utorok 6. augusta 2013

Best of... July

Ja viem, s týmto príspevkom trochu meškám, ale tak ako Vás, aj mňa zmáha to teplo. Nesťažujem si však. Teplúčko mi vyhovuje viac ako zima. Len ma trošku zlenivieva. Radšej si sadnem do tieňa ako k monitoru:). Koniec koncov bola by to škoda, takto mrhať pekným počasím.
Tentoraz som sa konečne "hecla", takže sa pohodlne usaďte a prečítajte si, aké novinky som si obľúbila v júli.

Neviem, či boli moje vlasy po ostrihaní šokované mojím činom, asi ich to vystresovalo a začali padať. Nevedela som si to vysvetliť, pretože ja som v strese rozhodne nebola. Musela som konať, lebo nachádzať všade vlasy už bolo otravné nielen pre okolie, ale aj pre mňa. Práve v tom období mi padol vhod článok od Niny s radami, čo na vypadávanie vlasov. Ako budúca farmaceutka (aspoň myslím) Vám prezradí tajomstvá nielen vitamínových produktov, ale aj rôznych zdravotných problémov a zavádzajúcich faktov. Určite si jej blog pozrite a ak máte nejakú otázku, ktorá Vás trápi, nebojte sa opýtať! Ak bude vedieť, isto odpovie.
Ale späť k veci. Stavila som na KLORANE s výťažkom z chinínovníka a vitamínmi skupiny B (B5, B6 a B8). Pre unavené a nadmerne vypadávajúce vlasy predstavuje doslova "energetickú bombu" a jeho účinky budete vidieť po prvom použití. Pri umývaní stačí jedna aplikácia. Ja som ho kúpila za 9,15 eura. Vôňa je skôr pánska. Ale ako som už spomenula, padanie vlasov sa zmiernilo na pár vlasov, ktoré sú povolené:). A celkovo pôsobia živšie:). Ako nabité!
 photo 14_zps48f1054c.jpg

O autobronzante od YVES ROCHER som Vám písala už TU. Už som Vám ho spomenula v obľúbených výrobkoch za jún. Používam ho denne a už teraz rozmýšľam, čo spravím, keď mi dojde. Myslím, že už to bude čoskoro.:/ Vďaka nemu však nepôsobím tak "vyblito", kedže tvár sa opaľuje ťažšie a nanešťastie patrí k častiam, ktoré aj rýchlo vyblednú.

Ružovú vodu som už raz skúšala. A kedže som mala na ňu len dobré spomienky, nebránila som sa myšlienke zaobstarať si ďalšiu. Do tohto rozhodnutia ma postrčili aj ódy od Suzi (myslím, že to bola ona, čo o nej písala) na ružovú vodu od Corine de Farme. Presne si pamätám, že keď sa dostala táto značka do drogérie, pozerala som na ňu dosť skepticky. Možno aj pre nie príliš voňavú skúsenosť s Biopha, ktorá sa v tom čase tiež objavila na pultoch. Teraz po vyskúšaní Corine mi je aj ľúto, že už prebieha jej dopredaj.
Momentálne ju totiž zoženiete za 2,65 eura, len si pozrite, či je dobre uzavretá, pretože mne už sa s ňou podarilo mrhať cestou z obchodu, kedy mi vytiekla do igelitky (v duchu som si povedala, dobre, že som ju do nej nakoniec dala) a s ďalšou som zase pokrstila kozmetickú taštičku, vytiekla do nej polovica a ja si doteraz neviem vysvetliť, ako sa ten uzáver odkrútil, keď som to predtým kontrolovala). Vlastne celý uzáver nie je najšťastnejšie riešený. Keď ho zmačknete, je dosť možné, že voda Vám preletí ponad tampón, úplne mimo.
Preto sa treba preniesť nad nedostatky obalu a pozerať len na obsah, ktorý je skvelý. Jemne odstráni nedostatky make-upu, osvieži pleť, ktorá je jasná a čistá. 99% obsahu je prírodného pôvodu a 1% syntetického obzvlášť jemného pre pokožku, preto poskytuje optimálnu ochranu pre pleť.
Garantuje optimálne účinky, príjemnú štruktúru a efektívnu konzerváciu. Bez parabénov, farbotvorných látok, alkoholu  a phenoxyethanolu. Parfum bez ftálatu.
Jemne vonia. A ak ste už niekedy vyskúšali ružovú vodu, budete spokojné aj s touto. Len sa treba poponáhľať, lebo v obchodoch už čakajú posledné kusy.
 photo 13_zpsec0147bc.jpg

AUSSIE 3 minute miracle som ako správna blogerka (stále si tak nepripadám, ale po tých rokoch písania blogu už asi som) musela vyskúšať. Veď naň je počuť takmer bezvýhradnú chválu. Ale nájdu sa aj jedinci, ktorým proste nesadol. Nič nové. Ja som tajne dúfala, že sadne aj mne. Použila som ho prvýkrát a zázrak sa nekonal:/. Asi sa pýtate, prečo sa napriek tomu ocitol v tejto rubrike. Jednoducho. Na nejaký čas som ho odložila a dala mi druhú šancu. A on sa jej chytil. Musím však podotknúť, že ho musím prestriedavať, pretože opakujúcim používaním sa trošku strácajú jeho zázračné vlastnosti. Kto má rád kokosovú vôňu príde si na svoje:). Vlasy mám po ňom hebké, lesklé a pri zmývaní aj hladké, (čo je u mňa pocit spokojnosti, lebo keď nie sú, nemám z toho dobrý pocit). Pre bio priaznivcov a odporcov silikónov asi nebude, ale na občasné prestriedanie fajn).
 photo 12_zps52fe17b4.jpg

Značku LUMENE som si v poslednej dobe obľúbila. Len mi je ľúto, že som sa nedostala v júni na sever, aby som sa zásobila aj nejakými ďalšími produktami. Tam, kde som totiž tieto výrobky kupovala, predaj zrušili.
Predtým som si však stihla uchmatnúť MATT TOUCH Balancing Gel Cleanser. Podstané je pre mňa, že odlíči make-up, nedráždi pleť, zanecháva ju čistú, sviežu a nezanáša póry. Je určený na mastnú a zmiešanú pleť. Zvlhčujúci brezový cukor s vyvažujúcími bio-minerálmi čistí pleť do hĺbky a reguluje lesk pleti bez jeho vysušovania.
Skutočne nevysušuje a kedže ho používam večer nepozorovala som vtedy ani nejaký lesk:). Samozrejme závisí, aké ďalšie produkty použijete. Ale ja som s ním zatiaľ veľmi spokojná. Pleť je kľudnejšia a už toľko nemusím bojovať s "vyhádzaním". Dokonca by som povedala, že póry pri nose mám čistejšie. Príjemná je aj jeho ľahká vôňa a konzistencia. Celkovo ma táto fínska značka príjemne prekvapila.
 photo 11_zps69420cf4.jpg
Otázka na záver: Zaujalo Vás niečo z dnešnej ponuky alebo máte dokonca s niečím skúsenosti? Podeľte sa!:)

6 komentárov:

  1. To klorane by sa teda aj mne hodilo viac ako sol :( uz som zufala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u Niny si isto nájdeš niečo na vlásky a ak sa rozhodneš pre Klorane, dúfam, že ti pomôže!!

      Odstrániť
  2. Klorane určitě vyzkouším, děkuji za tip. Já mám teď také problém s vypadáváním vlasů, vetšinou tak reaguji na Letrox, který beru kvůli snížené funkci štítné žlázy a vždy, když mi změní dávkování, na to mé tělo reaguje právě třeba takto.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie som si celkom istá, či ti zabere na toto, kedže je to viac z "vnútra"...človeka dokáže vlastné telo dobre potrápiť:/

      Odstrániť
  3. Ten Aussie taky plánuju zkusit!!! jsem na něj pořádně zvědavá :)

    P.S. Zvu tě k sobě na Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)