sobota 20. novembra 2010

I tried new cake...

A takto to dopadlo....

....tomu však predchádzalo vypätie všetkých síl, nervov...a tak...
....najprv to vyzeralo, že prihorel, napuchola  vykypel,...potom som sa takmer pohádala s mamou už 2x za ten deň,....no a nakonec to to dobre skončilo a chutnal výborne. Viem to, lebo aj napriek tomu, že sladké nejedávam, z tohto som ochutnala... 
Keď som však otvorila rúru myslela som, že katastrofa je strašne blízko. A začínala som veriť, že mi v poslednej dobe niečo v tých receptoch zatajujú. Tie koláče sa mi akosi nepodobali na obrázky, akoby asi mali vyzerať. Ale treba to poňať tak, že aj my ľudia sme každý originál:). Asi to platí aj o koláčoch:). 


 Recept nie je zložitý. A koláč mi chuťou pripomínal niečo medzi jabĺčkovou tortou, a niečím ztuhnutým, bol osviežujúi...a zvrchu by mohol pripomínať Tiramisu:). Prezradím aspoň významné zložky receptu: vanilkový puding, kyslá smotana,...a zvyšok taký bežný ako klasické koláče....
Btw. Poznáte reláciu Bez servítky? Tak z nej je a ľahko získate recept na "Rýchlu smršť", tak sa tento koláč totiž volá.


Tu nájdete recept:

4 komentáre:

  1. aj tak chutnal, oplatí sa ho aspon raz vyskusat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak ten chci zkusit, vypadá fakt skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Výborně...tady jsem neměl klikat. Hned, jak jsem uviděl tuto skvěle vypadající sladkost, jsem dostal samozřejmě chutě. Faaajn!!! :D :D

    Tom

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)