piatok 12. februára 2016

MAKEUP ROUTINE (DECEMBER)


Ak by som porovnala moje líčenie teraz a spred niekoľkých rokov videla by som rozdiel v množstve použitých produktov aj v intenzite ich nanesenia. Aktuálne už volím skôr prirodzenejší look, v ktorom maximálne použijem výraznejší rúž. A musím povedať, že sa takto cítim veľmi dobre.
Ako som tak upravovala tieto fotky zistila som, že pár produktov už nie je aktuálnych. Podarilo sa mi ich totiž šťastne spotrebovať. Prvým je ELF set na obočko, ktorý by som si ďalší raz už nekúpila a druhým korektor Maxfactor Panstick, ktorý je primárne make-up. Na celej tvári si ho však predstaviť neviem, myslím, že by pôsobil ako maska, no ako korektor je skvelý.

Začínam tým, že pod oči a na čelo nanesiem krémový korektor Collistar Filler concealer. Rozotriem ho štetcom na korektor a zvyšky, ktoré zostanú na štetci, nanesiem na bradu a hranu nosa. Potom tieto časti zapracujem so "stippling brushom".

Ako základ stále používam minuloročnú letnú novinku od Biodermy Photoderm MAX+ s SPF 50. Len vďaka nej a jej vysokému SPF sa mi podarilo uniknúť pred pigmentovými škvrnami, kedže som tak trošku neodhadla čas používania ovocných kyselín a letnej dovolenky. 
Dostupný je v 3 prevedeniach, bezfarebnej a 2 tónovaných. Ja mám tú svetlejšiu a sedí mi dokonale ešte aj teraz. Musím však podotknúť, že používam samoopaľovací krém na tvár. Bez neho si pripadám veľmi svetlá a takpovediac sa necítim vo svojej koži. Krém je ľahký, má nemastnú textúru a neupcháva póry ani v horúčavách. Pred ním som používala tónovač od Dioru, preto ma prekvapilo, že Bioderma má ešte lepšiu kryciu schopnosť (strednú), no zároveň prirodzenejší vzhľad. Tomu možno dopomohlo aj to, že som ho nanášala "stippling brushom". 
Po nanesení som ho zvyčajne zafixovala púdrom, no bolo to najmä kvôli tomu, že som v tom čase používala Panstick od Maxfactoru. Tento týždeň som však začala používať iný produkt a pri tom nemám absolútne potrebu použiť púder, kedže pleť prirodzene matná. Podvečer ho však už zvyčajne prepúdrujem.

Na to používam GOSH Pressed powder s matným efektom v odtieni "01 Golden honey". Pleť zmatní, no ja viac preferujem, keď si pleť zanechá určitý jas a to sa mi pri tomto púdri nedarí. Taktiež by sa mi páčilo, keby je jemnejšie namletý.


Asi prichádza prelomový okamžik, no začínam si trošku užívať úpravu obočia!!! Stále naň používam MAC Fluidline brow gelcreme v odtieni "Deep brow brunette", z ktorého sa medzičasom stala sušienka. Takže som už len krok od môjho vysnívaného produktu na obočko. Musím však povedať, že teraz mi polovyschnutá textúra MAC-u vyhovuje o dosť viac. Dokonca si myslím, že pôsobí prirodzenjšie. Čo na tom, že si vždy musím aspoň trochu namočiť štetec, inak by som z kelímku nič nevydolovala. Fluidline som dokonca  začala používať na chvostík očnej linky.

Podklad pod očné tiene som zatiaľ tiež nevymenila. Vyhovuje mi TOO FACED Shadow insurance. Očné tiene na ňom držia pekne celý deň.
Od rovnakej značky som vytiahla aj paletku, ktorú som si kedysi doniesla z Paríža. Na pohyblivé viečko som nanášala druhý odtieň zprava (spodný rad). Do záhybu prvý zľava (prvý rad).

Linku si kreslím ceruzkou YSL v tmavohnedom odtieni zo spodnej strany rias tak, aby som vyplnila miesta medzi riasami. Príjemne sa nanáša, dobre kĺže a nerozmazáva sa.

Riasenka je stará známa CLARINS Wonder perfect, o ktorej ste tu už párkrát čítali. Možno na fotke nie je jej efekt veľmi výrazný, no bola už na konci životnosti, tak jej to odpustite.

Opäť som prešla na bezlícenkový režim. Aktuálne používam len bronzer od ELFu v odtieni "warm". Kedysi mi velmi odtieňovo nesedel, no asi som sa s ním naučila lepšie pracovať. Radšej miešam medzi sebou len 2 odtiene, prípadne použije len jeden, pretože mix všetkých dokopy na mňa pôsobí neprirodzene, ťažko a oranžovo. V podstate sa týmto spôsobom dá korigovať aj intenzita lesku, pretože obsahuje drobné trblietky. Veľmi dobre sa mi nanáša skoseným štetcom od SIGMY F40. 
Druhýkrát by som však po tomto bronzeri nesiahla, pretože sa rýchlo míňa. Myslím, že po mesiaci intenzívneho používania na mňa vykuklo dno (vidíte na obrázku). Odtedy ubehli asi 2 mesiace a povedala by som, že polovica brozeru je preč. Našťastie mi už nespôsobuje upchávanie pórov ako kedysi jeho "zlatý" brat. Možno v tom budú mať prsty "kyseliny", vďaka ktorým mám pleť ako nikdy predtým.:)

Lícne kosti podľa nálady "naleštím" rozjasňovačom MAC Mineralize Skinfinish v odtieni "Soft&gentle". Ešte tu o ňom isto budete počuť, pretože som z neho stále rovnako nadšená ako na začiatku. Očaril ma svojou prirodzenosťou.:)

V tieni
 photo 9898966_zpsolyul1m6.jpg
Na slniečku
 photo 9000012_zps7fqtjfwu.jpg

Kedže sa ma minulý rok opálenie výnimočne držalo, mohla som si dovoliť výraznejší rúž bez toho, aby som si pripadala ako z vykričanej štvrti. Dokonca som sa v ňom cítila veľmi dobre a nemusela som ňan ani veľmi naberať odvahu. Asi u mňa nastal nejaký kozmetický prerod.:))
Denne som smelo siahala po výraznej sýtej ružovej "Candy pink" od PUPY. Rúže I'm však nebudú moja srdcovka. Vysušujú mi pery, preto musím vždy pred ich použitím naniesť balzám.
S týmito rúžmi mám však smolu. Vždy, keď s nejakým plánujem príspevok, nejaká vyššia sila zasiahne a mne padne na zem. Takže toto je posledná fotka, kde bol bez jaziev. Ešteže vzápätí trafil radiátor aj koberec....:/ Mám ešte 2 nepoškodené odtiene, tak som zvedavá, čo sa udeje s nimi...

 photo 9000034n_zpsezownk0q.jpg
 photo 0999_zpsqsgvbxhi.jpg

Koľko makeupových kúskov používate denne vy? Vyskúšali ste už Pupa I'm rúže? Aj Vám vysušujú pery alebo patríte medzi tie, ktoré s nimi nemajú najmenší problém?:)

Dúfam, že sa Vám príspevok páčil! Teším sa na vaše komentáre!:)

6 komentárov:

  1. Jé tobě to tak sluší! Hlavně ta hnědá linka! :-) Teda já v poslední době používám kousků co nejméně, ale i tak se to nasčítá. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty si zlatíčko:)!! veď práve, človek si myslí, že toho nie je ani veľa a ...veď aj aj som teraz narátala 13 kúskov, takto na obrázku mi to nepripadá až tak veľa, ale to číslo nie je najmenšie:DD

      Odstrániť
  2. Podklad pod tiene Too Faced dobre poznam a som s nim spokojena. A kolko pouzivam make-up kuskov denne, nad tym som sa nikdy nezamyslala. Aby som sa nakoniec nezlakla, ze uz je toho az, az :-) Bude to okolo 12 - 13 kuskov :-)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa ich napadlo spočítať pri tomto článku a mám 13, takže aspoň v tom nie som sama:))

      Odstrániť
  3. Jsi hrozně krásná ♥ Když chodím do školy nebo na praxi, tak ráno na makeup nemám vůbec čas, takže poslední dobou používám jen korektor, pudr a řasenku a když stíhám, tak dám i makeup nebo dokonce linky, ale to je ve všední dny asi tak vše :)

    Lovely imperfections | Weleda giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, si zlatá!;) to úplne chápem, vtedy je človek rád, že sa vôbec vyhrabal z postele;). Navyše načo toho používať veľa, keď si sama o sebe krásna;)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)