sobota 4. decembra 2010

Very busy

Áno, áno ja viem, dlho som neprispievala...a netuším, kedy sa dostanem k najbližšiemu postu, fakt sa budem snažiť, aby to bolo, čo najskôr, no vďaka zime, mrázu a snehu mám troška spomalenejší net. Údajne vďaka poškodeniu káblu počas opravných prác, tak neviem zas toľko sa do techniky nerozumiem...
Navyše budúci týždeň je zápočtový, vysokoškoláci vedia, čo to znamená, teda skôr znamená podľa ročníka a školy,....pre mňa asi toľko, že kedže som sa týždeň zo školy uliala, tak dopísať všetky písomky, čo boli a čo budú + prezentácia....popravde nechce sa mi, ale človek sa musí niekedy zaprieť,...takže ma čaká učenie, ktoré som už zahájila...
A aby ste sa mali na čo tešiť, čaká Vás post,...kdeže som ten týždeň bola....
Možno Vám napovedia obrázky..., myslím, že je na čo sa tešiť...



Môžete skúsiť hádať to záhadné miesto:), aby Vám prešiel čas:)))

2 komentáre:

Thank you for leaving comment:)