nedeľa 14. februára 2016

HAPPY V-DAY!


Pozerám, že dnes sa to na na blogoch len tak hemží valentínskymi manikúrami. Ja som túto moju do poslednej chvíle neplánovala. Potom som na podobnú narazila a už bola len kúsok od zrealizovania. Kým som však prišla na techniku, stálo ma to 4 odlakovania.:) 
Táto manikúra má totiž jasné pravidlá. Všetko musíte robiť rýchlo a hlavne Vám nemôže zaschnúť podkladová farba. Preto som si vopred na papier kvapla odtiene, ktoré mali predstavovať srdiečko. Naniesla som základnú farbu a rýchlo si na ňu s bodkovačom naniesla biele bodky. Do ich vnútra som na jemné vytieňovanie umiestnila menšiu kvapku svetlejšieho laku a potom už len špendlíkom potiahla "čiaru" cez stredy bodiek, od najvrchnejšej po najspodnejšiu. A voilá, srdiečka boli na svete.

Na základ som použila lak PUPA č.220, na srdiečka biely ORLY White tips a ESSIE French affair.

Ako sa Vám páčia takto robené srdiečka?:) Oslavujete Valentína alebo tento sviatok ignorujete?

Prajem Vám úžasný začiatok týždňa!

 photo 50000_zpsbivihgiw.jpg
 photo 9003333_zpsyduhgp7v.jpg
 photo 9004444_zpsy7emgk0w.jpg
 photo 9000000_zpsfh2aernh.jpg
 photo 900000111_zpsupcwk7a2.jpg
 photo 99999777_zpsh3szcgi3.jpg

12 komentárov:

  1. Veľmi pekne ti to vyšlo :) Ja som sa raz znažila o podobný nail art, no nevydalo :D No podobný vzor som raz vyrobila do cheesecakeu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, vieš, že u teba sa mi to nechce ani veriť;) Na tom cheesecakeu to muselo vyzerať skvelo, mne sa tento "vzor" na koláčoch dosť páči:)) a páči sa mi, čo sa dá s touto technikou vytvoriť aj na poleve:)

      Odstrániť
  2. it's lovely! so simple yet so spctacular <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kam na ty krásné nápady chodíš?!? :))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)