nedeľa 30. januára 2011

Talika - result

Informovala som Vás, že od Nového roka používam prípravok na riasy Talika. Je určený na predĺženie, stmavenie a prirodzené zahnutie mihalníc.
O tomto produkte ste si viac mohli prečítať tu:
Vtedy som Vám napísala, že zhruba po 4 týždňoch vás bude informovať ako fungoval.
A je to tu!!
Ste zvedaví však?!:)

Ešte včera som bola som rozhodnutá napísať: Bohužiaľ výrobok ma sklamal. No potom som sa dnes ráno zahľadela v zrkadle na riasy pri nanášaní Taliky. Povedala som si, žeby predsa. Videla som tam akési nesmelé náznaky. Bohužiaľ len akoby. Teda v podstate možno o milimeter povyrástli, možno o dva, no určite sa nedialo niečo také, o čom som čítala v recenziách, že riasy rástli, ale nerovnomerne. Na jednej strane tváre mám riasy trošku dlhšie, ale to som mala už pred používaním. Proste mi tak rastú už dosť dlho. A priznám sa tiež dobrovoľne bez mučenia, že som si asi 3x nie následne po sebe zabudla sérum, alebo ako to mám nazvať naniesť. Zhodnotila by som to asi tak, že ako príjemné spestrenie možno, no za tie peniaze rozhodne nestojí.

Tieto dve fotky poznáte už z minulej recenzie.

Po používaní (28 dní)
Hore pred používaním, dole po používaní
Čo poviete Vy? 
Btw. máte skúsenosti s nejakými sérami na riasy?

4 komentáre:

  1. vlastní zkušenost nemám, ale tady neporozuji moc změnu :) ale proč to nevyzkoušet, alespoň si to zkusila na vlastní pěst :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja nechcem byt zla, ale ty tam zmenu vidis? Alebo mas pocit ?mozno to na fotkach nie je vidiet ale mne sa nejako moc nezda..samozrejme po 4tyzdnoch sa nedaju ucakavat zazraky ale zhustli ti riasY?spevneli? Lebo rozmyslala som nad tym tak preto sa pytam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa na tej poslednej fotke zdá, že riasy si mala hustejšie predtým ako teraz po používaní tohto výrobku..aspoň ja mám taký pocit ;)

    mysunnybubble.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. biancaprincipessa: tak ono na fotkach a v skutocnosti sa to moze kvapku riesit isto tam nebude vidno milimeter alebo dva. A riasy sa mi nelamu takze, ci mi spevneli alebo podobne, som teda nepozorovala. Predsa len su kratsie ako vlasy, takze ...zmenu nevidno na prvykrat. Porovnavala som to len, co som videla na inych blogoch. Skor sa mi zda, ze su rovnake.

    Veruška: ono to moze robit aj to, ze na prvych fotkach som naniesla Taliku 1x. A na tych poslednych to bolo po mesiaci. Troska ich to da k sebe tak to tak moze posobit. Ale mozno mam prave to obdobie, ked sa obnovuju riasy.
    a je fakt, ze mi ich par vypadlo ale to tak 3, co som pozorovala a pripisujem to zrovna k tomu, ze bolo obdobie vymeny. Navyse som sa prave odlicovala, takze.

    Kedze na obale pisali, ze po 28 dnoch, tak preto som uviedla tuto kvazi recenziu. Budem vsak nadalej sledovat ako funguje.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)