štvrtok 8. decembra 2016

NATURA SIBERICA


O rakytníkovú vlasovú starostlivosť od Natura siberica som sa začala viac zaujímať po tom, ako som sa dozvedela, aké prospešné je užívanie rakytníkového oleja pre organizmus. (Písala som o tom TU.) Úlohu v tom celom zohralo aj to, že sa začal až podozrivo často začal objavovať na blogoch. Akoby to bolo znamenie.

A tak som si jedného pekného dňa postavila na vaňu rakytníkové duo šampón a kondicionér s efektom laminácie. Ide o efekt podobný brazílskému keratínu. Dodá vlasom lesk a vyhladenie bez chémie vďaka rastlinným zložkám, keratínu, proteínu a aminokyselinám.
Popredu som sa vytešovala, aké krásne, hladné, lesklé vlasy budem mať. Naivne ako z tých nádherných dych berúcich fotiek na instagrame. Akosi som v tom momente nepomyslela na to, či budem mať aj objem.

Oba produkty z tejto rady sú určené na slabé a poškodené vlasy, ktoré intenzívne opravuje a zaceľuje poškodenú štruktúru vlasového vlákna.

Podľa popisu:
Šampón jemne a šetrne umýva a čistí vlasy, Vypína a vyhladzuje vlasové vlákno. Uľahčuje rozčesávanie.

Kondicionér poťahuje povrch vlasu neviditeľnou ochrannou vrstvou, spevňuje vlas a dodáva lesk.
Jeho použitie robí vlasy viditeľne hladšie, uhladenejšie a poslušnejšie.

Olej rakytníka altajského a morockého arganového oleja napomáha k tvorbe keratínu, ktorý vlasom dodáva pevnosť a lesk. Puklérka snežná, arktická ruža a olej zo semien bieleho sibírskeho ľanu uchovávajú vlasy hlboko hydratované po celej ich štruktúre.

Balenie: Oba výrobky majú po 400ml. Sú balené vo veselých plastových obaloch. Šampón a kondicionér sú navzájom farebne odlíšené, takže si stačí vsugerovať, ktorý je ktorý, a budete po tom správnom siahať bez väčšieho rozmýšľania.:D Mne to chvíľku trvalo, ale po mesiaci to už celkom zvládam.:DD Šampón je modrý, kondicionér oranžový. Obsah si nadávkujete odklápacím vrchnáčikom, ktorý vidíte nižšie na fotke. Kedže je však kondicionér hustejší, je to s ním o niečo náročnejšie.

 photo 100_zpseydxydct.jpg

Obsah/ konzistencia: oba výrobky sú pochopiteľne zafarbené do oranžova. Šampón ma redšiu, gélovitú konzistenciu. Dobre pení. Kondicionér ma menej intenzívne sfarbenie, je tuhší a preto sa z fľašky aj ťažšie doluje. Mne osobne sa z vlasov aj horšie vyplachuje.

Šampón:
 photo 103_zpsvtbyljxr.jpg

Zloženie šampónu:
 photo 101_zpsl4aiwy7a.jpg

Kondicionér:
 photo 104_zpsqbgwdsij.jpg
Zloženie kondicionéra:
 photo 102_zpstljidfmk.jpg

Parfumácia: Intenzívna, mieri dosladka a preto je pre mňa trošku problém ju stráviť. Navyše z nej ostáva "oblak" v kúpelni aj pár hodín po umytí, čo ma vždy preberie. Nie v pozitívnom zmysle.
Zo začiatku sa mi stávalo, že mi vôňa vo vlasoch vydržala aj do druhé dňa.

 photo 107_zpsgjrmqo1a.jpg

Dojmy: Radu som začala používať niekedy na jar a pretože som mala veľké očakávania, prekvapilo ma, keď som po prvom umytí mala suché končeky. Ďalší raz menej, no stále boli suché. Tak som to skúsila tretíkrát a nevidela som žiadne zlepšenie. Nič sa nezmenilo ani potom. Kedže mi však nesedela vôňa, šampón som odsunula na vedľajšiu koľaj. Teraz na jeseň som sa k nemu vrátila a čuduj sa svete, končeky po jej použití neboli také suché. Už predtým má trápilo padanie vlasov. A aj keď ho rakytníkový šampón nemá riešiť,  používaním tejto rady som nevidela zlepšenie. Skôr mi pripadalo, že mi začali padať o štipku viac. Dokonca aj kratšie, takže neviem, či sa mi lámu alebo padajú ešte nedorastené. Nehovorím, že je to jeho vina.
Mám dlhé jemné vlasy, ktorým chcem pochopiteľne dodať objem. Po tejto kombinácií mi však vlasy "plyhnú". Preto som po ňom siahala skôr s nevôľou o to väčšou, že sa mi párkrát stalo, že som vo vlasoch mala po umytí "chuchvalec", ktorý som musela rozmotať.:/ Viem, že často mi to robia práve výrobky s arganovým olejom.
Aby som tu však len "nehejtovala", po použití rakytníkovej rady boli vlasy lesklé a hladkejšie. Zároveň sa mi však paradoxne zdali krehkejšie.
Viem, že toto duo má mnoho nadšencov, no u mňa žiaľ nezabodovalo.:(
Ako negatívum beriem v tomto prípade aj veľkosť balenia.

Cena: šampón 7,90€/400ml, kondicionér si nepamätám, ale cena bola obdobná šampónu.

Natura Siberica sa hrdí tým, že je prírodná, bylinná a organická kozmetika, pochádzajúca z ruskej Sibíri. Ťaží zo sily rastlín, ktoré prežívajú v ťažkých klimatických podmienkach. Produkty obsahujú prírodné extrakty a čisté sibírske oleje z divo rastúcich bylín. Vďaka kvalitnému zloženiu značka získala rôzne ocenenia na svetových súťažiach. 

Vyskúšali ste už niečo z vlasovej kozmetiky od Natura siberica? Ako Vám produkty "sadli"? Poznáte túto značku? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)