streda 17. júla 2013

Zo stretka

Namiesto možnej stúpajúcej kvantite postov je tento jav presne opačný. Ale keď je vonku pekne alebo mám čas, trávim ho všelijak inak, len nie rozmýšľaním nad postom. Už som asi týždeň odhodlaná, že napíšem. Výsledok? Nič, ani ťuk. Večer vždy skonštatujem, že dnes proste nie je ten deň na písanie:D.
Už je to niečo vyše týždňa, čo som sa zúčastnila stretka blogeriek. Ak ste o ňom už čítali u niektorej zo zúčastnených blogeriek, bude Vám zrejme pripadať ako totálne klišé, keď napíšem, že bolo super a teším sa na ďalšie. Ako pravé baby sme "trkotali" a "trkotali" ako babky na trhu:) a čas nevnímali. Ten však ubehol neuveriteľne rýchlo, tak sme sa aspoň pred rozpustením šli ešte zvečniť do blízkeho parku.
Jednu "nastajlovanú" momentku máte nižšie + na vyžiadanie som si vypožičala jednu od Veve.

Čo blogerské stretká a Vy? Zučasťňujete sa? Chceli by ste sa? Alebo radšej nie?
 photo 15_zpsd6f80280.jpg
 photo 1_zps2e6ece64.jpg photo 20_zps15405e1a.jpg

9 komentárov:

  1. škoda že si nepopísala aké blogerky su na obrazku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle outfit je přesně dle mého gusta, moc ti to sluší a ta kabelka je úžasná, klidně bych tipla Chanel:)
    Já jsem taková blogerka samorost, na setkání blogerek nechodím, nepočítám-li, když jdu ven s dlouholetými kamarádkami, c také příležitostně blogují:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je na ten štýl práve pre to sa mi páčila a obľúbila som si ju natoľko, že inú takmer neťahám so sebou:DD...prišla som na chuť jej kúzlu:)

      Odstrániť
  3. wonderful look and great pictures.
    looks like fun :)
    lovely greets
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpovedaťOdstrániť
  4. keď pozerám na tú vašu zostavu, museli ste mať teda riadnu srandu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)