pondelok 18. januára 2016

ORIGINAL SPROUT TRAVEL SET


Už to bude nejaký piatok, čo mi od Beautyville prišiel nečakaný vianočný balíček. A viete, že také sú najlepšie.:) Kedže som práve nebola doma, horela som nedočkavosťou, čo v ňom nájdem. Okrem tohto cestovného setu Original spout, na mňa vykukla aj sladká pozornosť.:)
Najprv som si ho chcela pošetriť na letnú dovolenku, kedy treba každý gram v batožine dôkladne premyslieť. Potom som si však uvedomila, že si pri mori umývam vlasy denne a spláchnuť tubu skvelého kondicionéra do odtoku za týždeň som tiež nechcela. A tak som partiu netrhala a balíček nechala doma.
S klesajúcou teplotou je však najvyšší čas začať pokožku viac hýčkať, však!?

S touto značkou som už mala skúsenosť z predošlej spolupráce, prečítať ste si o nej mohli TU. V skratke sa jedná o prírodnú kozmetiku vhodnú pre všetkých členov rodiny vzhľadom na to, že produkty sú vegánske, etické, neobsahujú chemické a synteticky hormonálne látky. Neobsahujú ani med, či iné vône (levanduľa, tea tree), ktoré by mohli priťahovať hmyz, ani alergény ako orechy, mliečne, či sójové extrakty. Vzhľadom na čisté zloženie je teda táto kozmetika vhodná aj pre novorodencov.

Cestovné balenie obsahovalo 4 produkty s obsahom 90 ml: šampón, koncicionér, sprchový gél a krém. Produkty som zrecenzovala po dvojiciach. Súčasťou bol aj príjemný mäkký uteráčik (na tvár) z luxsnej 100% egyptskej bavlny a šikovný plastový obal na prenášanie so šnúrkou. (obe veci sú nafotené nižšie). V súčasnosti už eshop tento set nepredáva, no stále má v ponuke produkty v plnej veľkosti a na radosť cestovateľov pribudli aj menšie veľkosti produktov tejto značky ako napr. vlasový olej s objemom 15 ml, ktorý môžem odporúčať a uhladzujúce sérum pre ľahšie rozčesávanie v objeme 30 ml. Takže skvelá šanca na vyskúšanie.

Hydratačný prírodný šampón "NATURAL SHAMPOO" je vďaka hodnote pH 6.0-7.0 extra jemný, neobsahuje sulfáty, uchováva intenzitu farby, chráni pred slnečným svetlom a navracia vlasom žiarivý lesk. Organické zmäkčovadlá zjemňujú a uľahčujú oplachovanie vlasov, šetria čas a vodu. Zanechávajú pokožku hlavy a vlasy vyživenú a zdravú. 

 photo 103_zpssaqy6fir.jpg
 photo 121 Shampoo_zpskjfjsieg.jpg

Kondicionér s vysokým hydratačným účinkom ''DEEP CONDITIONER" je nadupaný proteínmi. Tvrdá vodá, slnko, vietor, či znečistené ovzdušie spôsobuje, že Vaše vlasy sú zamotané a rozlietané. Vďaka tomuto kondicionéru sa však opäť premenia na jemné a hodvábne kadere.

S koncionérom som už mala tú česť, preto ma jeho skvelé účinky neprekvapali. Vďaka nemu moje vlasy ožili! Pôsobili vzdušne, zdravo s nadýchaným objemom a dobre sa rozčesávali. Až som ich takmer nespoznávala. Boli poddajné a na dotyk hebké. Proste sen. 
Už dlhšiu dobu som sa po vypotrebovaní plného balenia pohrávala s myšlienkou, že keď vypotrebujem časť mojich zásob, opäť ho mojim vlasom doprajem a to rovno so šampónom. Nebola som si ním však celkom istá, takže menšia skúšobná veľkosť mi prišla ako na zavolanie. Vzhľadom na moje dlhé vlasy a to, že šampón veľmi nepení sa však bojím, že by som ho minula až prirýchlo. Šampón je tekutejší než by som očakávala a má perleťovú farbu. Podobne ako ďalšie produkty z tejto rady, ktorú som mala možnosť vyskúšať, vonia príjemne čistotou. Vlasy zanecháva lesklé. No bezprostredne po nanášaní a umyvaní sú vlasy drsné. No pôsobia silnejšie. Bez použitia kondicionéra by rozčesávanie asi veľké terno nebolo. Aspoň u mňa.

 photo 102n_zps3qjrm50c.jpg
 photo 124 conditioner_zpsu5zxmzkj.jpg

Multi-účelový sprchový gél "HAIR & BODY WASH" pre jemné a čisté vlasy a telo s jemnou hodnotou pH neobsahuje sulfáty. Je dokonca ideálny na svrbivé ekzémy a vysušené miesta, pretože vďaka hydratačným rastlinným a výživným zmäkčovadlám pomáha prirodzene odstrániť ich príznaky. Obnovuje vlhkosť bez mastných stôp. Obsahuje organickú bazalku, rozmarín a harmanček, ktoré zanechávajú vlasy a pokožku jemnú, pružnú a vyživenú. 

 photo 104_zps1wr0trzi.jpg
 photo 123 baby wash_zpsrfxciiac.jpg

Multi-účelový detský krém "SCRUMPTIOUS BABY CREAM" je pripravený špeciálne bez použitia dráždivých látok ako sú parabény, Titanium Dioxid, Petoleum, či sulfáty. Zato je plný prírodného zinku, nechtíka a rozmarínu, vďaka ktorému ukľudnuje aj najcitlivejšie typy pleti bez mastných stôp. Napomáha k oslobodeniu sa od svrbivých ekzémov, či suchej pokožky. Hodí sa ako pre deti, tak aj pre dospelých.

Aj keď si veľmi nepotrpím na sprcháče (hlavne, aby umývali) a z krémov už mám svoje overené klasiky, bolo príjemné umývať sa niečím, čo už samo o sebe vyvolávalo relaxačné pocity a voňalo "čistotou". Podobne ako predošlé 2 produkty aj tieto sa vyznačujú rovnakou vôňou. Akurát pri kréme som zaznamenala aj jemnú prímes pravdepodobne rozmarínu a zinku, ktorá mi až tak nesadla.
Sprchový gél som využila len na umývanie tela, takže ako pôsobí na vlasy posúdiť neviem. Pokožku umyl šetrne a penil len jemne. Pokiaľ si dobre pamätám, bol priehľadný.

Krém pôsobil už na dotyk výživne, rýchlo sa vsiakol a pokožka bola po ňom na dotyk príjemne hebká, hydratovaná a vyživená. Vôňa sa na koži udržala až do druhého dňa.

 photo 105_zpsx69dk3gs.jpg
 photo 122 baby cream_zpsq4t9ienf.jpg
 photo 100_zpsgri1po1p.jpg
 photo 101_zpsdd3d00eb.jpg
 photo 70_zpsvzux6aks.jpg

Mojím absolútnym favoritom z celej sady je kondicionér. Niet sa, čo diviť. Vlasy sa po ňom dobre rozčesávajú, hydratuje a dodáva lesk. Nezanedbateľným faktorom je aj príjemná vôňa. Naučila sa naň aj mama, takže už viem, čo jej dám k najbližšiemu sviatku. A možno ho dostane len tak bez nejakého vyššieho dôvodu. :) Ešte minulý rok som bola presvedčená o tom, že investujem aj do šampónu, no vzhľadom na to, že veľmi nepení, sa mi na vlasy dobre neaplikuje (trošku po nich drhne) od tohto kroku asi upustím. Je však fakt, že vlasy Vám doslova "naleští" oslnivým leskom.:)
Na prírodné sprcháče a krémy si zatiaľ nepotrpím. No oba boli k pokožke príjemné, nežné a šetrné. Viem, si predstaviť, že uľavia aj svrbivej pokožke. Tú moju nechali hebkú a hydratovanú. Akurát v kréme mi celkom nesadol podtón vône.
Odporcov silikónov nenachne ani zloženie. Letmý pohľadom na mňa skočil z kondicionéra (absolútne mi v ňom neprekáža a nie je na škodu) a v kréme.

Počuli ste už o tejto značke? Páčila by sa Vám takáto cestovná sada? Ktorý produkt Vás oslovil najviac?

Kedže sa jedná o prvý post v tomto roku, chcela by som Vám popriať šťastný Nový rok a v ňom tradične veľa zdravia, šťastia a lásky.... Dúfam, že ste do neho vstúpili s elánom, plánmi, snami...:))) a že sa tu počas neho budeme pravidelne stretávať!;)
Majte sa krásne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)