piatok 18. februára 2011

ELF nail polishes

 Momentálne je na: http://www.elfkozmetika.sk akcia na laky za 1 euro, kedže som mala ešte pár favoritov, ktorých som chcela mať doma, využila som šancu získať ich lacnejšie.

Vybrala som si:

Innocent
Desert haze
Dark navy



Innocent - je farbička, ktorá sa Vám poodbá s Desert haze. Keď ich však dáte vedľa seba spozorujete rozdiel. Proti Desert haze je jemne púdrovo ružová. Na obrázku mám dve vrstvy. Výborná, keď túžite po menej nápadnom laku a zaároveň chcete mať nalakované.
Desert haze - tiež bledunká farbička. No skôr ide do šedasta. Je to taký medzistupeň medzi bledo - šedou a bledo - hnedou. Strašne, ale strašne svetlá odroda Particulieru od Chanel.:D Mám dve vrstvy. Tiež pri nálade na nenápadnejšie nechty. Napr. keď máte prácu, ktorá Vám výrazne nechty skrátka nedovoľuje. To isté platí aj pri predošlej farbe.
Dark navy - Tmavomodrá až do čierna.  Teda tak sa javí v tme. Na svetle sa ukáže ako krásna tmavomodrá. Námornícka. Myslím, že táto farba tento rok zamotá kartami, veď aj Chanel má svoj Blue satin v najnovšej kolekcií. Takže taká lacnejšia verzia (náhrada):). Pôsobí elegantne. Nie je to matná farba obsahuje drobné osviežujúce čiastočky. Nie je typicky metalická. Určite ho nafotím ešte cez deň, pretože tu moc nevynikne jeho reálna farba. Je to fotené večer. Mám jednu jednu hrubšiu vrstvu. Vhodné sú dve klasické:). Schne dosť rýchlo.

Aby ste lepšie videli rozdiel medzi Innocentom a Desert haze.

Najlepšie vidíte realitu Dark navy asi tu. Zľava: Innocent, Desert haze, Dark navy.
...zase som si neodpustila kombináciu s Golden godess:). Asi som na ňom závislá.
Ktorý je Váš favorit? Najviac sa Vám páči alebo Vás zaujal?

5 komentárov:

  1. ty laky vypadji hodne dobre. taky bych si chtela od ELF nejaky poridit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vybrala sis ty nejlepší barvy :) laků :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem babeny.

    michelle: kľudne objednávaj:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeee, ja mam innocent a ta farba je uzasna...este mam vyhliadnutych par farbiciek. Inac mas pekne pestovane nechtiky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som si akurát objednala desert haze, som na neho zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)