štvrtok 26. júna 2014

"VYGUMUJ SA!"

 photo 102_zpsca05a83e.jpg
Ešte začiatkom roka som si vykračovala po Tescu, keď som zbadala na lekárni plagát s novinkou na trhu. Bioderma totiž nezaľáhalala a opäť vymyslela niečo nové. Tentoraz čistiacu a zmatňujúcu masku určenú pre mastnú a zmiešanú pleť. Jej poslaním je odstraňovať nečistoty a regulovať nadbytok kožného mazu, vďaka kaolínu a antibakteriálnym látkam, ktoré pokožku ozdravujú a čistia. Obsahuje tiež patent Fluidactiv® , práve ten má regulovať kvalitu kožného mazu a brániť upchávaniu pórov. Po použití by Vás mal oslniť okamžitý zmatňujúci efekt. Má peelingový efekt bez použitia mikročastíc. A aby toho nebolo málo sťahuje póry!
V duchu som si hovorila, že by nebolo zlé ju vyskúšať, keď mi v "mailovke" pristála správa, že už čoskoro ju budem môcť otestovať. No, nie je to sen?
Najprv som ti teda poctivo preštudovala použitie. Naniesla som rovnomernú vrstvu masky s jemnou hutnejšou textúrou na odlíčenú a hlavne suchú pleť. V tomto prípade je dosť podstatné, aby ste pleť mali skutočne suchú, inak Vám maska dobre nezaschne a efekt sa nekoná. Následne som teda naniesla masku, odporúča sa, vtierať ju jemnými pohybmi do pokožky. Počkala som 5 minút a začala "gumovať", presne tak ako gumou popísaný papier. Čo Vám poviem, je z toho celkom "bordel", preto radšej "gumujte" nad umývadlom! Zato pohľad do zrkadla "po" je celkom príjemný. Možno sa v ňom ani nespoznáte. Pleť je ozaj ako "vygumovaná", tažko sa to opisuje, matná, s menšími pórmi, ak vôbec nejakými, osviežená, proste čistejšia. Na dotyk jemná. Ja som väčšinou ešte po "zgumovaní" pleť opláchla od zostatých "drobkov" a práve vtedy sa ten super matný "photoshop" efekt stratil. Ale zvyšok zostal, skrátka pleť ožila.
Mala by sa používať 1-2 týždenne, kedže som ju používala nepravidelne, nemôžem to až tak zodpovedne zhodnotiť. No myslím, že pri pravidelnom použití je vidieť lepšie výsledky. Ako inak:). Najmenej sa mi na nej páčilo, práve to, čo ju robi zaujímavou, gumovaníe. Aj keď pri mladej pleti to asi až tak neprekáža, ja tú moju radšej hýčkam niečím menej drastickým. Stojí cca.12 eur / 40ml. Pričom Vám vydrží asi 8 x? Záleží na tom, akú hrubú vrstvu nanesiete, pozor však na to, aby ste nenaniesli pritenkú, nemali by ste, čo "gumovať" a celá robota by bola zbytočná. Ja som mala napr. problém so zaschnutím masky na nose. Okrem prvého a posledného použitia mi vždy zostala maska na ňom vlhká a nedala sa "zgumovať". Pochopili ste správne, masku som už minula.
Btw. celkový efekt môžete posilniť použitím ďalších výrobkov z rady Sébium.

Počuli ste už o tejto maske? Vyskúšali ste ju alebo sa ešte len chystáte?
 photo 101_zpse0e963b3.jpg
 photo 99_zps1270cfa0.jpg

6 komentárov:

  1. Aj keď som o tejto maske ešte nepočula, nejako ma nezaujala. Hlavne kvôli tomu pomeru cena a množstvo použití. A možno aj pre to, že ja tie póry nejako viditeľné nemám :D. Ale pre niekoho, kto si s nimi nevie dať rady asi super vec :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono to možno vyjde porovnateľne ako, keď máš masku v sáčiku (Garnier, Dermacol,...) :)

      Odstrániť
  2. Ja už som na túto masku videla niekoľko príspevkov a veľmi ma láka, v poslednej dobe som Biodermáckym produktom dosť prepadla :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež mám pár produktov, po ktorých pravidelne siaham, takže sa ti vôbec nečudujem:)

      Odstrániť
  3. peelingový efekt bez mikročástic? zajímavé... a jak funguje to gumování, normálně prsty?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem k čomu by som ti prirovnala tú "hmotu":), je to ako hustá pasta, a normálne prstíkmi, ako keby si si šúchala tvár:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)