utorok 21. decembra 2010

Dramatically Clinique


   To, že značku Clinique mám rada , ste mohli zistiť už z mojich predchádzajúcich článočkov. 


   Pri minulom článku o make-upe som spomínala, že moja pleť sa trošku zbláznila, aj vplyvom počasia. Dávala mi tým najavo, že chcem trošku "primastiť". Dočítala som sa totiž, že pleť sa Vám môže vyhádzať aj z mrazu, pretože voda z pleti je mrazom vyťahovaná na povrch a pleť sa bráni, aby Vám zachovala aspoň trošku ochrannej mastnej vrstvy. A tým sa upcháva maz pod kožou, následne vznikajú bolestivé boľáky.


Clinique Dramatically different moisturizing lotion je pleťový krém žtkastej farby. Áno, priznám sa bez mučenia mala som obavy, že bude pre moju pleť mastný (som totiž vlastníkom zmiešanej kože) a červených boľakov sa desím. Možno k tomu prispela aj farba, ktorá mi pripomína maslo. Moje obavy však boli úplne, ale úúúplne zbytočné. Krém sa krásne vstrebe už v priebehu niekoľkých minút. A môžte tak aplikovať make-up. Pleť je hydratovaná a pôsobí zdravo. Možno sa dá povedať, že jasá radosťou:)-no dobre trošku preháňam, ale len trošku. Som fakt nadšená. Žiadna reklama, ale realita. Ako zvyšok kozmetiky tejto značky, aj táto je bez parfumácie. Možno jemný náznak nejak vône, ktorá mne osobne nesmrdí ani nevonia. Avšak vôbec mi neprekáža. Výsledky sú super, krém je super. Slovo "dramatický" má v názve tohto prípravku naozaj svoje opodstatnenie:). A nebudete mať vôbec pocit mastnoty, bez pocitu ťažoby. Dávkovanie pumpičkou. Príjemne na mňa pôsobí aj samotný obal. V jednoduchosti je krása.


    Verili by ste, že toto sú sviečky? Ak nie, tak verte! Vážne sú! Krásne nie, dokonalá radostná atmosféra! Nasávajte ju plnými dúškami.
    Ak som si náhodou myslela, že budem mať prebytok voľného času mýlila som sa. Rýchlo pečenie, vypisovanie vianočných pohľadníc, a samé povinnosti + menší výlet...
 ...ten sa konal do Žiliny, obzreť nový Aupark a Mirage. A kávička k tomu, veď obiehanie obchodov je náraočné. Kávička z Brazílie, priateľ ochutnal pravú Kolumbijskú...
Ako trávite čas Vy?

2 komentáre:

  1. Já jsem se taky konečně odhodlala otestovat ten Clinique 3 steps system a musím říct, že mě nejvíc překvapila ta pleťová exfoliační voda, ta je opravdu skvělá. Ten krémík by se měl používat jako podklad pod normální hydratační krém a mě přišel trošku zbytečný, je asi pro někoho, kdo potřebuje intenzivní hydrataci. Mně by ale nezaměnil normální denní krém. Zkoušela jsi i ty ostatní kroky?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kedze boli za vyhodu cenu mame doma vsetky 3 kroky, ja zatial pouzivam tento kremik, na ostatne sa len chystam. Mala z nich take testery, a super boli, neskutocna plet po nich ostala. Mne vyhovuje ako normalny krem, myslim, ze clovek sa moze usmernit na co je urceny, ale v konecnom dosledku ho moze pouzit ako mu vyhovuje. Mne momentalne ako denny krem:). Zase asi by som ho nemiesala s dalsim kremom, maximalne pouzijem EL serum este pred nim.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)