streda 26. apríla 2017

WELEDA HAND CREAMS

 photo 8_zps1gev4otw.jpg

Ahojte! Pôvodne som mala v pláne napísať hneď o niekoľkých krémoch na ruky naraz, no nakoniec som pri nahadzovaní týchto fotiek skonštatovala, že by toho bolo až-až a lepšie budem rozdeliť článok na viac častí.

Keď som minule v DMke stála pri sekcií prírodnej kozmetiky a v košíku mala hodené 2 mydlá na ruky, napadlo ma poobzerať sa aj po krémoch na ruky. Do oka mi padli tieto z Weledy. Ružový bol dokonca v zľave, no nekúp to.:DD

Ružový mandľový krem je určený na citlivú pokožku rúk. Obsahuje bio madľový olej, ktorý by mal hydratovať, znižovať pocit napätia, posilňovať prirodzenú ochrannú funkciu pokožky a tým ju chrániť pred pôsobením vonkajších vplyvov.
Krém vonia po mandliach, doslova ich z neho cítim. Rýchlo sa vstrebáva a pokožku zanecháva hodvábne jemnú, pričom po jeho použití nemáte nepríjemný pocit mastnosty. Suchej pokožke uľaví. Zároveň však vydrží len do prvého umytia rúk.:/ Treba ho teda nanášať opakovane a kedže má balenie 50 ml, dosť rýchlo sa mi míňa.

 photo 10_zpsskjeenku.jpg
 photo 11_zpsjkkieuwb.jpg

Od zeleného citrusového krému som mala o dosť väčšie očakávania. Hlavne preto, že už popise sľuboval podporenie rastu nechtov a nejak intuitívne som očakávala, že bude výživnejší. Aj pri prvom kontakte pôsobil mastnejšie.
Prírodné vosky (karnaubský a z ovčej vlny) by mali chrániť krehké nechty. Jemný madľový olej by sa mal postarať o kožičku nechtov a tak prispievať k rastu silných a zdravých nechtov. Zloženie s vybranými liečebnými rastlinnými výťažkami ako sú kvety fialiek a nechtíka spraví aj z popraskanej pokožky hodvábne hladkú.
Vôňa z éterických citrusových olejov má pôsobiť povzbudivo na vaše zmysly. Krém by mal hydratovať a chrániť pred vysychaním.
Krém sa dobre vstrebáva. Bezprostredne po jeho použití bola pokožka rúk príjemne hladká a pôsobila ošetrene. Zároveň tento krém zanechal mastný film, preto som sa rozhodla využiť jeho silu a používať ho na noc. Myslela som, že ráno sa mi moje ruky za to poďakujú. Aké bolo moje prekvapenie, keď som už po prvom umytí rúk mala nepríjemný pocit suchých rúk. Vždy som to musela riešiť opätovným nakrémovaním iným krémom. Vôňa je presne taká ako v popise prírodná étericko-citrusová.

 photo 13_zps1ggyhrpo.jpg
 photo 12_zpsyt1i5zva.jpg

Napriek tomu, že som ružový mandľový pôvodne ani neplánovala brať a skôr ma zlomila zľava, osvedčil sa mi lepšie. Príjemná mi bola vôňa, aj rýchle vstrebávanie a následné hodvábne hladké ruky. Zdá sa mi, že pokožka rúk nebola taká suchá ako pri používaní zeleného krému. Naproti tomu citrusový mal napriek mastnejšej textúre krátku výdrž a  to len do prvého umytia. Hoci bezprostredne po použití pôsobila pokožka rúk na oko vyživene. Dneska som ho poctivo testovala celý deň a výdrž sa mi zdá lepšia. Možno teda ten suchý pocit spôsobila tuhá zima. Nemôžem sa však ubrániť pocitu, že na to ako mastne pôsobil, by tú zimu prosto mal zvládnuť. Každopádne nepredpokladám, že by som po týchto krémoch opätovne siahla. 
Cenovo aktuálne vychádzajú na 7,99€, pričom ružový v zľave vyšiel na 5,98 €/50ml.

 photo 14_zpshwv65uj6.jpg

Vyskúšali ste už krémy na ruky od Weledy? Ako ste spokojné? Používate nejaké ďalšie výrobky od tejto značky, čo stojí za zmienku?

2 komentáre:

  1. Z těchto krémů jsem měla stejný pocit, vyzkoušela jsem navíc ještě i granátové jablko, ale výsledek byl stejný... Čekala jsem víc.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to škoda, lebo ten mandľový mal príjemnú textúru. Inak tak trošku som rada, že sa našiel niekto s podobným názorom..:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)