piatok 12. apríla 2013

Jarné "yellow nails"

Podľa zoznamu v "challenge" nasledujú žlté nechty. Ešte dobre, že som ju nerobila skôr, pretože žltý lak My yellow fellow (kolekcia Blossoms etc.) mám v zbierke len od minulého roka:D. V čistom stave som Vám ho prezentovala TU. (Teraz som podľa postu zistila, že ho mám už 2 roky. Hanba mi, že som ho zatiaľ použila len raz!)
Nechcela som vás odbiť opäť čistými. V hlave mi "šrotovalo" s čím ho spárujem. Napadol mi glitter topper od Essence, konkrétne 07 blair. Celé dielo som pretrela matným "topcoat-om" opäť od Essence. Ale, či už s ním alebo bez neho myslím, že to nie je ani moc poznať, že som ho použila. Pre porovnanie na prstenníčku nie je.
Dúfam, že som Vám s kačenkou/ húskou zlepšila náladu. Pôsobí na mňa tak "slnečne":).
Všetkým prajem krásny víkend a ďakujem za krásne komentáre k predošlému postu. Prvých 10 minút som rozmýšľala, či ho nestiahnuť späť na koncept. Preto som radšej šla spať:DD. 


 photo 86-1_zpsbb27177c.jpg

25 komentárov:

  1. Jé to jsou úžasné nehty :) takové veselé :))

    Zvu tě na svojí první GA!!! :))) BYLA BYCH RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie sú krásne :)) naozaj ako kuriatko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten žltý lačik je úžasný :) Aj ja mám doma jeden, od Essence z nejakej limitky a ešte som ho ani nenosila háh :) Ale ten matt finish vidno, i keĎ slabo, ale vidno :) A aká pripomenulo mi to slniečko, včera nádherne svietilo a dnes prší :/ Dúfam, že ty to tam máš inak :)
    PS : môžeš sa pozrieť na môj blog, ak máš čas :) Budem ti vďačná za oplatený follow :)
    http://www.ourpinkhell.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak sme na tom podobne, možno mas rovnaky;), ja som práve pozerala na ten starší post a tam som tiež použila "matt" a zdá sa mi, že ho je tam viac vidieť:)

      Odstrániť
  4. Júúúj krásne, ja mám rada žltý lak, ale hlavne v lete, už sa na neho teším tiež :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja moc žltý nemusím, ale ktovie možno zmením názor:) alebo odtieň:DD

      Odstrániť
  5. Žluté nehty moc nemusím... ale tyhle tolik nekřičí a vypadají moc hezky...

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to sme na tom podobne, ani ja ich moc nemusím, ale keď už ho doma mám a boli na rade..:), ďakujem!

      Odstrániť
  6. Vypadá to moc pěkně a tvým rukám žlutá sluší.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásné jarní nehty!:) takhle kombinace se mi moc líbí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Cute love the picture with the duck.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Akurát som si aj ja včera lakovala na žlto! :) S essence lakom Mellow yellow.. ale strašný je, hrozne zle kryje. Tvoje sú ale krásne a matný efekt sa mi k nim veľmi hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vážne? aká nahoda:))))alebo telepatia:), ja som už moc to krytie nevnímala, myslím, že prvýkrát sa mi zdal horší, teraz som to akosi prežila, ale je fakt, že druhýkrát by som si ho nekúpila a ďakujem!:)

      Odstrániť
  10. Krásné nehty :-) třpytky přímo zbožňuju, asi se nechám inspirovat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jeeej tak tieto nechty sú krásne :) na Veľkú noc ako stvorené :D

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To kuře je super (nehty vypadají taky výborně, ale to skvělé kuře to přebilo:)) Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že "rekvizita" zožína taký úspech!!:D

      Odstrániť
  13. Kočky, ďakujem za komentáre a dúfam, že Vás podobne naladia aj tie ďalšie!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty nehty jsou super:))

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)