štvrtok 23. júla 2015

laidbare - naturally inspired beauty


Keď Vám produkty ukazujú dno asi je najvyšší čas niečo o nich napísať, však?! Poďme sa teda pobaviť o značke "laidbare", ktorá ponúka starostlivosť o pleť a telo plnú prírodných a bohatých živín. Pomáha k návráteniu zdravej, čistej a mladistvej pleti a zanecháva ju krásne jemnú v akomkoľvek veku. Je vhodnú pre všetky druhy pleti, dokonca aj pre tú najcitlivejšiu. 

Ja som neodolala a objednala si ju po vzhliadnutí týchto fotiek. Produkty som nedočkavo začala používať už vo februári, no efekt sa nedostavil, preto som ju odložila s tým, že tomu dám čas a skúsim ju vytiahnuť v lete.

DIY! alebo čistič a tonikum v jednom. Obsahuje ektrakty zo sladkého drievka a aloe vera, ktoré majú antibakteriálne účinky pre zjemnenie podráždenia, pri tónovaní a posilnení pokožky. Výťažok z jablka chráni pleťové bunky a výťažok z brazílskych para orechov, ktorý je zároveň vzácným antioxidantom, vyživuje a obnovuje pleť. Je vhodný pre všetky typy pleti a odstraňuje vraj aj očný make-up.

Trošku zmätočne na mňa pôsobí informácia, že tento "čistič" odstraňuje očný make-up a zároveň sa mám vyhnúť kontaktu s očami. Ale aby som vedela na čom som a aký účinný je, skúsila som si ním odlíčiť aj oči. Prvý a zároveň posledný krát. Okolo oči mi zostali "pandie oči" a na očiach takmer všetko, čo som si tam ráno naniesla. Zostala som teda verná postupu, najpvr odlíčiť oči micelárkou a potom zvyšok tváre týmto gélom. Apropo k tomu gélu, priehľadná konzistencia je trošku ťahavá a problém nie je v tekutosti, ale skôr v tom, že vrchnáčik treba odšróbovať, gél následne naniesť na tvár a pokiaľ nádobu nemáte kam položiť, máte problém. Celá nádoba stojí na vrchnáčiku a hlavne spočiatku, keď je nový má obsah tendenciu tiecť. Vhodnejší by bol teda odklápací vrchnáčik. 
Samotný gél sa však na pleť dobre nanáša. Používala som ho vždy večer pri odličovaní s mojim Clarisonicom. Následne som už len pleť jemne dočistila micelárkou. S makeupom si teda poradí hravo, pleť nevysušuje a nedráždi. Pleť je skľudnená a po použití prípravku pôsobí sviežo. Tiež si dokáže výborne poradiť s mazom.
Vôňou mi v balení pripomína niečo príjemné citrusové, čo sa vzápätí na tvári zmení na niečo, čo si pamätám z chodieb nemocnice ako dezinfekciu.

Použitie: Aplikujte na vlhkú pleť. Pre hlbšie čistenie použite masku Laidbare For Richer For Porer. Následne nanaste krém Laidbare Working 9 to 5.

Momentálna akciová cena: 7,38 € /125 ml, bežná cena: 8,20€. Kúpite na TU.

 photo 30_zpsxttbmmyo.jpg
 photo 29_zpsnsxq5iwu.jpg

SPOT THE DIFFERENCE je hojivý krém obsahujúci kofeín, dôležitý antioxidant pôsobiaci proti zápalom a gaštanový olej, ktorý zjemňuje citlivú pleť. Fenikel zmierňuje podráždenie a chryzantéma zahladzuje nerovnosti a redukuje vyrážky. 
Riadi sa heslom: "Odstráňte to, čo na Vašu pokožku nepatrí a tým predchádzajte tvorbe akné."
Bonusom je, že pomáha zmierniť lesk, zároveň však nepripravuje pleť o zásadné živiny a vodu.

Presne podľa pokynov som ho nanášala ráno a následne použila anti- age krém od Laidbare. Gélovo-krémová konzistencia sa do pleti vstrebe, kým vyslovíte začiatočné písmená tohto výrobku.:) A hneď potom uvidíte, že vaša pleť je už na pohľad skľudnená, jednotnejšia, s menej výraznými pórmi. Pravidelným používaním si zaistíte lepšie hojenie drobných nedokonalostí, skutočnú redukciu vyrážiek a hladšiu, jasnú pleť. 
Zároveň som vždy po nanesení mala sťahujúci pocit, ktorý neskôr odoznel. A raz do týždňa som mala nutkavú potrebu použiť niečo viac hydratačné.
Príjemná bylinková vôňa vás naladí na celý deň.

Použitie: Aplikujte na celú tvár alebo potrebné miesta. Potom naneste hydratačný krém Laidbare Working 9 to 5.

Cena: 9,53 €/ 30ml. Kúpite na TU.

 photo 5006_zpswnzx7kfp.jpg
 photo 23_zpsksu6nt2w.jpg

WORKING 9 TO 5 hydratačný krém ideálny pre tých, čo veľa pracujú, zvláčňuje a chráni po celý deň. Výťažok z ruží ukľudňuje, oživuje a zvláčňuje pokožku. Pľuzgierka islandská pomáha v boji proti času a pupočník ázijský stimuluje tvorbu kolagénu.
Bonusom je výťažok zo semien kasie úzkolistej (Cassia Angustufolia), ktorý je vďaka svojim vlastnostiam považovaná za prírodnú rastlinnú verziu kyseliny hyalurónovej, potrebnej pre pevnú pleť a mladistvý vzhľad.

Ľahká, no výživná krémovo-gélová konzistencia sa vtrebe rovnako rýchlo ako jej predošlý brat. Vďaka kyseline hyalurónovej, ktorá je rastlinného pôvodu, je pleť napnutá a spolu s krémom Spot the difference vytvorí dokonalý podklad pre make-up. Suchej pleti by však nemusel postačovať. 
Je jemný, pokožka je po ňom vláčna, napumpovaná, vyživená a na pohľad pôsobí pevnejšie. Občas som pri ňom však mala pocit ťahania pri koreni nosa. Tento problém nemala mama, ktorá ho hodnotí ako celkom dobrý a najviac oceňuje, že koža po ňom bola krásne hladká (takmer ako bez vrások).:)
Má bylinno-kvetinová vôňu, ktorá mi neprekáža, no je vcelku výrazná a cítim z nej aj prímes esenciálnych olejov.

Použitie: Ráno a večer na vyčistenú pleť (napr. Laidbare DIY!). :) Kúpite TU.
Cena. 10,90€/50ml.

 photo 5005_zps67eshcg9.jpg
 photo 21_zpsu1qzashn.jpg

FROM DUSK TILL DAWN sérum s vitamínom C, ktorého hlavnou misiou je navracať pokožke vyváženosť. Je vhodné pre všetky typy pleti, od normálne, citlivej až po zrelú. Olej z čiernych ríbezlí, veľmi bohatý na vitamín C je efektívny pre suchú, podráždenú, poškodenú, zrelú pleť, no rovnako je vhodný aj pre tú citlivú. Extrakt z pupalky omladzuje a pomáha znížiť zápal. Mrkvový olej je vhodný najmä pre pleť zrelú, suchú a citlivú. Bohatý obsah vitamínov A, B, C a E pomáha predchádzať precitlivelosti pleti, navracia vitalitu, pružnosť a jeho cieľom je vyhladenie a zmenšenie výskytu mimických vrások.
Bonus je, že vyživuje a upokojuje každý typ pleti.

Spočiatku som z neho mala podobné pocity ako trb. Pri druhom pokuse s touto kozmetikou som však začala používať vždy raz denne enzymatický peeling od Misshy, ktorý som neskôr vystriedala tonerom od Dr. Kizingera. A konečne sa diali veci. Aj keď teda stále si pomaly zvykám na olej na tvári. Ten sa vcelku dobre vstrebe, lesk z oleja samozrejme ostane, no aplikátor/vrchnáčik je taká menšia katastrofa. Hneď v prvých dňoch používania sa Vám pravdepodobne rozpukne priehľadné viečko. Ak chcete vytlačiť jednu dávku, olej sa Vám aj pri väčšej šikovnosti roztečie miesto po tvári , po ruke. Preto je lepšie vytlačiť si radšej 2-3 menšie dávky. Bála som sa, že keď si dám olej na tvár všetky póry sa mi upchajú. Napodiv som sa ničoho takého nedočkala. Jeden čas som na noc používala olej aj samotný, no musela som ho "posilniť", lebo sa mi zdalo, že sa nič nedeje. Pravidelne som ho dopĺňala anti-age krémom Laidbare Working 9 to 5 a konečne videla, že sa ráno budím s krajšou sviežejšou pleťou. Neviem však, koľko podielu na tom mal olej a koľko krém. Je však fakt, že ranky po akné sa mi pekne hojili a aj fliačiky jemne mizli. Zapálené miesta sú miernejšie. Takže na ňom asi niečo bude. Tým, že sa jedná o výživnú olejček pozorovala som aj hladšie linky. Pleť na mňa pôsobí vyrovnanejšie, no možno to bude tým, že používam všetky kroky a hlavne toner od Dr. Kitzingera, ktorý odstráni odumreté bunky a pleť tak naplno môže vstrebať všetky živiny. Bez neho to až také ružové nebolo.:/
Tým, že je fľaštička zo skla, je balenie celkom tažké.:) Pumpička a vrchnáčik, ktorý po pár použitiach praskol je z plastu.

Použitie: Jedna dávka vystačí na celú tvár. Najlepšie výsledy dosiahnete cez noc, pretože vitamín C znižuje na slnku svoj účinok. Pri použití cez deň ho treba používať ako základ pod hydratačnú starostlivosť.

Cena: 13,70 €/30ml. Kúpite TU.

 photo 5009_zps6idtglwq.jpg
 photo 5010_zps92rlfwyo.jpg
 photo 20_zpspbh</p><p><br></p><p><a href=

FOR RICHER FOR PORER je hydratačná a čistiaca maska, ktorá zakryje nedokonalosti a uzavrie póry. Kaolínska hlinka vyťahuje z tváre nečistoty a toxíny, výťažok z japonskej morskej riasy detoxikuje a zjemňuje pokožku. Bambucké maslo hydratuje a zlepšuje pokožku, zatiaľ čo sladké direvko pomáha minimalizovať zápaly a ružová vody tíši podráždené miesta.
Bonus: Prírodný mikro-exoliačný proces, ktorý stimuluje obnovu buniek pre tvorbu perfektnej pleti. Ideálne proti starnutiu kože a pre problémové typy pleti.

Po otvorení Vás opäť privíta prírodná vôňa, ktorá na mňa osobne pôsobí až relaxačne a možno aj preto nedodržiavam čas pôsobenia a kľudne ho niekoľkonásobne prekročím. Krémová textúra obsahuje drobné semiačka, ktoré majú pri zmývaní aj jemný peelingový efekt. A samotná maska zanecháva pokožku zvláčnenú, čistú, skľudnenú, bez pocitu stiahnutia, či vysušenia. Úspešne bojuje s kožným mazom. Pravidelným používaním získate jasnejšiu, spokojnešiu pleť. Ja som na ňu celkom zabudla a až nedávno vyplávala na povrch, tak ju teraz poctivo skúšam a som spokojná.

Použitie: Raz týždenne po vyčistení pleti s Laidbare DYI! naneste na tvár a krk. Vyvarujte sa oblasti očí. Nechajte pôsobiť 10 minút, potom opláchnite teplou vodou. Následne nanaste Laidbare Working 9 to 5.

Cena: 9,53 €/50 ml. Kúpite TU.

 photo 5007_zpsl7rvdtc8.jpg
 photo 22_zpsc0omlc7y.jpg

 photo 5013_zps0eawvv2n.jpg

V prvom rade musím spomenút, že môj názor vo februári by bol značne odlišný od toho súčasného a to vďaka tomu, že som do rutiny zahrnula aj pravidelné používanie enzymatického peelingu, či už od Misshy, neskôr od Dr. Kitzingera. 
Aby som to zhrnula, najviac mi učarovala dvojka krémov Spot the difference a Working 9 to 5, pretože pleť je po nich ako prebehnutá cez photoshop. Zatiaľ, čo prvý spomínaný si poradí s pórmi, pleť skľudní a zmatní, druhý je krásne vypne a spevní. Navyše obsahuje kyselinu hyalurónovú, ktorá je rastlinného pôvodu, preto je vhodná aj pre vegánov. Ich súhrou je pleť jasná a hladká. Radosť na ňu nanášať make-up, pretože krémy pracujú expresne a rovnako rýchlo vsiaknu aj do pleti. 
Menej ma nadchlo nadchlo sérum na olejovej bázi. Aj keď musím uznať, že sa mi po ňom snáď aj rýchlejšie hojili rôzne nedokonalosti. A vôbec sa netreba báť tej olejovej textúry. Moje obavy, že by upchal póry razom vyvrátil. No nemám dojem, že by to bol pre mňa až taký zázrak. Mám z neho trošku zmiešané pocity. 
Odličovač a toner v jednom zase s Clarisonicom jemne odstránil make-up a bolo potrebné len minimálne dočistenie. Pleť nesťahoval, ani nijak nestresoval. Zato ju pekne zmatnil a bola príjemne hebká na dotyk. Na vôňu som si časom zvykla, no evokovala mi dezinfekciu z nemocníc. 
Maska momentálne vytlačila moju obľúbenú hyalurónovú. Vždy, keď ju mám na tvári, dokonale relaxujem. Zanecháva pleť hydratovanú, ako ja hovorím šťavnatú. Dokáže spraviť aj jemný peeling, no zrniečka sú väčšie a nie je ich veľa, preto nie je až tak efektívny. Pleť pôsobí sviežo a "šťastnejšie". A vďaka súhre všetkých produktov Vám dokonca krásne zmiznú fľiačiky od akné.
Všetky produkty sú príjemnej bylinkovej vône, ktorá vo mne troška evokuje všetky tie bylinkové esenciálne oleje. No myslím, že by vyslovene nemusela prekážať nikomu. Aj keď niektoré vône sú troška intenzívnejšie. 
Dovolím si tvrdiť, že som vyskúšala produkty, ktoré patria medzi bestsellery e-shopu Beautyville a nebola to taká katastrofa ako som od prírodnej kozmetiky čakala. Rada vyskúšam aj niečo nové, no moja pleť zatiaľ vždy lepšie reagovala na chémiu. Našťastie čoraz častejšie sa mi darí narážať na produkty, ktoré menia nielen moju mienku, ale aj chute mojej pleti.:) Pokiaľ teda použijem moje obľúbene "peelingovače", ktoré odtránia odumreté bunky, mám s týmito prípravkami skutočne krajšiu pleť. Keď som však mojich "peelingových záchrancov" na chvíľku vynechala, už to také ružové nebolo. Zanechali vo mne dojem, takže nevylučujem, že by som sa k nim niekedy v budúcnosti vrátila. Pretože...ten odraz v zrkadle sa mi skutočne páči.;) A po rokoch intenzívne ho snaženia zbaviť sa akné, som si uvedomila, že už toľko nemusím používať korektor na jeho zakrývanie.:) Konečne nevyzerám ako čerstvá pubertiačka a užívam si to! 

A čo vy a prírodná kozmetika? Vyskúšali ste už niečo od Laidbare? Aké sú Vaše pocity z tejto značky?:) Ktorý produkt z mojej recenzie Vás najviac oslovil?

 photo 5012_zpsfophcmbc.jpg

3 komentáre:

  1. tak o tejto značke som ešte nepočula, pozriem na ňu, ale nejak sa do nej nehrniem :) inak super recenzia, ale ja by som to asi rozdelila aspoň do dvoch článkoch, bolo to riadne vyčerpávajúce :D najviac ma teda tiež zaujal Spot the Difference :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viem, ťa úplne pochopiť, ani ja som sa nehrnula, no pozitívne recenzie ma presvedčili. Teším sa, že si článok prečítala na jeden šup, aj keď to bolo vyčerpávajúce. Ja som to práve chcela mať všetko pokope v jednom článku, aby to na seba nadväzovalo. Potom už len môžem poradiť, rozdeliť si článok na 2 časti a neskôr dočítať zbytok, aj keď človek sa asi málokedy vracia.:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)