štvrtok 12. novembra 2015

MAC FLUIDLINE BROW GELCREME


Keď som si pred rokom robila wishlist na rok 2015 mala som v ňom aj DipBrow Pomade od Anastasia Beverly Hills. Prečo teda vidíte MAC Fluidline Brow Gelcreme?
Zaúradovalo niekoľko faktorov. Váhanie pri výbere odtieňa, podmienka, že si ho kúpim až keď miniem vosk od Inglotu,  a aj to, že som sa dostala priamo do predajne MAC, v ktorej bol druhý adept.:) To, že som po ňom chmatla, keď som takmer vychádzala z predajne je vec druhá. Proste mi padol do oka a ja som vedela, že ho raz chcem tiež vyskúšať a do tejto predajne sa tak skoro nevrátim/nedostanem. Keby však viem, že o pár mesiacov bude cena DipBrowu na Beautybay raz taká, asi radšej siahnem najprv po ňom.

Čo bolo, bolo..:) A ja som rada, že som si domov priniesla MAC.:)
Ten má gélovo-krémovú konzistenciu ukrytú v sklenenom kelímku, na ktorom sa pri kúpe nachádza aj ochranná fólia.
Dostupný je v len 3 odtieňoch: Dirty blonde, Redhead a Deep dark brunette, ktorý mám aj ja. Kedže mám hnedé vlasy nad výberom odtieňa som veľmi "špekulovať" nemusela. Šla som na istotu a pri predaji mi bol ponúknutý štetec. Vraj, iným to nenanesiem. Nejaký taký typ od MAC-u som chcela už predtým, no mala som toho nahrabaného už toľko, že som musela odmienuť. (Mysel som oblbovala tým,  že mi zatiaľ stačí aj ten od Essence.:)) Preto som mala veľkú radosť, keď sa o pár mesiacov neskôr stal suvenírom a realitou môjho štetcového arzenálu.:)  Ešte predtým som musela vyriešiť dilemu, či 208, 263 alebo 266. Ak máte podobnú, možno Vám pomôže toto video. U mňa nakoniec vyhrala 208. Jedná sa o skosený štetec, ktorým vďaka mixu syntetických a prírodných štetín môžete naniesť tekuté, gélové, krémové, ale aj púdrové produkty. Obočkový gél, tieň aj linka sa ním nanášajú jednoducho skvelo, preto naň nedám dopustiť. Kedže má však dosť tenkú rukoväť bojím sa, aby sa mi v kozmetickej taštičke počas mojich presunov nezlomil.:/ Obdobný kúsok nájdete samozrejme aj v lacnejšej verzí.:)
Dnes som Vám však sľúbila recenziu Fluidline Brow Gelcremu.. Takže poďme na ňu. V prvom rade musím spomenúť jeho neuveriteľnú pigmentáciu. Stačí ho skutočne málo. Platí menej je viac. Dajú sa s ním spraviť presné línie. Vďaka krémovej konzistencií si preto na svoje prídu najmä tie, ktoré milujú precízne vykreslené obočie s ostrými hranami. Obočko drží bez pohnutia na svojom mieste od rána do večera. Rozmažete si ho vyslovene trením. Ako správna kozmetická blogerka som ho podrobila aj vyšším teplotám na dovolenke a bez problémov prešiel.
Páči sa mi, že si môžem podľa sily pritlačenia a množstva ovplyvniť výslednú intezitu. Najradšej ho nanášam "ľahkou rukou", pretože vtedy na mne obočko pôsobí prirodzene, pričom si vždy naznačím okraje a potom už len vyplním vnútro obočka zbytkom, ktorý ostal na štetci. Hlavne spočiatku sa mi ho "darilo" kresliť s príliš ostrými hranami, takže som sa v ňom veľmi necítila. Možno aj preto, že bolo zrazu až moc dokonalé. Alebo žeby príliš definované?.:))
"Mazane" som si myslela, že s ním budem môcť kresliť aj linku, (ktorú môžete vidieť na obrázku nižšie). Párkrát som to skúsila, no hnedá vo forme linky mi naživo prišla svetlejšia než akú som očakávala, takže som tento akt pomaly vypustila zo svojej rutiny. No nemôžem sa sťažovať, že by sa vytrácala alebo nedržala.:) Ak by ste teda nemali po ruke svoju obľúbenú linku, kľudne ho môžete použiť ako 2 v 1.:)
Neviem, či som mala šťastie, no narazila som len na také recenzie, kde si baby chválili, že linky ani po roku nevyschli. Ja ich mám otvorené zhruba od februára/marca a vždy si dám pozor, aby som ich dôkladne zatvorila. Napriek tomu, som si asi pred 2 mesiacmi všimla ako sa okraj gél-krému od skla jemne odďaluje. Neklamný znak vvysychania som Vám zachytila na poslednej snímke. Ešteže sa mi s nimi pracuje lepšie teraz ako na začiatku.:)

Cena: 18€ / 3g 

Zaujal Vás Fluidline brow gelcreme od MACu alebo DipBrow Pomade od Anastasie? Čo preferujete pri úprave obočia vy? Gély, ceruzky alebo tiene? 

 photo 11n_zpsrusdq7ml.jpg
 photo 10_zpsu1brw9kg.jpg

 photo 8n_zpsvpwlkdt1.jpg


 photo 900_zps3memai0v.jpg

 photo 1-side_zpskcrpjv64.jpg

 photo 900000_zpsfowunbof.jpg

10 komentárov:

  1. Ty linky vypadají skvěle, to vysychání bych se taky bála. Obočí vypadá naprosto přirozeně. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za krásny komentár a hlavne pochvalu!:))

      Odstrániť
  2. Mne sa najlepšie pracuje s tieňom, ale aj tento gél vyzerá výborne :)

    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa ho momentálne snažím dopĺňať so zbytkom tieňa z Elf obočkovej sady, aby som si ho trošku zvýraznila, kedže tieň nemá dostatočný odtieň:) Podľa mňa s tieňom obočko vyzerá vždy prirodzene, len ja mám niekedy problém s vykreslením tenšieho chvostíka.:) A vo vlhších podmienkach môže byť problém s rozmazávaním.

      Odstrániť
  3. Ja už dlho plánujem si kupiť Anastastiu, len stále čakám kedy ju začnu predavať slovenske a česke e-shopy, nechápem prečo tu ešte nie je :( :D Inak obočie je krásne, dosť ma lakaju tieto gely/kremy na obočie :-)
    Patty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Patty od teba si túto pochvalu nesmierne cením.:)

      Odstrániť
  4. Po týchto géloch som začala aj ja pokukovať, keď vidím, ako s nimi makeup artistky na YT dokážu vyčarovať úžasné obočie. Tiene na obočie používam už veľmi dlho a nie vždy sa obočie vydarí ako si predstavujem a tak som si povedala že vyskúšam túto variantu, na začiatok dám šancu Milani brow gélu, tak som zvedavá, aký bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa s tieňom veľmi nedaria tenšie chvostíky a hlavné to úplne zakončenie obočka:) Mňa pri tomto mrzí akurát to vysychanie. Som zvedavá ako budeš spokojná so značkou Milani:)

      Odstrániť
  5. Ja mam gel od Milani, farebne prevedenie hrozne a od ABH som mala dve...najskor tmavsiu, ktora mi nesadla, ale pre tmavovlasky uzas a po darovani dalej obrovska spokojnost a nakoniec som si objednala odtien Taupe a parada...oplati sa vyskusat, aj ked vsetko je velmi individualne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po tom som veľmi túžila, no nakoniec som mame kúpila Brow wiz ABH v odtieni Taupe mame a tak sa mi zapáčil, že som si ho kúpila aj ja v Dark brown odtieni. A teda ako je dosť pigmentovaný, takže si musím na to používanie zvyknúť a hlavne mať fakt ľahkú ruku, lebo má dosť silnú intenzitu, tak nech to moje obočko vyzerá trochu prirodzene.:)) Tento týždeň asi dorazim MAC, tak môžem s ABH trénovať naplno.;) A s tým skúšaním máš pravdu, len pri tej cene.....:/

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)