pondelok 16. júna 2014

I am dreaming

 photo 65_zps9524c240.jpg

V nedeľu sa mi sníval pekný sen. Neviem kto, ani prečo, ale daroval mi vyhliadnutý objektív k foťáku. Celé to malo len jednu chybičku, mal nejaké podivnú nadmieru vysokú hodnotu svetelnosti. To mi však nahralo na to, že sa s Vami môžem poradiť. Ono sa mi to nesnívalo len tak:). Teda tak si to aspoň vykladám ja. Už nejaký ten piatok sa rozhodujem medzi 35mm a 50mm na Nikon 5100. Ak sa tu niekto vyzná do tejto problematiky, bola by som vďačná za radu, ktorý by bol pre mňa a potreby blogu vhodnejší. Zameranie blogu zhruba poznáte. Prešla som si nejaké fóra a vždy, keď som už-už rozhodnutá prichádza k zvratu a ja som akoby na začiatku.
Majte sa krásne!
 photo 62_zps49845399.jpg
 photo 63_zps16dc59c7.jpg


 photo 66_zps5f6280f7.jpg

 photo 67_zps15934fc3.jpg

10 komentárov:

  1. S objektívom ti neporadím ale ty môžeš mne. Odkiaľ máš kabelku? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ti asi veľmi nepomôžem pre zmenu ja, je z našej miestnej bižutérie..:), ale som rada, že sa ti páči:)

      Odstrániť
  2. Moc pěkné, černá se sázka na jistotu! :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jemný, distingvovaný a pritom veľmi sexy outfit! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak do tohto sa nevyznam no aspon ti pochvalim pekny outfit :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. s tou světelností to bude možná někde v nastavení nebo ve zvoleném režimu no :/ třeba se v tom poštourat a uvidíš.

    moc se mi líbí kabelka <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)