piatok 7. septembra 2012

Matte mani II.

Moje srdce sa zbláznilo za ESSIE lakmi. Páči sa mi nielen balenie, ale naviac možnosť výberu zo skvelých odtieňov. Možno aj preto sa tu za poslednú dobu, laky tejto značky vystriedali už niekoľkokrát.
Myslela som, že matný "top coat" sa bude na ružovom podklade vynímať lepšie. Fialová mu však pristane viac (TU). Už som ho dokonca v tejto kombinácií vyskúšala na maminom šedom Rimmel-i. Nemohla sa na ruky vynadívať. Pripomínali jej oblohu:). Matný "top coat" zvýrazní trblietky, ktoré by na lesklom povrchu na prvý pohľad zanikali.
Vyskúšali ste už?

PUPA Top coat
ESSENCE matt top coat
ESSIE French affair
Photobucket
Užite si víkend!

21 komentárov:

  1. Docela by mě zajímalo, jak by to vypadalo na nějakém tmavém podkladu. Tyhle romantické kombinace jsou ale krásné, třpytky se mi normálně moc nelíbí, jenže na tom matu je to úplně jiné kafe :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. škoda, ze som nevyfotila ten mamin, aj som nad tym rozmyslala, ale nakoniec z toho vzislo, ale neboj sa, ja sa k tomu dokopem a uvidis aj to:D...
      no s tym "matt-om" tie trblietky viac vyniknu..:)

      Odstrániť
  2. Essie uplne zboznujem :) uz zopar rokov je to moja najoblubenejsia znacka lakov na nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. mne sa najviac paci s tym matnym nadlakom, najviac vynikne. Dokonca aj tie uplne drobne trblietky...

      Odstrániť
  4. Krásne, jemné :) S essie lakmi ešte skúsenosť nemám :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak toto je tusim este viac lovely jak to predtyym :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. v jednoduchosti je krasa nechtov ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné nechty. Určite si nejaký Essie lak zaobstarám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Matny lak je jedna z prvych veci, ktore si kupim, ked sa vratim domov, uz mam totiz vymysleny styling nechtov, ale tu vo Finsku asi nic take neleti, lebo to zohnat neviem (alebo opat jazykova bariera je na vine :D). Tesim sa, ze tento funguje, dakujem za tip! Essie sa pacia aj mne, ale nie su to take tie drahe laky? Tu stoja okolo 16 EUR a to je straaaaasne vela :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som zohnala ESSIE na ebayi, tam vyjdu urcite lacnejsie a verim tomu, ze by si tam nasla aj ten matt top coat:)

      Odstrániť
  9. také rozkošné. a to som nenášala ružovú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ahoj kde si prosim zohnala ten matte lak?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. moc se mi to líbí! musim říct, že jsem se inspirovala....
    jen teda nechapu, jak je mozny, ze i pres ten matny topcoat ty třpytky tak vyniknou... clovek by rekl, že ten nadlak je taky zmatní....
    takhle to vypada božsky!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Invest on the different tools that you may need for this purpose
    as well. Along with Spalding golf ball desired
    goals, a good number of models come with a sleeve; whereas Lifetime basketball
    objectives frequently offer for sale the ground sleeve on their own.
    Website Content Writing: Understanding the Machine.
    Here is my site : fake vagina

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)