utorok 27. novembra 2012

Sniežik sa nám chumelí...

Čaute kočky!
Aj keď tomu počasie vonku momentálne nezodpovedá, (čo mi však vonkoncom nevadí), prišiel čas na moje nové vločkové nálepky na nechty. Už sa Vám ich ukázala aj na facebooku TU. Bála som sa, že by som ich niekam založila. A vlastne som sa aj tešila, kedy ich použijem. Takže nech sa páči, kochajte sa:).
Majú však aj jednu nevýhodu. Keď som si obliekala sveter, zachytávali sa mi doň. Najprv som si myslela, že je to vinou nalepených kamienkov. Boli to však hrany nálepiek a to aj napriek tomu, že som ich svedomito pritlačila.:(.

Photobucket

Photobucket

Produkty:
ESSENCE 20 Fatal (Už sa teším, kedy ho zlikvidujem. Jeho gélová textúra so mnou odmieta spolupracovať a podobne je na tom aj štetček. Nemusím hovoríť, že by som ho druhýkrát nekúpila. Pravdepodobne sa to ani nestane, kedže laky už majú nové obaly aj iný typ štetčeka. Máte ich otestované? Vyhovujú Vám?)
"no name" biely lak

Pomôcky a "zdobítka":
bodkovač Essence
kamienky + nálepky vločiek
Photobucket

Chcela som sa Vás ešte spýtať, či by ste mali záujem o "giveaway" vouchery od www.firmoo.com (Global online optical store), ktorý ponúka široký výber okuliarov (s dioptriami aj bez nich + slnečné). Keď tak mrknite na stránky a dajte mi vedieť v komentároch. Btw. ponúkajú aj "free" glasses (odkaz TU), tzn. zadarmo, kde platíte len poštovné, (našla som, že na SR / CZ je to 24 dolárov, odkaz na tarify poštovného TU. Mne sa to zdá celkom dosť.)

Aktuálne Vám však pripomínam "giveaway-ku" od Biodermy. Info nájdete TU.

Majte sa krásne!

66 komentárov:

  1. Ty jsou tak nádherné ! Taky plánuju nějaký zimní motiv :) Moc se ti povedly :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Najuzasnejsie nechty co som od teba kedy videla! Wau :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jooj, sa budem teraz aj červenať:), ďakujem za úžasnu reakciu!:)

      Odstrániť
  3. Nechty sú veľmi pekné :) Inak aj mne písali že by mi poslali zadarmo nejaké okuliare na zrecenzovanie.. a teda akože prvý takýto mail som dostala tak som pozerala prekvapená :D ale teraz ako si napísala že poštovné 24 dolárov tak neviem či im mám odpísať :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak myslim, ze ked ti nieco posielaju, tak by zaplatili aj postovne, nie? Mne ho tiez pisali, ale uz davnejsie, nakoniec som sa k tomu ani nejak nerozhybala. Ale tiez tam ponukali prvy par zadarmo pre hocikoho, s tym, ze si len zaplati postovne. Tak som zapatrala, kolko teda vlastne to postovne vyjde a klasika, ta najvyssia suma zo zoznamu:D...Dala som to sem len preto, ze by to mozno niekoho zaujimalo, ja z toho nemam nic, a tu giveaway, preto, ci by o to bol vobec zaujem..

      Odstrániť
    2. Baby, ja neviem, ale teda bryle za 24 dolarov, dioptricke, to je kurna ze dobra cena :D Takze ja ukazem mame a uvidime, mozno dakto od nas z rodiny objedna, kedze sme styria okuliarnici :D

      Odstrániť
    3. tak aspon niekoho to zaujalo:),...ja tiez nosim okuliare, ale preferujem vyskusanie, lebo mi kazde nesadnu a zrovna toto si netrufam takto doslepa kupovat, ved aj tie, co mam teraz asi pojdem reklamovat, lebo sa mi nezdaju skla...:/

      Odstrániť
  4. Tak ty jsou naprosto úžasné :) Od Firmoo mi mají brýle brzo přijít, psali mi o spolupráci, tak jsem zvědavá. Ale 24$ je vážně moc, brýle sice zadarmiko, ale tak vysoké poštovné, se posrali :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som zvedavá, aké si si vybrala:). No myslim, ze to mohli zrovna napísať aj verziu, ze 24 dolárov za okuliare a poštovné zdarma, vyšlo by to na rovnako a človek by mal pocit, že ušetril aspoň na tom poštovnom:D.

      Odstrániť
  5. ach ten mail som dostala aj ja, ale zaplatiť za 8dolárové okuliare 24 dolárov :D neviem no, nejak ma prešla chuť. ale k veci.. nechty máš krásne!
    btw. videla si sa už v eve?
    http://1.bp.blogspot.com/-PONtwU2Iy88/ULHv8Z3tl-I/AAAAAAAAE4A/j-PRi0i8l_4/s1600/PB250069.JPG

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no oni vedia, preco to formulovali takto...a ďakujem si zlatá, aj za ten odkaz:). Ja som o tom nevedela, ale v minulej giveaway-ke som dostala odpoved, odkial sa o mne dozvedeli, ze z clanku v Eve, tak som nabehla do Tesca a hladala....az som nasla:).

      Odstrániť
  6. jsi hrozně šikovná, mě se to strašně líbí, ale vím, že já bych neměla nervy na to, se s tím piplat :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. praveze tuto som mala najvacsie nervy z toho laku, zvysok uz v pohode zvladnes! neboj!:)

      Odstrániť
  7. Nádherné :) taková zimní atmosféra :)) zrovna přemýšlím o nehtíkách na stužkovák :) máme ho ve stylu Retro :) tak mě nic moc nenapadá, ale ve čtvrtek si je budu dělat, takže mám v plánu hledat inspiraci ve Tvých starších článcích :)))
    Tyhle jsou ale opravdu krásné :))
    Měj se krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urcite by som sla do bodiek, podklad by som zvolila podla siat a nan bodky, pacia sa mi tieto u arvonky:http://arvonka-nails.blogspot.sk/2012/10/halloween-la-betty-boop.html, alebo len pruzok ako na francuzsku a nan bodky ako tu:http://mysweetstrawberries.blogspot.sk/2012/07/bodkomania.html, pripadne:http://mysweetstrawberries.blogspot.sk/2012/04/minnies-nails.html#more, a keby mas naladu na nieco ine:http://mysweetstrawberries.blogspot.sk/2012/11/crazy-stars.html alebo http://arvonka-nails.blogspot.sk/2012/03/essence-walk-of-fame-nail-art.html. Samozrejme zalezi na tebe:). Viem, ze si sa ma nepytala na nazor, ale tak si ma potesila, tym, ze sa u mna inspirujes, ze ma to nenechalo chladnou:). Dufam, ze sa potom pochvalis na blogu:)! Aj ty sa mas krasne a prajem prijemnu zabavu!

      Odstrániť
    2. Jéé ty jsi úplně zlatá :))) děkuji moc :)mám tmavě modré šaty- až skoro do černa s bílými puntíky a bílýmí doplňky :) asi zkusím tu francozskou s tečkami :) na Tvých nehtíkách to vypadá úžasně :) mám nehty kratší tak uvidím :))) jevíce se mi líbí Tvé růžové ze článku- bodkománia :)) ty jsou naprosto roztomilé :)) papppa a moooc děkuji :))

      Odstrániť
  8. To je tak roztomilýý,moc se mi to líbí,povedlo se ti to.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. joj, tie sú krásne. ale nestraš, ešte nech sniežik počká :-D ten nálepkový problém mávam tiež, preto som viac začala zdobiť alebo používať vodolepky. niektoré sú také otrasné, že sa odlepujú od nechtu a pod lakom sa ešte aj krútia :-/ vrrr

    OdpovedaťOdstrániť
  10. och napisem odpoved a "neprofesionalne" kliknem omylom mimo a hned je prec, tak znova...som aj zabudla dopisat, ze mi sneh vobec nechyba...teraz neviem, ci su horsie nalepky alebo vodolepky, tie som este neskusala...doma sice nejake platnicky na zdobenie mam, ale vacsinou si podklad niecim pokazim, chcela som aj platnicku s vlockami, ale nevedela som sa rozhodnut a potom som si povedala, ze by som ju ani tolko nevyuzila.....a vlocky som taáááak chcela uz od minuleho roka...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nálepky sú horšie :-) no a na pečiatkovanie, to už si vôbec netrúfam, nad tým len ochkám na zahraničných blogoch :-o)

      Odstrániť
    2. ja som naposledy peciatkovala, ani nepamatam kedy:D, okrem toho, ze je tazsie sa trafit na miesto, kde si to predstavujem sa mi paradoxne vacsinou lepsie dari, ked peciatkujem lavou:DD

      Odstrániť
    3. no poviem ti, že ľavá sa niekedy podarí lepšie aj mne :-D

      Odstrániť
    4. mne len pri razitkovani, pri ostatnom som typicky pravak:D

      Odstrániť
    5. snáď sa dostaneš aj k dirty roses príspevku, keď si ma zobrala útokom a tam uvidíš, ako sa mi podarila pravá ruka oproti ľavej :-o)

      Odstrániť
  11. pekné vločky, ale ja by som si to nedala ani za svet, vyhýbam sa zimnej manikúre, lebo sa snažím toto ročné obdobie ignorovať všade, kde sa dá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiez letna, ale ked uz je tu, tak to nejak pretrpim:DD, ale inak ta v tomto rozhodnuti podporujem:D!

      Odstrániť
  12. Ty jsou nádherné! Já nálepky nemám moc ráda, protože se s nimi taky vždycky zachytávám o svetr, a to i když je pořádně přilepím a přelakuju :( A dneska jsem v Rossmannu stála u toho "bodkovače" a rozmýšlela se, zda ho vzít... No nevzala jsem si ho a teď mě to mrzí, protože ksem si vzpomněla, jaká kouzla s ním umíš, achjó... Mně to vždycky dojde tak pozdě :D

    P.S. Gratuluju k odkazu v Evě ;)

    A další P.S. ;) Firmoo mám už momentálně plný zuby, jak už je všude... A přijde mi docela sprostý nabízet brýle zdarma a za poštu si účtovat takový prachy...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne doteraz nejak problem nerobili, ale tieto s tym zacali...:(. No ved aj zajtra je den, este to mozes napravit:) A dakujem!!! Aj za nazor na Firmo, vtip je v tom, ze oni tu sumu za postovne neprezradia, sama som si ju zo zaujimavosti nasla. Maj sa krasne!

      Odstrániť
    2. Jojo, na Firmoo jsem se právě taky zkoušela k tý sumě proklikat, no spadla mi čelist, upřímně. A svou chybu na 100 % napravím! :D

      Taky se měj!

      Odstrániť
  13. tie sú nádherné ... ch jo musím k tebe na vianoce prísť aby si mi také spravila tiež

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Manikúra je úplne krááásna! :)

    A ja práve preto nemám bohvieako v láske nálepky - nech sa snažím, ako chcem, aj mne sa nikdy nepodarí tie "hrany" dáko spacifikovať, aby sa mi skôr či neskôr nezačali o všetko zachytávať! :|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem:), ja som to skusala dolepit aj sekundovym lepidlom, kedze som ho mala po ruke (lepila som nim na nechty kamienky), ale nepomohlo:/

      Odstrániť
  15. Veľmi veľmi podarené! Inak čo sa týka tých nových lakov od essence, tak konkrétne čierny má kamarátka a bola spokojná, tak vyskúšaj ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, si zlatá! akonahle dominiem tento pozrem sa po nom, pripadne si medzitym obohatim zbierku inou farbou:)

      Odstrániť
  16. krásne :) si šikovná

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nadherne :) Kde si kupila nalepky???

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Moc pěkné..Jsou to jedny z mála nehtů, které se mi líbí a které jsou neokoukané, zajímavé a šik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tiež patrím k tým, čo zimu nemusia, ale... až tak by mi zase zima nevadila, keby začala adventom a skončila Silvestrom. Proste len na toto obdobie by napadol krásny biely sniežik (pekný hustý bez člapkanice) a po novom roku by sa zázrakom vytratil a bola jar, hehe... Nechtíky sú krásne, budem musieť niečo podobné vyskúšať aj ja. A ty tie nálepky aj prelakúvaš priesvitným lakom? Ja keď to prelakujem, tak mne sa to nezachytáva, ale ja som mala nálepky oblé a hviezdičky majú tie ostré špičky, tak možno aj preto.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no aj tak by sa to dalo vyriešiť:), hej prelakujem ich, bez toho by na nechte dlho nevydrzali, no ked tam tie rohy neprichytia, tak ich lakom este spevnis a zvyraznia sa...a bude to tymi hranami, pretoze som mala uz aj ine a ked mali ostrejsie hrany, tak tiez zachytilo, ale ked bola len jedna hrana, tak mi to tak nevadilo...

      Odstrániť
  20. Tak ty jsou ale opravdu krásné!♥ Jsi fakt moc šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Máš super blog, inak followla som ťa, ak máš čas môžeš aj ty mňa:)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. krasne nechtiky. ciernja farba dokaze zazraky, sice by ma k vlockam nikdy nenapadla, ale dodoala im ten spravny zvlastny smrnc. este raz krasa =)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. ja som ich uz sice lajkovala, ale hrozne sa mi paaacia, tak som musela aj okomentovat :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  24. amazing nails, are perfect for Christmas! :)
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tak to je opravdu nádherný :)Máš moc hezké nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ty nehty jsou dokonalé!
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)