pondelok 19. mája 2014

Zo života "blogerky";)

Dúfam, že ten názov beriete absolútne s nadhľadom. (Moc Vám toho neprezradím.) Fotky sú fotené ešte pred dobrým týždňom cez víkend. Každý deň totiž zapnem notebook s tým, že idem napísať post pre moje zlaté čitateľky a potom sa "zahrabem" niekde v pri čítaní Vašich blogov, čítaním noviniek, hltaním instagramových fotiek a zisťovaním pravej farby a vzhľadu kabeliek:D. Asi by som si to mala priznať som kabelkoholik a topánkoholik:). Liečba však prebieha úspešne. Každú vec si radšej nechám riadne prejsť hlavou, niekedy aj za cenu, že mi ju predajú ako nedávno. To je tak, keď moc premýšľam nad tým, či niečo ozaj potrebujem. Holt, keď si človek zarába hneď sa na veci pozerá inak...

A ako ste na tom Vy? Na čom fičíte? Topánky, kabelky, rúže, kozmetika, knihy, jedlo...?




16 komentárov:

  1. :)
    ja sa dosť pozerám na ceny, je to fakt, že keď človek zarába (a ešte málo :-/), tak si to premyslí a čím dlhšie sa na vec pozerám, tým viac ju nechcem :D do módnych vecí nerada strkám peniaze, ale za kvalitu a nadčasovosť sa aj plesknem po vrecku. kabelkoholička nie som, skôr som zaťažená na topánky a ešte veľa míňam na knihy a jedlo!!! dobré ovčie jogurty, škvarkovú nátierku bez škvariek, a pod.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v tomto smere pozorujem aj ja zmeny, pozerám skôr na univerzálnejšie kúsky, aj keď mi ešte stále robí problém už pri skúšaní nakombinovať outfity s čím, čo nosiť:)...inak ma zaujala ta tvoja škvarková nátierka bez škvariek:)

      Odstrániť
    2. http://www.alfabio.com/produkty/natierky/

      prosím :) mňamka

      Odstrániť
  2. Akurát nedávno som si dala predsavzatie, že musím menej míňať, ale keď pozerám na tú tvoju kabelku, akosi sa to vo mne láme :-)) Môžem sa spýtať, odkiaľ je?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi ti nepomôžem, doniesla som si ju už pred 2 rokmi z Ríma, najprv som ju chcela aj predať, ale keď sa nikto nehlásil, tak som ju zapojila do svojho šatníka a "oživujem" si ju šatkami.., podobnú v čiernej a červenej majú tu: http://www.novakabelka.sk/vyhladavanie/?string=bella (posielajú z Čiech)

      Odstrániť
    2. ešte ma napadlo, že aj na ebayi je ich habadej:)

      Odstrániť
  3. s tou šatkou to vyzerá naozaj krásne :) skleslá, na mizine píšem, že aj ja som kabelkoholik a neviem prestať.. som aj topánkoholik ale na kabelky si potrpím viac :) len pred týždňom, som si kúpila dve nové kabelky :) a od minulého piatku (áno dnes je utorok!!) až 3 páry topánok .. keď proste ony už v regále kričia na mňa nech si ich kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja tak asi narovnako z kazdeho r ozku trosku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. donedávna som si toto myslela aj ja, ale v poslednej dobe sa to akosi vykryštalizovalo:)

      Odstrániť
  5. Ja mám tiež úchylku na kabelky...a topánky...a kozmetiku...a vlastne skoro všetko :D Myslíš, že sa to dá liečiť? Podľa mňa nie :D
    byNicka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD ja už som našťastie z kozmetiky trošku poliečená, aj keď, keď vidím niečo na nete alebo v časáku mám nutkavý pocit, že to potrebujem, najlepšie hneď, že s tým proste budem krásna, ale naučila som sa počkať, nechať to na čas, aby som potom prišla na to, že prežijem aj bez toho...alebo v opačnom prípade je to niečo, čo ozaj chcem a aj "potrebujem"...keby som to tak nerobila, tak by som to už nemala ani za čo nakupovať:D...vlastne takto to robím aj z kabelkami a topánkami, tu je však väčšie riziko vypredania...:/, čo je potom nič moc..

      Odstrániť
  6. ja som kabelkoholik tiež a potom ešte sukňoholik a šatoholik - tolko sukien a šiat čo mám, to už radšej ani nejdem počítať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. škoda len, že u nás nie je celý rok tak ako niekde v Španielsku nie? ale podľa mňa by bol práve u Teba hriech, keby ich nenosíš, takže všetko odpustené:)

      Odstrániť
  7. Ja som na kozmetiku :3 Ale tak ani oblečeniu nepoviem nie :D ... Asi ako každá žena... :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)