vlasy nezaťaží, ale je po ňom treba použiť kondicionér. Toto je moje druhé balenie, o prvom ste si mohli prečítať už TU. Do tretieho už nepôjdem, akosi nemám potrebu. 

7. Dove beauty hand cream má aj so svojím "bratom" na extra suché ruky dobré hydratujúce, zvláčňujúce aj vyživujúce účinky. Zlé je to však s ich vôňou. Už si presne nepamätám, ktorý vonia horšie, viem však, že jeden z nich bol v tej strašnej vôni prijateľnejší. Ozaj, keď už sme pri tom, aký krém na ruky vyhovuje Vám?

8. Yves rocher Tradition de Hammam orientálny sprchový gél opísaný ako vyživujúci, jemne parfemovaný, sa vo vode zmení na zamatovo mliečnu textúru. S rastlinnou zložkou: bio arganovým olejom z Maroka.
Musím súhlasiť, že umývanie s ním bolo veľmi príjemné a textúra gélu úžasná. Vyčítala by som mu však tekutosť a nie celkom šťastne vyriešené otváranie, vďaka čomu sa Vám ho "vyvalí dosť" a "odšróbovanie" vrchnáčika je celkom otravné. Cena sa pohybuje okolo 5-6 eur, aspoň sa mi zdá. My sme ho dostali "zadarmo" vďaka nákupu produktov nad určitú hranicu, s tým, že sme nevyužili kupón na zľavu 30%, aby sme nemuseli nabrať viac vecí. Takže až tak "zadarmo" nebol, ale budiš...mama si ho vydupala a ja som jej ho pomohla minúť. A k tej vôni, typická orientálna, niečo na spôsob Marrocanoilu a podobných...Táto je však o moc príjemnejšia:)
Viac info:
http://www.yves-rocher.sk/telo/starostlivost_o_telo/tradition_de_hammam/orientalny_sprchovaci_olej

9. Queen Helene vlasový zábal s placentou som nebola akosi schopná dominúť, až kým som si nepovedala DOSŤ. Kúpila som ho v záchvate smútku za mojimi dlhými vlasmi, (aby mi, čo najskôr narástli). Nepoužívala som ho natoľko pravidelne, aby som Vám to vedela potvrdiť. Po prvom použití som bola nadšená, lebo aj napriek tomu, že pôsobí mastne, s výplachnutí nebudete mať absolútne žiaden problém. Vlasy nie sú na omak mastné, ale zato lesklé. Mala som dokonca zvláštný, neidentifikovateľný pocit, kedy boli síce na dotyk mäkké, ale akoby spevnené. Tvrdšie alebo hrubšie. Po druhom a nasledujúcich rázoch som však vedela, že ďalší nákup sa už konať nebude. Vlasy mi po ňom začali elektrizovať a to ja nemusím. Veď kto aj hej? Aby som mu toľko nekrivdila, vlasy som mala nadýchanejšie.
Na obale sa dočítate: Regeneruje zničené a poškodené vlasy. Obsahuje Panthenol, Pro-Vitamín B5, Lanolín,  olej a placentu. Prekrvuje a zamedzuje vypadávaniu vlasov. Zahriaty olej regeneruje zničenú štruktúru a rozštiepené končeky, vlasy poškodené vplyvom chemických prípavkov a horúcim vzduchom z fénov. Ošetruje všetky typy vlasov. Neobsahuje minerálny olej a tak opláchnutím teplou vodou zábal ľahko odstránite. Zanecháva bohatši, prirodzenejší a zdravší vzhľad.
Použitie: Tubu vložiť na 1 minútu do nádoby s teplou vodou. Možno opakovane ohrievať. 15-30 ml oleja (podľa dĺžky) vmasírovať do vlasov a pokožky, nechať pôsobiť asi 3 minúty. Potom opláchnuť teplou vodou a vysušiť.
Býva balený aj v ampulkách, kde je konkrétne určené množstvo, alebo takto vo fľaške (cenovo výhodnejšie a je ho aj viac).

10. Bioderma Photoderm autobronzant mi vystačil pri používaní cca. každý druhý deň na celé telo asi mesiac. Po skúsenosti s mojim prvým samoopaľovákom v spreji od Garnieru už viem, že menej je viac. A snažiť sa po prvom dni byť ako "čokoláda" sa nevypláca (nie, že by som sa o tom snažila). Len som v sladkej nevedomosti naniesla veľkú vrstvu, ktorá mi po pár dňoch šla dole ako, keď sa spálite a šúpe sa Vám koža. Na tom by nebolo nič zlé, keby to nebolo na tvári...a strašiť ľudí na ulici, ktorí za nič nemôžu som nechcela. 
Späť k Bioderme: na pokožke mi zanechala pekný prirodzený odtieň. Je jemne parfémovaná, cítim z nej však podtón plynu, ktorým sa spreje plnia. Žiaľ aj pri tomto som cítila pach typický pre samoopaľovaky. Keď ho však nepoužívate dennodenne, dá sa to prežiť. Výhodou je, že takmer hneď po nastriekaní sprej na koži zaschne a môžete sa obliecť.
Na obale sľubujú aj výraznú hydratáciu, ktorú neviem potvrdiť ani vyvrátiť, kedže som nepoužívala čisto len tento výrobok. V dňoch, keď som vynechala som používala telové mlieko.
Obsahuje  kombináciu aktívnych tónovacích látok DHA so špeciálnym difúznym systémom, ktorý sa rovnomerne rozptýli DHA na pokožke. Prípravok sa aplikuje na očistenú a riadne osušenú pleť a telo zo vzdialenosti asi 20 cm v tenkej vrstve. (nesnažte sa o väčšiu vrstvu, viď môj popis vyššie:) ). Že na tom niečo bude, môžem aktuálne porovnať so samoopaľovákom v spreji od Sephory, ktorý sa nerozptyľuje, ale strieka priamo. Roztýlený je akúrát po kúpeľni, mám dojem, že celá kúpeľna sa zahalí do hmloviny.
Oba prípravky som aplikovala vo vani. Po Bioderme nezostala ani stopa, zatiaľ čo po Sephore zostávajú stekajúce kvapky vody (po sprche) ofarbené dohneda.
Plusom je, že si hravo zvládnete nasprejovať chrbát sami.
(Prípravok mi bol poskytnutý spoločnosťou BIODERMA na čestné zrecenzovanie! :) )

11. Vzorky
2x Clarins Daily Energiser Wake-up Booster oba boli súčasťou balenia kozmetického balíčka pre mladú pleť. Sklamalo ma však, že v balení je/ bol v plnej veľkosti len krém a zvyšok boli skôr takéto miniatúrky. Čistiaca pleťová voda má vďaka extraktom z rastlín pleť "nabudiť" a navrátiť jej svieži rozjasnený vzhľad. Hydratačné schopnosti pomáhajú k tomu, aby bola pleť hebká a jemná. Tónujúce vlastnosti zase osviežujú  a vyvolávajú pocity spokojnosti. Použitie: pred aplikáciou denného krému, aplikovať na čistú a suchú pleť a krk s použitím vatového tampónu alebo jemne vklepať do pokožky.
Po použití som mala skutočne pocit jasnej pleti, ktorá jednoducho žiarila. Aj napriek tomu ma tento produkt zatiaľ nepresvedčil natoľko, aby som investovala do plného balenia. Ale keby mi ho niekto napriek tomu chcel darovať, nie som proti:D. Ešte by som dodala, že jeho vôňa je veľmi príjemná svieža a po použití pleť fakt "naabudí".

Daily Energizer Cleansing Gel stále som v štádiu jeho testovania, kedže som minula len miniatúrku a do rúk sa mi dostala aj väčšia varianta tohto gélu (ale tak sa mi zdá, že nie štandartná). Je prvým krokom k čisteniu pleti, opäť slúži k stimuláci rozjasnenia vašej pleti. Bohatá pena by mala odstrániť nielen make-up a ďalšie nečistoty, zároveň však rešpektovať pleť ako takú (aj citlivú). Pleť je perfektne vyčistená, "žiari" (šťastím) a čistotou.
Používať by sa mal ráno a večer, gél sa nanáša na vlhkú pokožku (podobne v 3 krokoch od Clinique). Ráno  použiť studenú vodu na prebudenie, večer máte povolenú teplú, (aby ste mohli zrelaxovať pred spánkom):) a lepšie očistiť make-up.
S ním som v podstate spokojná. Určite je po ňom nutné pleť dočistiť. Tak ako predošlý jeho "brat" príjemne  vonia. Už len pri tej vôni relaxujem:). Gél je k pokožke jemný, dobre sa nanáša aj umýva a nezanáša póry. Stačí ho vcelku málo.

Ďalšie dve vzorky som dostala od jednej strašne milej obsluhujúcej v parfumérií Marrionaud. V podstate sme sa jej spýtali, čo používa, keď ma takú peknú pleť. (Baby v Marrionaud v BA mavajú krásnu pleť:), už sme tam videli jednu a tá, nemala ani pór. Myslela som, že to nie je ani možné. Ako bábika:).
No proste nám ukázala, že používa krém od Clarins Daily Energiser cream a na odlíčenie tieto dva produkty od Shiseida. Toľko som na ne pozerala až navrhla, že mi dá vzorky a môžem vyskúšať, či by mi vyhovoval. K testovaniu som sa paradoxne dostala až nedávno:

Shiseido Pureness balancing softener alcohol-free je vlastne pleťová voda. Má napomáhať v boji proti akné, zároveň dodávať "dewy" look a bojovať proti rôznym ďalším nedokonalostiam. Obsahuje rastlinný extract, Palo Azul. Má tiež zľahka hydratovať a zanechávať pleť príjemne jemnú.
Použitie ráno a večer po odlíčení.
Vcelku mi vyhovoval, v týchto "minibaleniach" si však človek nemôže byť istý, či mu produkt sadne úplne, pretože vzorka Vám vystačí na pár dní (tento mi vystačil asi na 2-3 dni). Jedno je však isté, zistíte, či sa nevyhádžete. Ja som sa nevyhádzala a po použití som mala celkom príjemný pocit, nedostavilo sa žiadne pnutie ani štípanie. Možno by som nad ním aj porozmýšľala:).

Shiseido Pureness foaming cleansing fluid je tiež z radu na aknóznu pleť. Tekutý odličovač sa transformuje do jemnej peny a jemne vyčistí zanesené póry, make-up a mastnotu, ktorá môže viesť k vzniku nečistôt. Zanecháva pleť hladkú, jemne vyzerajúcu a príjemnú.
Odporúčané pre mastnú, zmiešanú a normálnu pleť.
Nekomedónny.
Použiť s malým množstvom vody napeniť a pleť jemne čistiť krúživými pohybmi. Dobre opláchnuť.
Samozrejme treba zabrániť kontaktu s očami.
Ani tomuto produktu nemôžeme nič vytknúť. Skutočne ide o jemný krémový (aj farbou) fluid, ktorý tiež príjemne voňal, tak ako odličovacia voda. Pleť som mala príjemne hebkú, bez známok mastnoty a taktiež by som nad ním pomýšľala, ale akosi stále váham. Ani pri tomto som nemala pocit pnutia alebo snáď nejakej alergickej reakcie. Navyše fluid bol strašne príjemný. Aj tu však treba pleť dočistiť.
Zatiaľ je u mňa TOP Clinique a jeho 3 kroky, ale možno ma časom omrzí, alebo dostanem chuť na zmenu. Ktovie? Rada by som však počula Váš názor, ak ste niektorú z týchto 4 vzoriek vyskúšali...Teším sa na vaše ohlasy!

Pokiaľ rátam vzorky (za jeden bod) , tento mesiac sme skončili so "skóre": 11.
Minulý mesiac to bolo 10.
A ako ste na tom Vy? Ktože sa to minulý mesiac pridal k mojej výzve?

Ako tak na to pozerám, nabudúce budem musieť post o "empties" začať písať priebežne, kedže tento som na prvýkrát nebola schopná dokončiť. Trvalo mi to asi 3 dni. Teraz by som Vám mala dať pár dni po takomto dlhom článku aj pauzu, aby som Vás neprepracovala. Ale ja viem, že to zvládnete!
A kľudne si ho rozdeľte na viac častí:), aj keď pokiaľ sa dostanete po tento bod, už ho minimálne prebehnutý očami budete mať:).
Photobucket
Krásne sny!

...a nech sa Vám nesníva, že ste minuli vašu obľúbenú lícenku alebo parfém a nebol nikde dostať:D...

14 komentárov:

  1. krem na nohy - ak myslis ruzovy balea jednoznacne odporucam. a yves rocher sprchove gely - k nim si treba kupit pumpicku, tu predavaju osobitne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslim, ze taky nejaky, par dni dozadu som ho videla vychvaleny na nejakom blogu, jeden bol tusim krem a druhy balzam....
      no a k tej pumpicke, tento ma ten taky klasicky plast s otvorom, takze by som musela odtranit ten, mrkla som na YR stranky a zda sa mi, ze je to len na tie flasky, nie na tuto, navyse zatial ho znova neplanujem kupovat, takze by mi pumpicka bola nanic...ale dik za upozornenie, vobec som si to nevsimla,...

      Odstrániť
  2. Paradne si pokrocila... :-) Inak k tomu vlasovemu zabalu... s placentou??? Hadam to nie je ta, na ktoru myslim :-D. Ten Yves sprchac ma zaujal, mam teraz take obdobie, ze mam celkom naladu na orientalne vone, takze si asi skocim privonat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no neviem aku myslis:DDD,...radsej....:D...ale fakt neviem to presne a radsej nad tym nerozmyslam, len som citala, ze je dobra na vlasy...
      daj vediet, ci ti vonal, ok?:)

      Odstrániť
  3. Já jsem o tom zrovna dneska psala :). Já jsem zvládla 4 a byla jsem na sebe fakt pyšná, ale proti tobě jsem žabař :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uz som kukla, sikovna si, u mna je ich preto viac, lebo nejake uz boli takmer na dne (vdaka za to), a tak..:)

      Odstrániť
  4. Jak to tak sleduju, tak mít radost ze spotřebování něčeho je dost rozšířená záležitost :-D Taky se vždycky těším na něco nového a mám jakýsi dobrý pocit, že jsem něco využila poctivě až do dna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prsne si to vystihla, dobry pocit z toho, ze sme to vypotrebovali poctivo az do dna, v tom bude asi ta euforia:D

      Odstrániť
  5. Ja som tiež s Biodermou bola veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No Evik, tak 4 mesiace som cakala na tvoju odpoved a aj som sa dockala ;-) Pocuj, existuje aj u nas GlossyBox alebo Douglas Box of Beauty? To by bolo nieco pre teba :)

    xx
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ked ja som si nevsimla, ze si uz odpisala a potom som na to aj zabudla:(....no u nas je to zatial na mrtvom bode, ale v susednom CZ maju zase nieco nove (Lady box), tak som zvedava ako to dopadne...:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)