sobota 10. mája 2014

JOLLY JEWELS

Matný lak ma stále baví. Hlavne v kombinácií s trblietkami. To doslova "žeriem".:) Tentoraz som ako podklad zvolila CHANEL 505 Particuliére. Naň naniesla skoro-novinku medzi mojimi lakmi Golden Rose Jolly Jewels odtieň 101, ktorú som si ešte minulý rok doviezla z Čiech. Povôdne som ho chcela používať k francúzskej manikúre, no nakoniec som prišla na to, že to až tak dobre nevyzerá.
K tejto manikúre ma inšpirovala kesa s jej Ernym:)

Ako sa Vám páči?

p.s. Laky Golden rose nájdete už aj v Piešťanoch. Presne tam, kde predávali Lumene, ktorý už mimochodom nepredávajú. V predajni s kozmetikou v HM Tesco.


9 komentárov:

  1. vyzera to dobre.. ja som videla podobny lak s kuskami trblietok od Essence v novinkach...ale este som tomuto trendu nepodlahla, ale ked to vidim ta krasne nafotene na blogoch :-) neviem, neviem...

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to riadne pokušenie, čo:))), ja mám podobný z Pupy, len tam sú tie kúsky skôr osemuholničky:)(teda aspoň myslím:) )

      Odstrániť
  2. Pekné, tiež mám rada kombináciu matného laku s trblietkami.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fuuha tak toto je vysoko luxusna kombinacia!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to moc pěkně. :) 101-ku mám, tak bych mohla zkusit něco podobnýho, protože na tom Chanelu se mi hrozně líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určute vyskúšaj, farebný podklad môžeš obmieňať, bude to iné, ale s matným lakom vždy krásne:) (no dobre, možno budú výnimky:DD )

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)