utorok 27. októbra 2015

SWEET PASTEL PINK


Viete, kto mi vnukol inšpiráciu na tieto nechty? Talentovaná Arvonka presne týmto nail artom. Musíte uznať, že jej tie farby spolu dokonale ladia. Ja som sa rozhodla pre jednoliatu manikúru, so základom sladkej pastelovej ružovej od Essie s názvom French affair. Stredom každého nechta som spravila trblietavý prúžok s Pure diamond od Mavaly. Na jednej ruke som ho skúšala usmerniť nechtovou páskou. Na druhej som šla naostro od ruky. Tie od ruky sa mi nakoniec viac páčili práve tým, že sa mi pri nich podarilo naniesť menej trblietok a prúžok nebol taký prísne úzky, pôsobili vzdušnejšie. A aby to celé nebolo také obyč, na záver som použila matný nadlak s kúzelným názvom Matte Magic od China glaze.

Aký farebný základ by ste zvolili Vy? S fialovým tónom ako Arvonka, ružovým ako ja alebo...? Som zvedavá na vašu kreativitu!

 photo 5_zpskiu4cs1g.jpg
 photo 3_zpsgbyq86tv.jpg
 photo 1_zps7nqgus1h.jpg

14 komentárov:

  1. Růžová se mi líbí víc, navíc v matu to není tak přeslazené, ale dívčí, elegantní.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vidím náhľad tvojho príspevku s fotkou pekných nechtov, rozkliknem, začnem čítať a že inšpirované mnou? Veľkú radosť si mi urobila a musím uznať, že tvoja matná ružová verzia ma dostala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Veronika, ani nevieš ako si ma potešila, že sa ti páčia!:)

      Odstrániť
  3. Krásne. Občas sú jednoduché veci tie najkrajšie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)