utorok 28. októbra 2014

MY NEW FAVOURITE PIECE

 photo 9_zps17d5564d.jpg
Dlho - predlho som hľadala peknú jednoduchú šedú mikinu. Stále som si hovorila, že tam niekde na mňa isto čaká, len musím byť trpezlivá. A potom sa to stalo. Keď som ju uvidela, vedela som, že sme si súdené. A to až tak, že odkedy som si ju doniesla domov, vláčila som ju asi 2 týždne v kuse! Keď som však už aj na priateľovi videla, že je najvyšší čas obliecť si konečne niečo iné, na pár dní som ju odložila;). 
Najvtipnejšia časť na tom je tá, že som v obchode bola s mamou. Každá sme si pozerali svoje, keď na mňa zrazu zvolala a ja som sa na ňu otočila, mala som chuť sa smiať. Akoby som sa pozerala do zrkadla. Ja som si primeriavala mikinu a ona tričko s rovnakým nápisom, len s krátkym rukávom a v inej farbe:DD. Telepatia:). Alebo rovnaký vkus:)).

Ste aj Vy s niekým "telepaticky" spojený? Stalo sa Vám, že ste sa s nejakou kamoškou/ mamou/ známou/ kolegyňou nezávisle na sebe podobne obliekli alebo povedala presne to, na čo ste mysleli? Alebo sa s partnerom dopĺňate natoľko, že dokáže dopovedať vetu, ktorú začnete? Prípadne Vám donesie presne to, na čo máte chuť?:)

 photo 4_zpsc592ae82.jpg
 photo 5_zps426504ee.jpg

 photo 11_zps060e105b.jpg
 photo 8_zpsfa3b8e86.jpg

 photo 6_zpsbf7c8c8f.jpg
 photo 2_zpsc32ac0f9.jpg

9 komentárov:

  1. Super ze si nasla co si hladala :) mne sa vsak viac pacia cizmicky :)) budu aj tie niekedy blizsie nafotene?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. dlho som po takej kukala, až som na ňu narazila v HM:)

      Odstrániť
  3. Moc Ti to sluší, ta mikina je parádní, taky by se mi taková líbila :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že sa ti páči, ja som z nej nadšená. Mala som vyhliadnutú v Lindexe, ale dlho ju v obchode nemali a keď konečne, tak som zostala trochu sklamaná:/

      Odstrániť
  4. Mikinka je pekná a vyzerá byť veľmi pohodlná :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)