sobota 29. januára 2011

Galaxy

Presne taký názov by som dala tomuto laku. Bola som na nákupoch, a aj napriek  tomu, že som si povedala, že už si nebudem kupovať ďalšie laky. Nuž zlyhala som, a ako sa tak na to pozerám, zase bude radosť ho odlakovávať:), teda skôr:(.


 Práve nalakované. Keby to bol chlieb poviem, že ešte zahorúca vytiahnuté z pece:).
Opäť sa budem vyhovárať na to, že v skutočnosti vyzerajú pôsobivejšie. Ale fakt je to tak!;) A trblietky v skutočnosti nepôsobia až tak výrazne farebne. Alebo žeby predsa..?:)
 art de Lautrec odtieň 04B
UPDATE: Lak vydržal bez lúpania týždeň a vydržal by hádam aj dlhšie. Ale mala som chuť prelakovať si nechty:). Kúpila som ho v Poluse v BA, kde je stánok s nechtovými doplnkami: 
ich sortiment si môžte pozrieť na:
a tento lak konkrétne:
Nezabudnite si ho prelakovať priehľadným lakom! pre výdrž.
Ja som ho kúpila myslím za 1,73 ale na stránke je za 3 eurá.
Strašne spokojná s ním je aj moja mama, ktorá si kúpila iný odtieň. Odporúčam!

5 komentárov:

Thank you for leaving comment:)