streda 30. septembra 2015

KOZMETICKÉ RESTY I.


Štedrým leňošením v lete a mi nakopilo pár produktov, o ktorých som sa Vám chcela zmieniť. Začnem teda pozvoľna.

Po dlhodobom používaní telových krémov Dove som mala chuť vyskúšať niečo nové. V DM-ke sa mi na pohľad zapáčil Oil Beauty od Garnieru. Trošku som sa s ním okašľala, lebo sa predával v sete a ja som sa zaradovala, že budem mať krém v tube aj s pumpičkou. Až doma som zistila, že v tube je peeling, ktorý sa mi nakoniec celkom hodil, kedže som hojne používala samoopaľovaciu penu.
Oba produkty sú obohatené o 4 vzácne skrášľujúce oleje: arganový, makadamiový, mandľový a olej z ruže, ktoré majú pomôcť viditeľne zlepšiť stav pokožky. 
Vyživujúce olejové telové mlieko aj peeling sú určené pre suchú pleť. Napriek tom, že takú nemám, vôbec mi to nevadilo. Niekedy sa mi paradoxne zdalo mlieko málo výživné. Peeling by tiež mohol mať menšie zrniečka. Sám o sebe nie je zlý, ale keď ho porovnám s predošlým, je menej efektívny. Stále však lepší ako ten, čo mám z Lidla. 

 photo 001_zpsge6evfzi.jpg

Ak ste ešte nepočuli o značke KATIVA, ktorá pochádza z Peru, je najvyšší čas sa s ňou zoznámiť. Ja som na ňu narazila náhodou a kedže som si nevedela, ktorá z 5 línií by mi sadla najlepšie, do košíka som hodila z každej niečo. Vynechala som však radu na farbené vlasy (QUINOA). Doma mi po pár dňoch pristál balík a ja som neváhala a vytiahla prvú kombináciu: šampón z rady ARGAN OIL, ktorá sľubuje intenzívnu výživu veľmi suchých a poškodených vlasov a kondicionér z línie COLLAGENO na posiľnenie a obnovu slabých a vyčerpaných vlasov.
Už podľa názvu je jasné, že šampón obsahuje certifikovaný arganový olej, ktorý je oddávna uznávaný pre svoje blahodárne účinky a zároveň je považovaný za navýživnejší olej. Sľubuje pevné, vyživené, hydratované vlasy plné lesku. Dodáva im lesk, hebkosť a jemnosť. A mne nezostáva len súhlasiť, no zároveň sa posťažovať, že mi s pravidelnosťou spravil 2 cm od hlavy nejaký vlasový uzol.
S kondicionérom obohateným o zložku kolagén vytvoril parádnu dvojku a už po prvom umytí som cítila ako moje vlasy posilnil a dodal im pružnosť. Kolagén má v tomto prípade za úlohu zlepšovať vzhľad a stav vlasov, intenzívne ich regenerovať, posiľnovať, obnoviť elasticitu, pevnosť a celkovú vitalitu vlasov. Je vhodný pre jemné a slabé vlasy bez objemu. No omladzujúci efekt bude mať aj na tenké vyčerpané vlasy bez života. Tiež by mal posilniť vlasové cibuľky a navrátiť vlasom prirodzený lesk. Treba však dodržať čas pôsobenia: 5 minút.
Táto kombinácia ma jednoducho nadchla, preto som myslela, že kondicionér bude skvelo fungovať aj so šampónom z rady MACADAMIA, ktorá má vyriešiť problém s hydratáciou a výživou suchých a poškodených vlasov, prekvapivo:) blahodárnym makadamiovým olejom. Zmena "oleja" spôsobila, že sa mi vlasy až tak oslňujúco neleskli a ako sa dalo predpokladať, na mojich jemných vlasoch ani veľmi nedržal objem. Šampón som minula za polovičnú dobu (asi preto, že menej penil:) ) a nesadla mi ani vôňa. Pritom prvá kombinácia vôní mi prišla príjemne luxusná. Pozitívne však je, že ho dokážu oceniť končeky, ktoré sa neštiepia.:)

 photo 003_zpszi0addbj.jpg

Elegantné čierno-zlaté balenia Karin Herzog ste už na blogoch isto niekde zahliadli. Jedná sa o švajčiarsku značku, ktorej zakladateľom je Dr. Paul Herzog. Tomu sa ako prvému podarilo úspešne stabilizovať aktívny kyslík. Mimochodom meno dostala podľa jeho manželky Karin, cenovo sa pohybuje na úrovni luxusnej kozmetiky a vraj ju používa aj Kate Middleton. 
Tento výživný očný krém obsahuje 0,5 % kyslíka a zvláčňujúce vitamíny A, E a D3. Ak by ste nevedeli D3 je prirodzene vyskytujúca sa forma vitamínu D, ktorý sa vo veľkej miere vytvára v koži počas toho ako sa slníte.
Unikátne zloženie bez parabénov a konzervantov, vraj rozjasňuje, spevňuje, vylepšuje tón pleti, hydratuje, detoxikuje a chráni pleť pred vonkajšími vplyvmi.
Pravidelným používaním dosiahnete zvýšenie produkcie kolagénu, čo vedie k zlepšeniu pružnosť a ochrany pleti. Tiež by mal mať pozitívny vplyv elimináciu očných opuchov, či tmavých kruhov. Benefity pri tomto nekončia. Ako dobrý očný krém by mal hydratovať očné okolie bez podráždenia, pomáhať regenerácií buniek a zjemňovať pleť. A v neposlednom rade hlavne zabraňovať vzniku vrások.
Použiť ho môžete aj v oblati pier. No vyhnúť by ste sa mali kontaktu s obočím, či vlasmi, pretože by ste si ich mohli časom zosvetliť.:)

O testovanie som sa podelila s mamou, ktorá z neho bola nadšená. Hneď mi vyrátala, čo sa jej ňom páčilo. Krém používala s pravidelnosťou posledný štvrťrok. Skonštatovala, že sa snaží robiť to, čo má. Zaujalo ju, že krém pri nanášaní akoby "pukoce", čo pravdepodobne spôsobuje uvoľnovanie kyslíka z peroxidu vodíka. Príjemne sa nanáša, hutnejšia textúra sa behom chvíľky vstrebe a vzápätí dôjde k prejasneniu očného okolia. Koža vyzerá na pohľad pevnejšia, vyhladenejšia nepôsobí ochabnuto Nežmolkuje a ani následne nanesenie líčidiel nie je žiaden problém. Vôňa jej vyhodovala. Navyše tým, že tuba stabilne stojí na hlave, dokážete krém spotrebovať až do úplneho dna.
Ja môžem len súhlasiť, aj keď to pukanie som si akosi nevšimla. Počas používania sa nevyskytlo žiadne podráždenie. Ja by som dokonca dodala, že očné okolie sa mi zdalo aj opticky lesklejšie/ žiarivejšie. No neviem posúdiť, nakoľko efektívne viem tento krém bojovať s vráskami. Predsa len, aj keď nejaké mimické mám, nie som na tom vzhľadom na môj vek až tak zle. Som vďačná za možnosť ho vyskúšať, no vzhľadom na cenu, môj vek, účel krému (očné okolie) by som sa pravdepodobne poobhliadla po niečom pre mňa cenovo dostupnejšom. Myslím si tiež, že zloženie krému ocení hlavne zrelšia pleť.
Mama si rada produkty naživo "omacá", preto by teoreticky investovala, ale musela by s ním prísť do kontaktu fyzicky v obchode, cez internet takpovediac "naslepo" by ho nekúpila a určite by karty zamiešali hlavne pozitívne odozvy.

Složenie:
Aqua, Petrolatum, Glyceryl stearate, Paraffinum liquidum, Cetyl alcohol, Stearyl alcohol, Polysorbate 80, Tocopheryl acetate, Hydrogen peroxide, Sesamum indicum seed oil, Cinnamomum camphora, Chamomilla recutita flower extract, Retinol, Parfum, Fructose, Salicylic acid, Beta-carotene

 photo 005_zpshd17ij9m.jpg

Zaujal Vás nejaký zo spomínaných produktov alebo ste ho vyskúšali? Budem rada, keď sa podelíte o svoj názor. Prípadne mi napíšete, či si kupujete kozmetiku cez internet alebo radšej uprednostníte kamennú predajňu. A aký názor máte na Karin Herzog. Oslovila Vás, či už recenziami alebo obalmi? 

p.s. Ďakujem zastúpenie značky Karin Herzog za poskytnutie produktu k recenzií.

5 komentárov:

  1. Ja radšej uprednostňujem kamennú predajňu, ale niektoré veci sa bohužiaľ u nás zohnať nedajú, tak človek nemá na výber :) Karin Herzog som zatiaľ neskúšala, ale mal by byť akurát na ceste ku mne čistaici gél, tak som veľmi zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som zvedavá na tvoju skúsenosť s touto kozmetikou!:)

      Odstrániť
    2. som zvedavá na tvoju skúsenosť s touto kozmetikou!:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)