štvrtok 5. februára 2015

DRY MARBLE NAILS


Ani Vám sa nedarí vodné mramorovanie? Nevadí. Alica z Lacquered obsession pozná niečo lepšie! Suché mramorovanie. Postup nájdete u nej, no v skratke Vám k tomu okrem lakov postačí uzatvárateľné vrecko. Naň striedavo v tenkých pruhoch nanešate farby podľa vlastného výberu, aby ste ich vzápätí napr. bodkovačom "počmárali" podľa vlastného uváženia. Týmto krokom by ste mali dostať typický "marble" vzor. 
Na rad prichádza vaša trpezlivosť, pretože "náter" na vrecku musí uchnúť. Neoplatí sa nič uponáhľať. Ja som si neveriacky vzor spravila len tak na skúšku, hneď ako som si prečítala Alicin post. "Nálepky" mi vtedy z vrecka odskočili doslova samé. No konkrétne, pri týchto to bolo už o niečom inom. Aj po 2 hodinách ešte pevne držali na plastne a nič nenasvedčovalo tomu, že by na tom chceli niečo zmeniť. Ak teda nie je trpezlivosť vaša silná stránka alebo nemáte čas toľko čakať, spravte si ich o deň skôr.:)
Potom Vás už čaká len "lepenie", na ktoré Vám stačí lak v príbuznej farbe. "Nálepku" si môžete predpripraviť - vystrihnúť si presný tvar vášho nechtu alebo ju obstrihnúť na nechte (ako ja:) ) Tak, či tak po prilepení treba nálepku jemne popritláčať, napr. vatovou tyčinkou. Musíte si však dať pozor, aby ste si ju nepotrhali.
Čakala som, že práve lepenie bude ľahšie. No bol to zlomový okamih, kedy sa "nálepka" stala dosť krehkou a náchylnou na roztrhnutie. Určite ma to však neodradilo od tejto metódy, ba naopak, je to pre mňa výzva:).
Vďaka nej som konečne vytiahla môj nový neónový ružovo-lososvý China glaze Neon&on&on, ktorý schopnejšie kryje až po nanesení 3 vrstiev. No je to presne tá farba, ktorú som hľadala, takže som mu to schopná v rámci citového opojenia odpustiť. Parťáčku mu robila 148 od Gabrielly Salvete. Trojku doplnil Pure diamond od Mavaly.

Vyskúšate "marble" touto technikou?

 photo 4_zps4ec9f029.jpg
 photo 6_zps9fada22a.jpg
 photo 1_zps30a4e0ab.jpg
 photo 5_zps4750bc80.jpg

19 komentárov:

  1. Ten clanok som Alic citala a nechapala som ako to moze drzat a spravit tak pekny efekt...teraz vidim, ze to naozaj funguje...nechty sa mi velmi pacia a uvazujem, ze aj ja vyskusam tuto techniku :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypada to moc krasne, mozna taky nekdy vyzkousim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite ti tento spôsob môžem odporučiť, odpadá pri ňom aj čistenie nechtovej kožičky:)

      Odstrániť
  3. Vypada to opravdu krasne, mozna nekdy taky vyzkousim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, vyskúšaj a potom mi daj vedieť ako sa ti nechtíky podarili:)

      Odstrániť
  4. Gratuluju, taky to máš krásné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky se ti povedly, máš to krásné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. tento spôsob môžem len a len odporúčať:), aj keď s tým treba tiež pohrať, hlavne pri lepení, no netreba čistiť nechtovú kožičku a neminie sa ani toľko z lakov:)

      Odstrániť
  7. Vodné mramorovanie som skúšala asi stokrát a okrem vypotrebovaných lakov som nič nedosiahla :D Preto suchú metódu určite skúsim :) Tvoje nechty vyzerajú dokonale ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď práve, u mňa to bolo rovnaké:) Jediný raz sa mi podaril 1 necht, no aj ten som si stihla pokaziť, kým zaschol, takže tento spôsob je pre mňa hotové vykúpenie:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)