štvrtok 30. júna 2016

UPDATE SKIN ROUTINE (Week 26)


Keď by som bola poslušnejšia tento článok by uzrel svetlo sveta už pred mesiacom.:) Už to je nejaká doba, kedy som Vám zvestovala, čo práve používam na tvár. Aktuálizácia sa teda priam pýta.:) Spomeniem však len tie produkty, o ktorých som Vám za poslednú dobu nepísala. Pretože písať po stýkrát, že na odličovanie očí používam micelárku od Biodermy by už bolo značne nudné.:) No a na očné okolie používam stále Dulciu, ktoré vďala poslednému článku máte ešte isto v živej pamäti.;) Povedala by som, že ako taký sa skôr sanží predchádzať vráskam, než že by existujúce dokonale vyhladil. Dokáže však vyživiť a prejasniť.

Novinku od Biodermy Perfecteur som Vám recenzovala nedávno, veľmi Vám k nej písať nebudem. Asi len toľko, že aktuálne som ju vysadila, akosi ma nerobila šťastou, čím prišiel logicky ďalší krok, používam miesto tohto krému niečo iné, čo robí moju pleť vyslovne šťastou a dodáva jej výživu. Ako báza je fajn, ale treba si dať pozor na podklad, aby nežmolkovala. Je mi však ľúto, že Perfecteur mal SPF-ko, ktoré žiaden z mojich aktuálne aktuálne používanych krémov nemá, takže som musela rýchlo hľada SPFkovú náhradu.:/

Kedže som od prírody bledá a pokiaľ sa nedostanem k moru, takmer vôbec ma "nechytá", pomáham si v tvári a na krku "samoopaľoacím gélom St. Moriz. Značka, ktorá ma sprevádza vlastne každým letom, lebo leto bez jej samoopaľovacej peny by sa ani nerátalo. Tento rok som jej síce neverná, no vyvažujem to aspoň týmto kúskom. Má gélovú konzistenciu a kedže pomerne rýchlo schne, s aplikáciou sa netreba "paprať"(inak budete fľakaté). Treba však odhadnúť množstvo, pretože keď si ho dám menej mám pocit, že ho ani nevidím a keď viac, mám oranžový podtón. Neucháva póry a má byť vodeodolný. Zatiaľ som sa však nedostala do takej situácie, že by som ho otestovala na kúpalisku, no veľmi by som mu neverila... Ja ho míňam už len preto, že ho mám doma, inak mi väčšiu radosť robila obdoba od Vita liberaty. Tá funguje aj ako starostlivosť, takže v kľude nahradí aj denný krém.

 photo 767_zpsokvxrgm4.jpg
 photo 793_zpswg60u4ax.jpg

Večer si pleť odlíčim hĺkovo čistiacim krémom Deep cleansing foam od bareMinerals, ktorý s vodou vytvorí bohatú penu. Stačí ho trošku (asi za hrášok), no ja väčšinou toto množstvo preženiem, jednak sa mi zdá, že mi odličovanie ide rýchlejšie, jednak by som ho už konečne rada dominula.:) 
Obsahuje 100% čistý RareMinerals ActiveSoil complex s nevysušujúcou formulou, ktorý čistí póry do hĺbky a okamžite osviežuje pleť.
Spočiatku mi síce nesadol, no časom s Clarisonicom vytvoril dokonalú dvojku. Aktuálne som ho však začala používať bez neho. Hlavne v zime a na jar som mala pocit, že skutočne zmatnil pleť a po vyčistení mi ruka po pleti "drhla" ako ked máte proti sebe dve protišmykové podložky.:)) V žiadnom prípade ju však nevysušil, naopak pôsobila celkom sviežo.
Samotný krém je poriadne hutný a má takú povedzme, že liečivo-lekárenskú vôňu.:) V rámci zlepšovacích návrhov by som brala, keby je viečko odklápacie a nie šróbovacie.

 photo 09000_zpsx1hy2anb.jpg
 photo 09998_zps7ov8nwzz.jpg

V rámci dočisťovacieho rituálu som začala používať čistiace mlieko od Biodermy, ktorým odstránim zbytkové nečistoty. Siahla som po ňom najmä preto, že som mala dojem, že mojej pleti nesedí len dočisťovanie tonerom, či micelárkou. Pôsobila akosi bez života a nezavlažene. Vidím, že tento krok bol správny, preto, keď dominiem toto balenie isto ho nahradím niečím obdobným, no predpokladám, že pre zmenu z inej značky.
Aké čistiace mlieka by ste mi odporučili?

 photo 558_zpsqkgegmla.jpg

Micelárnu vodu Nivea 3 v 1 som cielene nekupovala, dostali sme ju ako darček k nákupu. A skôr ako micelárku by som ju označila ako pleťovú vodu. Mala by čistiť, odstraňovať make-up, hydratovať a redukovať začervenanie, napätú pleť a vysúšanie.
Neviem ako vy, ale ja mám pocit, že akonáhle začala éra micelárok, mnohé firmy len premenovali svoje tonery a pleťové vody na micelárky. Rovnaký pocit mám aj pri BB-čkach, mnohé nielen "high end" značky proste premenovali svoje tónovacie krémy na BB. no na to, že európske BB nie je ázijske sme už prišli.:)
Ale to už odbočujem. S Niveou som si skúšala odlíčiť oči. Tento úkon nezvládla, s riasenkou trochu pohla, ale trvalo jej to dosť dlho a bolo to značne nedostatočné "look á la panda". Navyše tento krok veľmi nemusím, mám najradšej expresnú rýchlosť.:) Na dočisťovanie pleti bola fajn, no po čase som v okolí očí cítila štipkanie, čo ma od nej dosť odradilo. Takže som ju vypotrebovala, ale dojem na mňa nespravila. Musím však uznať, že skutočne nevysušovala.
Vyskúšal ju niekto? Spokojnosť?

Odkedy som vyskúšala "kyselinky" dosť sa mi zlepšila pleť. Takže keď v Marionnaud skončil predaj môjho obľúbeného Dr. Kitzingera musela som urýchlene hľadať náhradu. Našťastie som narazila na Paula's choice. Od nej som si vybrala 3 produkty a dnes Vám poviem niečo k prvému kúsku: Skin Perfecting 2% BHA Gel. Jedná sa o gél s 2% kyselinou salicylovou. Tá sa nachádza zvyčajne v produktoch určených na boj proti akné avšak v nižšej koncentrácií. 
V 2% koncetrácií dokáže odstrániť vrchné odumreté šupinky kože, čím nedochádza k upchávaniu pórov v kombinácií s nečistotami, čistí ich a zmenšuje rozšírené póry. Okrem toho pomáha rekukovať začervenanie a podporuje tvorbu kolagénu v pokožke. Rozžiaruje pleť a dodáva jej lepší tón.
S používaním treba začať opatrne napr. každý 2-3.deň a časom frekvenciu zvýšiť. Treba si to odsledovať aj vzhľadom na citlivosť pokožky. Po zlepšení môžete frekvenciu opäť znížiť. 
Abolútnou nutnosťou pri používaní kyselín je používanie SPF!
Dávkovanie je pomocou pumpičky. Mne stačí jedna. Gél je priehľadný a skôr tekutejší.
Mne Paula pomohla hlavne s akné, proti tomu, čo bývalo kedysi, už len ľutujem, že som ju doma nemala skôr. Pleť mám po jej používanie jemnejšiu a žiarivejšiu. A aj to akné, čo vznikne sa so sebou lepšie vysporiada.
Pre tie, ktoré trápi akné, môžem len a len odporúčať.

 photo 559_zpsplspjk4q.jpg

Morning Glory od One Love Cosmetics bola láska na prvé ovoňanie a tak som dosť dlho rozmýšľala, či isť do menšieho (15ml) alebo väčšieho (30ml) balenia. Bála som sa totiž, že menšie sa mi rýchlo minie.:) Nakoniec som sa uskromnila s menším a som rada, pretože aj keď vždy pokukávam po rôznych olejčekoch, najspokojnejšia som s krémom.:DD
Toto ľahké sérum by malo prebúdzať prirodzený vzhľad pleti. Vás zase nabudí vôňa, v ktorej výrazne dominuje mäta. Tá spolu s medovkou lekárkou poskytuje pleti obnovu sily v boji proti zápalom, rozjasňuje, oživuje pleť a pomáha predchádzať proti opuchom tváre. Malinové listy sú zdrojom vitamínu B3. Povzbudzujú, spevňujú a tónujú pokožku. Prírodný zdroj Omega 3 mastných kyselín zlepšuje stav drobných vrások a chráni pleť pred vonkajším vplyvom. 
Pred olejmi mám rešpekt, vždy mám obavy, že mi upchajú póry, preto som sa poistila a tento používala s vyššie spomenutým gélom s kyselinou salicylovou. No ani bez nej som nemala problém.
Spočiatku som OLO používala ráno, no veľmi mi nesedela kombinácia mastnejšieho podkladu a čakať, kým sa abolútne vstrebe.... Takže som používala večer pred spaním a ráno som sa budila s krásne žiarivou, hebkou, šťavnatou pleťou bez náznaku podráždenia. Častokrát sa mi zdalo, že je akoby napumpovanejšia. Pred pár dňami som po ňom však opätovne siahla ráno a poviem Vám, nebolo to tak zlé.:))
Proste nadupaná fľašťička. 
Olej sa nanáša sympaticky hygienicky kvapkadlom, ktoré je rovné. Treba s ním pracovať rýchlo, lebo olej často odkvapne aj bez toho, že by ste stlačili kvapkadlo. Na celú tvár mi stačia 3 kvapky. 


Vyššie spomínaný olejček som pravidelne striedala s Retinolom 3TR od Medik8. Je mastnejší a za jeho kúpu môžem poďakovať Tish Jettovej, ktorá napísala knižku Navždy šik. Tú som minulý rok na dovolenke zhltla hneď na jeden šup a po príchode domov som začala sondovať, kde všeliek Retinol (ako ho nazvala Lenka Šóošová v poslednej Madam Eve, btw. tiež spomínala Retinol od Medik8) kúpim. Kedže som mala cestu do Blavy rozhodla som sa vyzvidhnúť si ho osobne vo Voderadoch z eshopu Awashop.sk. Vtedy ma 15 ml vyšlo na 28,99€, aktuálne je za 28,57€.
Retinol 3TR je ľahké, rýchlo absorpčné sérum s vitamínom A, ktoré regeneruje pokožku cez noc. Obsahuje 0,3 %retinol a vitamín E, ktorý séru dodáva stabilitu, čím sú vitamíny plne funkčné po celú dobu používania.
Tento prípravok používam večer, v komninácií s BHA gélom a vzhľadom na to, že som dominula posledné kvapky, poobzerám sa po obdobnej náhrade. Kedže sa však ani tento prípravok neznáša so slnečnými lúčmi je dobré si dať kúru z jari alebo jesene. Samozrejmosťou je tiež použitie krému s SPF! 
Taktiež je potrebné pomaly naň pokožku navykať, preto sa odporúča prvé 2 týždne používať ho každý 3.deň, potom 3-4.týždeň nanášať každý druhý deň a po mesiaci používania je možné ho aplikovať každý deň.
Ešte som Vám však nespomenula laicky, prečo sa do retinolu oplatí investovať. Dokáže si hravo poradiť s jemnými mimickými vráskami a zároveň je takou prevenciou proti ďalším. Taký "žehlič". S tými hlbšími už veľa nezmôže. No pleť má po ňom lepší tón, je jemná, povedala by som aj napnutejšia. Žiari. Zvyšuje tiež hladinu kyseliny hyalurónovej, redukuje ochabnutú kožu, viditeľne regeneruje epidermálne vrstvy kože, omladzuje, podporuje anti-pigmentáciu, pomáha stimulovať tvorbu kolagénu a elastínu, reguluje činnosť mazových žliaz, sťahuje póry a pôsobí proti akné. Znižuje podráždenosť pokožky.
Sérum je vhodné aj pri podpore chemických peelingov, laserov, či dermabrázie, rolovaniu derma valčekom. 
Tento zázrak modernej doby od Mediku sa nanáša kvapkadlom a čo oceňujem najviac, že je na konci zahnuté. Takže, keď ho máte otočený smerom nahor, máte plne pod kontrolou jeho obsah. Ja zvyčajne nanášam 3-4 kvapky. Balenie by malo vydržať 50 aplikácií. Ja som ho doma mala snáď aj pol roka.:))
Tento elixír mladosti navyše v roku 2012 získal vo Veľkej Británií ocenenie Silver Aesthetic Award.

Btw. vďaka tej knižke mám doma ďalší produkt, ktorý si zatiaľ vedie celkom obstojne. Z  edicií o francúzskom životnom štýle ma zatiaľ zaujala najviac. Oslovila ma kapitola "beauty", kde som sa dozvedela zase nové rady a tipy.:) No neviem, kto tú knižku pred spustením do tlače kontroloval, našla som v nej nedokončenú vetu:) a vcelku dosť chýb.

 photo 556_zpssctyxny3.jpg
 photo 557_zps59ktdrjh.jpg

Aby sme si to teda zhrnuli medzi moje topky patrí 2% BHA gel od Paula Choice a retinol (napriek mastnejšj konzistencií). Obidva sa neznášajú so slnečnými lúčmi. Rada by som do partie označila aj Morning glory od One Love Cosmetics, ale akosi mi nesedí jeho olejová konzistencia. Napriek tomu, že je ultra ľahká a neupchávala mi póry vždy som určitým spôsobom vstrehu, či sa niečo také nestane.

Čo patrí medzi vaše top pleťové produkty v poslednej dobe? Vyskúšali ste už na pleť kyseliny alebo retinol?

1 komentár:

Thank you for leaving comment:)