piatok 22. apríla 2016

SPRING NEON GRADIENT NAILS


S jarou prišla aj moja neutíchajúca chuť po neónkach. Ak sem chodíte už dlhšie, viete, že néonky môžem. Hocikedy.:)) Minule sa mi dokonca na moment zazdalo, že je jedna neónka málo neónková. Tak som sa na moment zarazila, či je niečo také vôbec možné.;)
Na základ som použila biely China glaze White on white. Konečne dostal šancu žltý neón Orly Key lime twist. Ten som gradientom prepojila s broskyňovým neónom China glaze Sun of a peach a prechod spojila s tmavším oranžovým odtieňom od Orly Push the limit. Aktuálne ho samostatne vláčim tuším už druhý týždeň. Mám takého tušáka, že sa tento rok ponesie v oranžových tónoch. Veď aj medzi rúže mi táto farba pomaly preniká. 
K oranžovej som pridala žuvačkovú China glaze Bottoms up (u mňa tiež veľmi obľúbený odtieň;) ) a nakoniec som celé tóvanie zakončila krásnym Orly Risky behavior.  Opäť odtieň, ktorý Vám môžem vrelo odporúčať!:)

Ako sa Vám páči môj výtvor?;)

 photo 2_zpszgsqnbim.jpg

 photo IMG_4122_zpskidwgafo.jpg

 photo 3_zps5pqy6x04.jpg

2 komentáre:

Thank you for leaving comment:)