štvrtok 9. júna 2016

got2be MIND BLOWING


Ahojte! Dávno som Vám o sebe nedala vedieť, čo?!:) Kedže som však nemala dobré podmienky na fotky, ktorými som chcela doplniť články, nedalo sa robiť nič iné, len trpezlivo čakať. Ako sa hovorí, kto si počká, ten sa dočká. Takže je to tu! 

Nedávno som Vám písala kompletnejší post o vlasovej kozmetike, do ktorej som zabudla zahrnúť radu MIND BLOWING od got2 be. S produktymi got2 be som už mala tú česť. Kedysi dávno som si zaobstarala zázračný púder na objem, ktorý mám dodnes, lebo som ho akosi nedokázala spotrebovať. Možno to bude tým, že mi vlasy "polepil" a zmatnil. Nechcený efekt po umytých vlasoch. Ďalším bol suchý šampón, ktorý sa mi v máji podarilo úspešne spotrebovať. Ak si odmyslím intenzívnu malinovú vôňu, ktorá mi v tomto prípade nesedela, svoju funkciu plnil tak na 50%. Niekedy som s ním bola spokojná, inokedy som naň nadávala. Vedľajším a chceným účinkom pri suchých šampónoch býva, že vlasom dodajú objem. Tento to robieval podľa nálady, ale skôr som mala pocit, že sa mu veľmi nechcelo. Okrem toho na vlasoch vytvoril "povlak" a tým im zobral "život". A zvyčajne býval len fakt poldenným, či denným riešením. Lebo napriek snahe, sa vlasy vrátili do pôvodného stavu, pred jeho použitím. Á la look "mastné-treba nás umyť".

Práve pre tieto skúsenosti som bola zvedavá na týchto dvoch fešákov. Penu na objem a lak na vlasy. Priznám sa, že veľmi nie som typ, ktorý by si vlasy lakoval, preto som tento produkt otestovala v súčinnosti s penou na mame. Hneď na druhý deň bolo dosť škaredé umrholené počasie, takže ideálne na test. A....Lak neobstál. Vlasy sa pozhlukovali do cícerčekov a človek sa cítil, ba čo viac aj vyzeral ako zmuknuté kurča. A to napriek tomu, že vonku strávil minimum času (ukrytý bezpečne pod dáždnikom).
Je to už nejaký čas, čo som použila stylingové produkty z drogérie. Možno aj preto som od peny na objem nemala vysoké očakávanie. O to väčšie bolo moje prekvapenie. 
Hutná pena sa do vlasov dobre aplikovala. Jej sladká vôňa ma neiritovala, dokonca sa mi páčila a to aj napriek tomu, že takéto vône veľmi nemusím. Bolo celkom fajn, že sa vo vlasoch udržala aj pol dňa.
Moment rozhodnutia nastal pri fénovaní, pretože pena mi nepolepila vlasy. Neviem prečo, ale mala som pocit, že sa niečo také stane. Asi to bolo spôsobené nie celkom dobrými skúsenosťami s vlasovým stylingom z drogérie. Dostavil sa aj sľubovaný objem, no pokiaľ som si vlasy umývala ráno, počas dňa sa zvyčajne výrazne vytratil. Ak som chcela teda dodržať odstup umývania 3-4 dni, musela som si posledný deň pomôcť suchým šampónom. Nemilé bolo pre mňa aj zistenie, že mi vlasy poriadne zaťažuje a robí ich poriadne hladkými, takže snaha o akýkoľvek účes bola vopred odsúdená na zánik. Každý druhý raz som preto musela použiť iný produkt. Jedine pri značke Original sprout, o ktorej som Vám písala TU, som mohla produkt používať pri každom umytí bez výkyvov objemu. Kedže som si ho pribalila aj na minuloročnú letno-jesennú dovolenku bolo pre mňa nemilé zistenie, že s hotelovým fénom a celkovými lokálnymi a časovými podmienkami, z tohto produtu jednoducho objem nevytrieskam. 
Jedno sa mu musí nechať, vlasy po ňom nemala tak krepaté.:) A objav storočia. S ním sa mi nikdy nestalo, že by som mala problém, ak som aj neodhadla množstvo. Vlasy nepolepil a vždy mal štadartné vlastnosti, či už pri väčšom, či menšom množstve.

 photo 009999_zpswjbxp2b4.jpg
 photo 00999_zpsaghi13qv.jpg

Vyfénované vlasy bez úprav a žehlenia
 photo IMG_0558-side_zpszezcgqtx.jpg

Bolo pre mńa fajn zistiť, že už aj v drogérií nájdem produkt, ktorý mi vlasy nepolepí od korienkov. Na druhú stranu som sa nemohla 100% spoľahnúť, že s ním vyčarím objem, ktorý by dokonca vydržal. Vzhľadom na to, že mal tendenciu vlasy uhládzať, by som povedala, že je vhodnejší pre nepoddajnejšiu "šticu". Vlasy s ním nepôsobili sucho.
Lak na vlasy som vyskúšala párkrát na mame, no nikdy ma jeho výsledky nedokázali nadchnúť. Pristúpila som teda na test priamo na sebe, skúsila som si navlniť vlasy s tým, že vlnky zafixujem práve s ním. Najprv to vyzeralo nádejne, no potom sa niečo zlomilo a behom pár hodín, sa vlnky vyrovnávali. Ani tento produkt ma teda nedostal.
Rozhodne však netvrdím, že ide o zlé duo. Len skrátka mojim vlasom nesadlo. Aj keď tá pena bola celkom fajn, hlavne ak som chcela hladké vlasy..)

Používate výrobky got2be? Ktoré sú vaše obľúbené?:)
 photo 112_zpsdurspcgo.jpg
 photo 111_zpsots8t2zp.jpg
p.s. Ďakujem zastúpeniu značky Schwarzkopf/got2be za poskytnutie produktov k recenzií.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)