utorok 15. decembra 2015

VEĽKÁ VIANOČNÁ SÚŤAŽ


Ahojte! Dúfam, že tých vianočných rozdávačiek, s ktorými sa roztrhlo vrece, ešte nemáte po krk. Práve teraz som tu totiž ja s tou mojou.;) Snáď Vás navnadí obsah balíčka, v ktorom je bohatá nádielka od Biodermy (obsahuje napr. krémovú masku Nodé S, čistiacu penu Hydrabio Mousse, dermálnu vodu Hydrabio Brume, peelingové sérum Sébium sérum, Sébium Al korektor, Sensibio Tolerance +, krém na ruky Atoderm Mains, Sensibio AR BB krém, účinný Sébium Global, tyčinku na pery Atoderm a samozrejme 500 ml micelárku Sensibio H2O, to aby ste mohli vyskúšať z každého rožka troška). Okrem toho v ňom nájdete aj cestovné balenie Aussie zázrakov (šampón Miracle moist a 3 minutes miracle), 2 laky na nechty v nude (Essence 36 dare it nude) a šedom odtieni (Missha), kovové nádobky na kozmetické tampóny a tyčinky, penu do kúpeľa Sleep easy od Radoxu s vôňou harmančeka a jazmínu, cestovný štetec na líčenie, šatku, "peňaženku" a kabelku (z Elle).

A teraz rýchlo k podmienkam pre zapojenie, pretože súťaž bude trvať len do tohto piatku 18. 12.2015 do 10.00 hod.
Stačí pod tento post napísať komentár s mailovou adresou a dobrovoľne mi môžete napísať, čo by Vás potešilo pod stromčekom.

V deň ukončenia súťaže buďte v strehu. Výhercu by som chcela obratom kontaktovať, aby som mu balíček mohla odoslať ešte v ten istý deň a bola väčšia šanca, že príde načas (do Štedrého dňa)!:)

Veľa šťastia!;)

P.s. Ďakujem spoločnosti Bioderma za poskytnutie produktov Bioderma do súťaže.

38 komentárov:

  1. kajush.01@centrum.cz
    Letos mě pod stromečkem potěšila nějaká voňavá maličkost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Waw to je ale nádielka :)
    Poteším sa hocijakej maličkosti, najviac by ma však potešilo, keby máme všetci biele Vianoce :)
    petra.kklv@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě by potěšila voňavka,šála a svetr.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lu-cinda@azet.sk
    mna by potešila vonavka a pyzamooo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 17monika6@gmail.com
    mňa by veruže potešila táto výhra :) už roky som tá v rodine, s ktorou sa kupujú všetky darčeky, takže ma pod stromčekom nikdy nečaká nejaké prekvapenie :) ale nevadí, vianoce nie sú o materiálnych veciach ale o duchovných a trávení času s rodinou :)) a potešili by ma aj nejaké štetce od Zoevy :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No teda, to je opravda hromada super darecku :) Ja si jinak pod stromecek preju sasu stetcu Zoeva a termohrnicek Joco :)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wau wau wau to je uzasna nadielka
    mna potesi akakolvek malickost a hlavne ak je to star wars theme :) som velke dieta :D
    monikabullova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mě potěší cokoli, každá drobnost, hlavně to,že si na mě někdo vzpomněl. Ale co mě těší ještě víc, je dávat někomu dárek a udělat tak radost někomu dalšímu :-)

    anisek.nailblog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jej super rozdavacka 😊
    mail: iveta.antolikova@yahoo.com
    potesila by som sa urcite nejakej peknej vonavke 😍 dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Chtěla bych nabít znovu zdraví, protože jsem již 2 měsíce nemocná a pak z materiálu nový smartfone :) petabr2@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. lenocka.jancova@gmail.com
    no to je jedna krásna GA, že ozaj, že fakt...90% vecí z nej fakt potrebujem :) práve ju by som si rada našla pod stromčekom, pretože všetci vedia, že si na kozmetike potrpím a preto mi ju nikto nikdy nekúpi :(
    ale potešili by ma aj knižky zo série Hra o tróny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jaivjak@gmail.com

    Ja nemam nic konkretne, co by som si priala. Hlavne sa tesim ako bude mat syn radost z darcekov.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. veve.hub@gmail.com
    Pod stromcekom by ma potezilo nieco makke a teple :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jako každý rok mě nejvíc potěší knížky:)
    pavla.baaj@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skúšam sa zapojiť do tejto obsahovo bohatej predvianočnej nádielky :))).Čo som potrebovala a chcela, to som si počas roka, v rámci svojich finančných možností, aj kúpila.
    A potešil by ma šperk od Petra Tóth Jewellery.
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mně by potěšilo všechno!
    vymolovak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. To jsou ale nádherné výhry, tady bude mít někdo od Tebe moooc bohatého Ježíška :)
    Já bych pod stromečkem moc ráda našla legíny a podložku na cvičení, taky antistresové omalovánky (v lednu a únoru při zkouškovém se budou hodit :D), pak by se mi líbila také nějaká paletka očních stínů (největší radost by mi udělala od Sleeku Garden of Eden). Taky by mě potěšil nový zimní kabátek nebo i parfém :)
    VeruKru@seznam.cz

    Přeju Ti nádherné Vánoce, plné klidu a pohody, hlavně do nového roku plno zdravíčka a štěstíčka a spoustu skvělých čtenářů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. nikky33@centrum.sk
    Ja by som si prosila knihu a UD paletku Gwen :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. kbielikova7@gmail.com
    Mne staci kooopa snehu

    OdpovedaťOdstrániť
  20. :) tak to je opravdu štědrá výhra !!
    Mě by největší radost udělal sníh !! Jinak vánoční atmosféru do sebe nějak nemohu vpravit letos, ač se snažím :(

    babedev@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Mňa vždy potešia knihy, čím viac, tým lepšie :) Vďaka za skvelú giveaway!
    sonkad(at)gmail(dot)com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Mě potěší hlavně to, že budou dny volna a budeme celá rodina spolu :) Ale jinak se těším na všechny dárečky a hlavně na reakce těch které budu obdarovávat já :) A samozřejmě pokud se pod stromečekm ukáže lak budu mít velkou radost..:D
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Co bych si nejvíce přála? Když vzpomínám na několik let pozadu, kdy mamka všechno chystala a nestíhala a byla celá nervózní a prostivná (promiň mami, ale je to tak :D), tak co máme Vánoce odděleně, přeji si je trávit v klidu a pohodě. Proto si navařím dopředu polévku a salát, nachystám masa a na Štědrý den dopoledne se vydáváme na túru na sv. Hostýn, jde nás kupa, pak si sedneme na medovinu a polévku a skoro za tmy se vracíme domů, pak už jen nachystám stůl, dodělám jídlo a máme Štědrý večer, přála bych si mít takové klidné svátky každý rok :) jsem zvědavá na Vánoce až budeme mít malé caparty, jak budu klidná :D :D
    centrefolds@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. urcite by ma potesila nejaka bioderma, alebo nieco na schuchu pokozku :) dakujem a zelam pekne sviatky
    mail: b.kovacova29@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Mňa by potešila dovolenka v teple :D michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. wau super givka.
    potesi ma hocico aj malickosti nemam nic vysnivane.
    zuzana.velcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Mňa by zo srdca potešilo, keby sme mohli celá rodina pokope spolu stráviť Štedrý večer :-)

    anita91@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  28. taku velku suťaž som ešte nevidela krasna:)
    gfcRoumí
    aj.ro.na.trio@gmail.com
    Mňa by potešilo asi všetko ja sa rada nechám prekvapiť. Keď sa ma niekto opýta čo chcem pod stromček poviem že mňa poteší hocičo trebars aj ponožky tých nie je nikdy dosť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Třeba z tohoto balíčku by se mi pod stromečkem líbilo všechno :) Jinak bych tam chtěla ještě najít pandorku :))

    maladominika14@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. pááni !:) vraj veľká súťaž, však to je obrovská súťaž !! :)
    najviac by ma potešila nejaká pekná paletka kedže žiadnu ešte nevlastním a taktiež kozmetika od biodermy kedže mám problémy s pleťou ..
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. no mňa by potešilo čokoľvek, čo by bolo vyrobené/ kúpené z lásky :)) radosť mi spraví aj sprcháč, sviečka :)) ale keď už, tak nejaké kvalitné pekné hodinky :))
    monika.strbova17@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. linkinzuzka@gmail.com
    Potešila by ma nejaká vôňa, aktuálne mi učarovala Versace Eros, dámska verzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Barborqaaa1@azet.sk
    waaau to je úžasne,, a prajem ti veselé vianoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. krásna nádielka... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Pani to je darecku :)
    Ja bych si nejvic prala parfem :)

    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Boží,já bych strašně chtěla nějaké pořádné šminky :-)
    moravcova.vika@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Krása, od Biodermy jsem nějak pořád ještě nic neměla, tak by mě lákalo něco zkusit :)
    Já si pod stromeček přeju sadu Zoeva štětců, o kterých vím, že je dostanu a pak komodu na uskladnění kosmetiky, kterou jsme dneska vybírali s přítelem, takže jsem nadšená, že dostanu vše, co jsem si přála :D :)) A ještě se mi strašně líbí omalovánky s Harrym Potterem, protože ho miluju už asi od svých desíti let, ale prý jsem na to už ve 22-ti moc stará :( :D
    pavla.lehnertova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. s-wea@email.cz
    Pod stromečkem bych si hrozně přála novou skříň. Protože mám takovou starou pod dědovi, které ani nejdou dovřít dveře a co hůř, mám ji dohromady s bratrem. Takže bych si tu novou hrozně moc přála :D.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)