pondelok 17. decembra 2012

Who wants to be a VAMP! ? (CLOSED)

Krásny večer, kočky!
Tak čo, darčeky pokúpené? Koláčiky upečené? Aké druhy ste piekli? Priznám sa, že ja si pečenie tento rok nechávam na poslednú chvíľu. Ale nejaké som už predsa len stihla. Pravdepodobne sa tu objaví aj recept:).
Ako som Vám avizovala ešte koncom novembra, prichádza pre Vás snáď milé prekvapenie. Ďalšia súťaž. Tentoraz však nie o Biodermu (pre niektoré, "och, aká uľava", však?), ale staro-novinku od Pupy (riasenku VAMP!).
Darček do súťaže som zakúpila sama a rovnakú som kúpila aj sebe, takže budeme s výherkyňou testovať spolu. Len upozorňujem, že riasenka je hnedá (nie čierna, aby niekto nebol sklamaný).

Podmienky pre účasť:
Kedže chcem potešiť najmä tie, ktoré sa na tomto blogu podieľajú, stačí sledovať môj blog cez GFC, prípisať e-mailovú adresu a odpoveď na otázku: "Aká riasenka vo Vás zanechala najväčší dojem, prípadne, ktorú už v živote nechcete vidieť?
Otvorené pre SR/CZ. Koniec: pondelok 24.12.2012 o 12.00.
Opäť pripomínam, aby ste si komentár pred odoslaním skontrolovali, či obsahuje požadované údaje. Inak ho nebudem môcť zaradiť do výberu.


Výherkyňou s Biodermou za minulý týždeň je SIMONA:


Jeden "beauty blender" poputuje k "dora.mrkvova" a druhý "ivanariskova" (použila som údaje z mailových adries). Všetkým trom dievčatám srdečne gratulujem a dúfam, že ich výhra potešila! Budem rada, ak sa mi baby po vyskúšaní ozvú ako sú spokojné.

Ďalším bodom nášho programu je otázka, či sa mám dať na spoluprácu s jedným e-shopom (clothingloves.net), ktorý mi ponúkol za 2 články mesačne bižutériu. Sem-tam by z toho mohla byť aj "giveaway-ka" pre Vás. Určite mi dajte vedieť, aký máte na to názor. Tvoríte to tu aj vy!:)

To by bolo na dnes všetko a mne nezostáva iné len popriať Vám krásny večer!

27 komentárov:

  1. veronika.bejdova163@gmail.com

    odpoveď je jasná, dojem na mňa spravila DDP prima visione a bourjois queen attitude, čiastočne aj veryme fat lash. nikdy viac ale nechcem vidieť astorky a colossalku! stále nechápem, prečo toľko chvál na colossal volume, keď ju na mne ani nevidno :( už poputovala k mamke, tej je to fuk :D na kamoške sa mi páči aj efekt jednej riasenky z pupy, ale už fakt neviem názov, len že má červený obal

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleduji ;) Co se řasenek týče, mile mě překvapila Essence Get Big! Lashes :) Je DOOPRAVDY voděodolná (většina z těch voděodolných, které jsem zkoušela se tímto názvem pouze honosila) a dělá pěkné řasy :) Za málo peněz, hodně muziky :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hnedú riasenku som ešte nemala, rada by som vyskúšala :)

    a inak raz som si z núdze kúpila essence špirálu lebo bola najlacnejšia v drogérii (na svoju obľúbenú som vtedy nemala) a odvtedy som si inú nekúpila, je úplne geniálna :)

    na nejakú vyslovene zlú si nespomínam, skôr mám pocit že všetky sú rovnaké až na pár lepších výnimiek

    domculienka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. m.dercova@gmail.com

    Dlho som hladala tu svoju pravu stalicu , bludila som medzi drahym znackami , mala som riasenku od Lancome aj YSL , no az minuly rok , ked som bola v Kanade a nahodou som si zo sebou na vylet do ineho mesta zabudla vziat riasenku a tak som rychlo vybehla do obchodu akupila prve co mi prislo pod ruku asi za necele 2 dolare. To som este nevedela , aky poklad na mna caka , bola ta maybelline great lash s heart kefkou ! Ked som si ju naniesla , bola som v soku , neskutocny wow efekt! Odteraz mam stale jendu v zasobe , a stoji par drobnych !
    Tento rok na meniny som povedala ze si urobim len taku malicku radost , a tak som vybehla zo skoly ked som mala na cvilku cas a v drogerii mi udrel do oci zlaty obal s krasnym modrym nadpisom a bola to riasena Big and Boom od Astor .Zial nechala som sa zlakat na kraasny obal a reklamu a efekt bol doslova ziadny ! Dala som jej asi tri sance a teraz mi len zavadzia v kozmetickom kufriku ..no poucila som sa
    A na tuto riasenku od Pupa som pocula len pozitivne reakcie, tak som strasne zvedava ci je aj taka super , kedze ja byvam v malom okresnom meste a predajnu Pupa som este osobne nenavstivila , tak som si ju nanestastie este nemohla zakupit.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no.. nie že by ma konkrétne táto od Pupy nezaujímala, ale... ja sa GA nezúčastňujem. ale chcem ti odpovedať na otázku :-) Gosh Serious Volume Mascara je že super best of a v živote nikdy, ani len na obrázku nechcem vidieť Rimmel Glam´Eyes Waterproof Mascara, blé!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veeelmi podarený post :) Foto skvelá!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. stylishfoxblog@gmail.com

    Lancome Virtuose, myslím že tak sa volá a je moja TOP !

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kesulatko@gmail.com

    Dojem vo mne zanechala riasenka od GOSH Catchy eyes napríklad, ale väčšinou mi sadnú všetky riasenky.. ale medzi tie horšie patrí Dior DIORSHOW iconic extreme, strašne slabý efekt mala :/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sledujem, raspb3rrycooki3@gmail.com
    Ja som nevystriedala veľa špirál... Zo začiatku som milovala Miss Sporty Studio Lash takú ružovo-fialovú :) Ale po čase sa mi prestala páčiť tak som si minulý týždeň kúpila Max Faktor 2000 Calorie a je BOŽSKÁ :) odkedy som ju mala prvýkrát na očiach, odvtedy ju zbožňujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Co sa tyka mojich skusenosti s riasenkami, mam par kuskov, ktore si opakovane kupujem, ale ze by som z nich padla na zadok, to nie. Velmi spokojna som s Maybelline Colossal volume-zlta s fialovym napisom, cervenu MaxFactor 2000 calorie a od Avonu Supershock. Vsetky tieto mi urobia super objem, ale dlzku mi lepsie spravi Benefit They're real, ktora zas u mna pokulhava v objeme :) Riasenkami, ktore uz v zivote nechcem vidiet, som presla na prelome zakladnej a strednej a davno som zabudla, co to bolo za znacku, ale tipla by som si Miss Sporty :P
    P.S.: Stale cakam, kym vyminiem terajsiu MaxFactor, aby som sa pustila do Covergirl lashblast volume, velmi som zvedava. :)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moje první řasenky byly z Oriflame. Už si nevzpomínám, jaký měly efekt, ale vím, že jsem s nima byla spokojená. Poslední dobou si nechávám řasy barvit u kosmetičky a mám ráno i přes den klid:)
    Martinka.mal@seznam.cz
    Já bych té spolupráce šla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moja už 10-ročná srdcovka je MF 2000 calories, s ničím iným nedokážem to, čo s ňou. Krásne vytočené, husté a fakt DLHE riasy ( nenalíčenej mi riasy ani nevidno!). Úplný fail sú asi špirály Diva od Astor a z Oriflame-u. S tým nedokážem nič.

    Lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Moja srdcovka je MF 2000 calories, už 10-ročie som nenašla nič lepšie. Absolútny fail bola maskara od Astor - Diva, to bol fakt prúser - 5 vrstiev a NIČ! Takisto Avon a Oriflame ma dosť sklamali.
    Hnedá riasenka by bodla - som blondínka, práve som vymenila čiernu linku za tmavohnedú a vyzerá to oveľa lepšie :) riasenka by to len ideálne doplnila :)

    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hnede riasenky pouzivam pravidelne, u mna ciernu neobjavite, takze bomba!!!
    labudova.kukdong@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj, sleduju přes GFC jako Haňule Strakovic. Největší dojem na mě udělaly řasenky od Maybelline, konkrétně hlavně The Falsies a nikdy už nechci vidět řasenku od Yves Rocher, která byla v jednom z Ladyboxů (abych byla upřímná, tak už nechci vidět žádnou dekorativku od YR).
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. najradsej mam max factor masterpiece max, najhorsia spirala ktoru som mala je Bourjois, ktora mala sucasne vytvorit linku a namiesto toho pichala do oka :)
    absolutvejs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. mia.pieronova@gmail.com
    najlepšia špirála akú som kedy vyskúšala, bola pretáčacia z Avonu. momentálne ma názov nenapadne, ale s ňou som bola najviac spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ja mám rada riasenku Super Shock od Avonu...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sledujeem, sledujem :)
    a veľmi rada!
    Aká riasenka na mňa urobila dojem?
    Hmm, teraz používam Rimmel London Sexy Curves a nedám na ňu dopustiť, je fakt dobrá a navyše sa mi zdá, že mi pekne predlžuje a oddeľuje riasy.
    Vlastím aj L´Oréal Volume Milion Lasches a tiež sa mi veľmi pozdáva, navyše som ju kúpila za super cenu - len 6 eur.
    Môžem povedať, že som už vyskúšala rôzne riasenky od La Roche-Posay až po nejakú Miss Sporty.

    E-mail: Laurittaa16@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Najlepšie riasenky sú podľa mňa od Bourjois, Chanel, Lancome a Max Factor :) Ja ani nemám nejakú, ktorú by som vyslovene nenávidela, keďže si kupujem kozmetiku, an ktorú sú pozitívne ohlasy...A táto sa mi už dlhšie páči. Hnedú riasenku som ešte nemala, ale chcela by som, pretože do školy sa mi to zdá prirozdenejšie :)
    Sledujem ťa :) magdalenka98@googlemail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. sledujem :) mail: juliana.odziomkova@gmail.com No a riasenky...naj dojem na mňa pred asi troma rokmi urobila jedna od Pupy,ktorá bola limitka takže zbohom krásne riasy,neviem ani už ako sa volala:( s láskou spomínam. momentálne maybellinky-one by one napr. :) a neurobili na mňa dojem zatiaľ žiadna z oriflame a avonu,ani essence,takže si radšej kúpim jednu za 10 eur ako tri za tú cenu:).

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Naj riasenka je max factor false lashes efect!

    stokyadik@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Sleduju :) kamca.novackova@seznam.cz
    Nejlepší řasenku asi stále ještě hledám... Ale dobrá byla Sexy curves od Rimmelu a teď mm od Maybelline Great lash a ta je taky skvělá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. i really like Revlon's million lashes, you have a lovely blog :)

    xoxo
    Lots of Love from Ruth
    i'm following you :)
    Please check out my blog and follow if you like:
    http://tboruth.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  25. milujem Loreal million lashes a tak isto Max factor 2000 calories...moje top! :)
    dag.urcikanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Pre mna jednoznacny vitaz medzi riasenkami je YSL faux cils...pred par dnami som si kupila uz druhu
    slh.blogspot@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Och som ja ale motovidlo :( tolko som to odkladala az som na to uplne zabudla.... Konecne jedna ga co ma po dlhom case zaujala a ja to prepasnem. Ak by si sa nahodou nadomnou zlutovala, tak moj mail je petronela18@centrum.sk. A odpoved na otazku, nemam ziadnu naj riasenku ale za to mam dost oblubenych napr od gosh catchy eyes alebo max gactor eye brightening a riasenky co mi nesadli su jednoznacne vsetky vodeodolne :)
    Vsetky podmienky mam splnene, na gfc ta sledujem, to vies :) pa a krasne sviatky este zelam

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)